Naiset: vaihteleeko teillä libidon voimakkuus paljon hormonikierron vaiheen mukaan?
Lopetin itse hormonaalisen ehkäisyn puoli vuotta sitten ja olen ollut todella yllättynyt vaikutuksista: ovulaation aikaan on järjettömät halut ja sitten on toisaalta pari viikkoa, joka kuukausi ettei tee lainkaan mieli. Miten muilla?
N36
Kommentit (25)
Itsellä myös järjetön piikki ovulaation kohdalla. Tosin muulloinkin panettaa paljon, mutta ei juuri muutamaan päivään ennen kuukautisia. En käytä hormonaalista ehkäisyä juuri sen takia, että se pilaa libidon.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee kyllä,hormonikierukka käytössä. Ilman hormonaalista ehkäisyä,olen huomattavan paljon halukkaampi,hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa sen että toisinaan syttyminen turhauttavan hankalaa,mutta vauhtiin päästyä ei ongelmaa. Sairauden vuoksi olen pakotettu kierukkaa käyttämään, joten tämän kanssa elettävä. Kuukautisten jälkeen onneksi halut ihan huipussaan, sittemmin tasaisempaa.
Mikään sairaus ei sinällään pakota käyttämään kierukaka vaan olet valinnut käyttää sitä pienempänä pahana. Itselläkin sairaus, joka vaatisi hormonihoitoa mutta en käytä seksin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee kyllä,hormonikierukka käytössä. Ilman hormonaalista ehkäisyä,olen huomattavan paljon halukkaampi,hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa sen että toisinaan syttyminen turhauttavan hankalaa,mutta vauhtiin päästyä ei ongelmaa. Sairauden vuoksi olen pakotettu kierukkaa käyttämään, joten tämän kanssa elettävä. Kuukautisten jälkeen onneksi halut ihan huipussaan, sittemmin tasaisempaa.
Mikään sairaus ei sinällään pakota käyttämään kierukaka vaan olet valinnut käyttää sitä pienempänä pahana. Itselläkin sairaus, joka vaatisi hormonihoitoa mutta en käytä seksin takia.
Ärsyttävää saivartelua..
Aika tasaisesti haluan koko ajan mutta eniten ovulaation aikaan sekä juuri ennen menkkojen alkamista. Vähiten haluttaa heti menkkojen jälkeen.
En tiedä mistä johtuu. Ei oo väliä onko hormonikierukka vai ei mitään. Aina niin että muutama viikko himottaa ihan älyttömästi ja koko ajan levoton ja haluis seksiä ja si muutama viikko tasaista ja taas. Jatkuva kierre.
Ovulaation aikana panettaa kokoajan, muulloinkin kyllä päivittäin.
Pari kertaa päivässä on hyvä määrä seksiä. Ei ole hormonikierukka vaikuttanut haluihin yhtään. Käytän kierukkaa voimakkaiden kuukautiskipujen takia, mutta onhan se ehkäisynäkin kätevä:)
Pillerit oli käytössä useita vuosia ja niiden kanssa halut tasapaksua ilman mitään suurempia himotuksia. Nyt lopetettuani niiden käytön alku kesästä minulle on käynyt kuten aloittajalle. Ovulaation aikaan pörrään tosi kuumana mieheni ympärillä, mutta pariviikkoa kierrosta kudon iltaisin villasukkia.
Eli näiden tarinoiden perusteella yhdelle miehelle useampi vaimo voisikin olla ihan hyvä järjestely. Saataisi olla seksiä tarjolla jopa ihan viikottain.
Vierailija kirjoitti:
Eli näiden tarinoiden perusteella yhdelle miehelle useampi vaimo voisikin olla ihan hyvä järjestely. Saataisi olla seksiä tarjolla jopa ihan viikottain.
Tai 1 vaimo, joka suostuu seksiin aina. Minulla tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Tai yhdelle vaimolle useampi mies. Mun seksihalut tai tasainen kausi ei liity meidän seksii mitenkään. Seksi on aina silloin ku mies haluaa, on se sitte 3x viikod tai kerran kuussa. Ite haluisin vaikka joka päivä mutta miehen Kaa ei oo hyvää kiihkeää seksiä ja nopeasti ohi aina nii menköön sillai ku mies haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai yhdelle vaimolle useampi mies. Mun seksihalut tai tasainen kausi ei liity meidän seksii mitenkään. Seksi on aina silloin ku mies haluaa, on se sitte 3x viikod tai kerran kuussa. Ite haluisin vaikka joka päivä mutta miehen Kaa ei oo hyvää kiihkeää seksiä ja nopeasti ohi aina nii menköön sillai ku mies haluaa.
Ihanaa kuulla, että joskus naisetkin joutuvat tyytymään vähempään, mitä haluaisivat. Mutta voit aina vaihtaa miestä valittamisen sijaan?
Paitsi mä en valita siitä. Oon tottunut. Ihan sama. Kun ei tiä mitä menettää parhaimmillaan.. kenenkään muun kans aiemmin ei oo ollu parempaa.
Vaihtelee ihan naurettavan paljon. Saatan olla viikon pari niin etten muista koko seksiä ja ajatuskin siitä on jotenkin ikävä eikä tee todellakaan mieli esim. masturboida. Seksiä voin harrastaa kyllä jos mies sitä ehdottaa. Mutta sitten yhtäkkiä se on pari kolme päivää melkei koko ajan mielessä ovulaation aikaan. Sama homma juuri ennen menkkoja, varsinkin kun rinnat aina vähän turpoaa ennen menkkoja ja näin pienirintaisena sen muutoksen huomaa selkeästi niin siitäkin tulee jotenkin seksikkäämpi olo. Sitten taas yhtäkkiä on taas se aika jolloin ajattelen että hyi joku seksi, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ei hirveästi vaihtele, mutta ovulaatioviikko on sellaista häiritsevän kovaa panetusta ja jatkuvaa seksin ajattelua.
Loput kolmisen viikkoa kuukaudesta ajattelen seksiä usein ja on sellainen peruspanetus lähes aina päällä, mutta ei häiritse niin paljoa elämää. Kuukautisten aikaan panettaa myös jonkin verran, esim. minulla on nyt kuukautiset ja olen runkannut tänään tähän mennessä kaksi kertaa.
Seksimieltymykset ja fantasiat kyllä vaihtelee vähän kuukautiskierron mukaan, välillä haluttaa enemmän rajumpaa ja villimpää, välillä lempeämpää.
Haluan aina ja kokoajan. Onneksi saankin. En tajua tätä en ole nuori enää, ja sekä kohtu että munasarjat leikattu. Mutta seksi maistuu todella hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei hirveästi vaihtele, mutta ovulaatioviikko on sellaista häiritsevän kovaa panetusta ja jatkuvaa seksin ajattelua.
Loput kolmisen viikkoa kuukaudesta ajattelen seksiä usein ja on sellainen peruspanetus lähes aina päällä, mutta ei häiritse niin paljoa elämää.
Pakko myöntää, että kateeksi käy. Itsellä ovulaation ympärillä 2-3 päivää tekee kovasti mieli, loppuajan kuusta ei käytännössä lainkaan. Tai siis ei siten, että seksiin tulisi ryhdyttyä, koska tunnelmaan pääsy vaatii niin pitkät lämmittelyt eikä niihin taas ole koskaan arjessa aikaa nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Useampi vaimo samassa taloudessa ei toimi, koska naisten kuukautiskierto menee samaan rytmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useampi vaimo samassa taloudessa ei toimi, koska naisten kuukautiskierto menee samaan rytmiin.
Väität siis, että kaikilla naisilla on menkat samaan aikaan?