Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: vaihteleeko teillä libidon voimakkuus paljon hormonikierron vaiheen mukaan?

Vierailija
05.10.2022 |

Lopetin itse hormonaalisen ehkäisyn puoli vuotta sitten ja olen ollut todella yllättynyt vaikutuksista: ovulaation aikaan on järjettömät halut ja sitten on toisaalta pari viikkoa, joka kuukausi ettei tee lainkaan mieli. Miten muilla?

N36

Naiset: vaihteleeko teillä libidon voimakkuus paljon hormonikierron vaiheen mukaan?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli näiden tarinoiden perusteella yhdelle miehelle useampi vaimo voisikin olla ihan hyvä järjestely. Saataisi olla seksiä tarjolla jopa ihan viikottain.

Useampi vaimo samassa taloudessa ei toimi, koska naisten kuukautiskierto menee samaan rytmiin.

Väität siis, että kaikilla naisilla on menkat samaan aikaan?

En toki. Maailma olis karmea paikka, jos kaikilla naisilla olisi menkat ja varsinkin PMS-oireet samaan aikaan. Sen sijaan usein samassa taloudessa asuvilla naisilla eli samassa huushollissa/perheessä/asunnossa tapahtuu tätä, että kierto menee samaan rytmiin. Läheisissä ystävyyssuhteissa sama.

Tiede pitää tätä myyttinä ja sattumana (koska ei osaa selittää sitä?) ja voihan se sitä ollakin, mutta ainakin oma kokemus tukee teoriaa. On myös kätevää, jos on vaikka yhteinen uimaharrastus bestiksen kanssa. Tarvitsee skipata vain yhden viikon treeni kuukaudessa.

Vierailija
22/25 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se noin menee. Muutama päivä ennen menkkoja ihan pakko saada.

Ja kun on oviksen aika niin yksi mies ei riitä ja mielinkin ilman kumia niin halu vaan jatkuu vaikka oon saanut niin että on ollut pakko mouruaa koko ilta ja yö.

Kiitos kuuluu tästä miehelleni joka sietää mua tuona aikana,kun oon kyltymätön.

Olen löytänyt nuoret kaverukset jotka haluavat purkaa paineistaan.

Eteenkin toinen niistä miehistä,hänellä on ihan oikea kulli iso ja paksu

Vaikka aamulla tuntuu että ei enään,kun tuun kotiin haluun mieheltäni.

Se kait on se hormonihoito mitä saan miehiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/25 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisten alkamispäivää edeltävänä päivänä on usein tavallista halukkaampi olo (ei kuitenkaan aina). Muuten ei vaihtele.

Vierailija
25/25 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko tasaisesti tekee mieli aina. Hyvin paljon. Pikkusen droppaa oviksen jälkeen halut. Vain muutamaksi päiväksi. Ei hormonaalista ehkäisyä.

N. Ikää 35 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme