Mies kiukuttelee kun en...
Kun hänelle ei ole laskostettu vaatteita valmiiksi aamua varten, olen aika kypsä. Yleensä katson kaikki neuleet, housut, paidat (jopa sävy sävyyn) hänelle valmiiksi, niin nyt tämä tapa on alkanut jurppimaan. Miksi aikuinen mies odottaa, että tämä palvelu jatkuu, jatkuu ja jatkuu. Hän pitää siitä, että vaatteet haetaan valmiiksi ettei hänen aikaansa kulu siihen, mutta nyt nyppii, ja nyppii jo pahemman kerran.
Kommentit (49)
Joo kaikki mitä miehistä palstalla kirjoitetaan on ehdottomasti totta..
Vierailija kirjoitti:
No ei tollasta oo ku 50-luvun leffoissa.
2022-lukua.
Näitä aloituksia tulee 50 viikossa, ei mitään uutta Suomen taivaan alla, järkyttäviä puolisoita, ei voi muuta sanoa, aikuista miestä passataan kuin kehitysvammaista. Ei ole oikein ei.
Luulin että nyt on vuosi 2022, eikä eletä ajassa ennen 1950 -lukua. Onko miehesi pahasti jälkeenjäännyt tai kehitysvammainen, joka ei itse osaa?
Sanon vaan LOPETA TUO PALVELEMINEN, mieshän on riiviö. Tekeekö mitä sinun vaatehuollollesi, niin, ei varmaan mitään?
Ite miehenä pakko kysyä ketä miestä kiinnostaa miten ne vaatteet on aamulla. Nykyaikana tulee kyllä mitä erikoisempia soija vauvoja vastaa
Vierailija kirjoitti:
Luulin että nyt on vuosi 2022, eikä eletä ajassa ennen 1950 -lukua. Onko miehesi pahasti jälkeenjäännyt tai kehitysvammainen, joka ei itse osaa?
Kysy häneltä, omasta mielestään Etelä-Suomen Keisari.
Mistä te oikein kaivatte esiin noita mieslapsia?
Mies on osaamaton pässi, lopeta hyssyttely ja pistä se matkaan!