Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on mielestäsi luonteeltaan tyypillinen diplomi-insinööri?

Vierailija
04.10.2022 |

Mielestäni älykäs ja käytännöllinen, mutta ainakin hiukan ylpeä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana

Vierailija
42/49 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin täältä hävisi se eilen aloitettu keskustelu diplomi-insinööreistä, jossa oli kauheasti heidän haukkumista?.. kiusaajat vauhdissa vaihteeksi.

Että on rasittavaa että tätä anarkiaa ei saada täällä kuriin. Mutta minua alkoi säälittää ja haluan sanoa rohkaisun sanan kaikille diplomi-insinööriksi opiskeleville ja miksi ei valmistuneillekin, jos he noita kommentteja lukivat, joiden mukaan diplomi-insinöörit ovat maailman kuivimpia ja tylsimpiä ihmisiä. Naisista löytyy kyllä paljon sellaisia jotka arvostavat miehessä matemaattista osaamista. Useampien naisten matemaattiset taidot ovat hyvin alkeellisella tasolla. Ei millään pahalla, eihän matematiikkaa useampia naisia kiinnostakaan. Mutta kyllä se on ihan seksyä mennä tyttömä joltain neropattipojalta  kysymään apua matikan tehtävissä. Paras on sellainen supermiestyyppi jos tiedätte/muistatte sen Lois ja Clark -sarjan 90-luvulta (teräsmies), että on älyä päässä ja vaikka silmälasitkin mutta sitten myös treenaa salilla ja habaa löytyy ;) Huumori vielä kuvaan mukaan ja pilkettä silmäkulmaan niin paketti on täydellinen... 😘

Juu onhan tässä ehkä vaatimuksia mutta myös mahdollisuuksia 👌

Lisäksi vaikka naiset netissä aina haukkuvat miehiä, niin tosi elämässä heistä iso osa on valtavan miesten seuraan hakeutuvia ja miehistä tykkääviä. Minä naisena jään aina lehdellä soittelemaan jos menen miespuolisten kanssa johonkin, naiset käyvät heti heidän kimppuunsa mutta minun kimppuuni ei käy kukaan 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle ihminen ei ole ensisijaisesti se tutkintopaperi, minkä hän on nuorena tehnyt. Vaan se, millainen hänestä on ihmisenä tullut.

Boomer-sukupolvesta on sattunut eri yhteyksissä tulemaan vastaan tuonkin tutkinnon muinoin tehneitä, joista on tullut kelpo yksilöitä. Osaavaa, ahkeraa, huumorintajuista jne. En kuitenkaan yhdistä niitä tuohon tutkintopaperiin, vaan ovat hyviä tyyppejä, koska ovat sitä. 👍

Omassa sukupolvessa oli lapsellinen pillittäjä, joka tultuaan jätetyksi syyllistyi vuosikymmenten stalkkaamiseen, valehteluun ja mustamaalaamiseen, koska oli liian epäkypsä ymmärtämään, että myös hän voi olla joidenkin näkökulmasta heille sopimaton kumppani. Eipä tuokaan tutkintopaperiin liity, vaan ihmisen kypsymättömään persoonaan.

Vierailija
44/49 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen älykkyysosamäärä. Ovat toiminnallaan aiheuttaneet Suomen talousongelmat. Eivät osaa matematiikkaa, koodausta tai business-puolta. Matalapalkkaisia

Vierailija
45/49 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ystävä 

Vierailija
46/49 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs mutta yksinkertainen. Ei ymmärrä estetiikkaa eikä sosiaalisia nyansseja. Tykkää että asiat on tehty palikoista. Vähän niinkuin lääkäri luonteeltaan mutta onneksi DI on sentään niissä töissä mitä parhaiten osaa toisin kuin lääkäri joka työskentelee ihmisten kanssa. DI on siis erinomainen koulutus suomalaisille miehille ja sopisi myös useammalle naiselle kuin mitä koulutukseen hakeutuu. 

Vierailija
47/49 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki Suomen DI:t laitetaan jonoon 10 metrin välein jono ylettyisi Helsingistä Utsjoelle.

Vierailija
48/49 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiakeskeinen. 

Vierailija
49/49 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

looginen, analyyttinen