Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti, sysää vastuun toiselle naiselle

Vierailija
04.10.2022 |

Meillä on avioliitto tällä hetkellä kriisissä, koska mies jäi kiinni pettämisestä. Asian selvittämisestä ei kuitenkaan tule mitään, koska hän sysää vastuun kokonaan naiselle jonka kanssa petti. Aluksi hän väitti ettei mitään pettämistä tapahtunut ja sitten todisteiden ilmaantuessa myöntyi että jotain mahdollisesti saattoi tapahtua, mutta ei ole aivan varma. Hän ei kuitenkaan osaa sanoa mitään syytä omalle toiminnalleen vaan tuntuu ulkoistavan vastuun kokonaan kolmannelle osapuolelle. Onko jollain kokemusta tällaisesta? Mies on muuttanut väliaikaisesti pois ja olemme varanneet ajan pariterapiaan. Onkohan tästä enää paluuta?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinun täytyy ottaa paikkasi ja löylyttää se toinen nainen. Sen jälkeen otat mieheltäsi kakkoseen.

Eikun pitää ottaa paikka uudesta elämästä ilman miestä ja kehottaa miestä työntämään peukalonsa kakkoseensa.

Vierailija
22/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vieraan eukon syy. Sen torttu imuroi kaiken viiden metrin säteeltä.

Mitäs läksit? vois mieheltä kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda kaikki terapiat ja yritykset jos vastuun ottaminen on tuolla tasolla. Ties mistä muusta asiasta hän on sinulle ollut epärehellinen kun pystyy tuollaiseen.

Vierailija
24/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että joku ulkopuolinen nainen tuli ja vietteli hänet niin että hän jotenkin sitten vaan päätyi pettämään vailla mitään omaa tahtoa? :D

Vierailija
25/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikoinaan vähän samanlainen tilanne. Mies syytti vierasta naista vaikka itse oli flirtillään ja lepertelyillään sen naisen hurmannut. Sitten esitti viatonta uhria. Heitin välittömästi ukon pihalle. Ei tuollaisilla mitään tee.

Vierailija
27/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi miehet näkevät sen hyvänäkin selityksenä, että toinen nainen vietteli tms. teki päätöksen molempien puolesta. 

Minä otan mieluummin miehen joka tekee itse päätöksensä, vaikka sitten se olisi päätös pettää. Sen sijaan sellaista miestä, joka ajautuu tilanteesta toiseen toisten tekemien päätösten mukaan, en halua missään nimessä. Mitä jos joku muu päättää, että hänen pitää vaikkapa heittää lapsensa ikkunasta ulos. Hän vain toteuttaa sen tahdottomana? En tuollaisen miehen kanssa tietenkään edes haluaisi olla, mutta vaikka jostain syystä haluaisinkin niin en uskaltaisi. Mistä sitä tietää mitä muut laittavat hänet tekemään jos hänellä ei ole omaa tahtoa?

Vierailija
28/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni paljastui aikanaan sarjapettäjäksi. Vika oli hänen mukaansa tosiaan aina niiden toisten naisten, jotka tulivat ja veivät miespolon mennessään. Annoin anteeksi kerta toisensa jälkeen, hölmö kun olin, ja halusin uskoa, että mies muuttuu.

Aluksi tietenkin kirosin nämä toiset, kolmannet ja neljännet naiset alimpaan hornankattilaan ja olin pahana nimenomaan heille.  Vihdoin ja viimein lopulta suostuin tajuamaan miehen todellisen luonnon ja otin eron.

Vasta nyt vuosia myöhemmin olen alkanut ajatella, että ehkä nuo naiset olivatkin valepukuisia enkeleitä, jotka koettivat saada minut näkemään kyseisen miehen pimeän puolen ja hankkiutumaan hänestä mahdollisimman nopeasti eroon. Kunpa he olisivatkin vieneet miehen mennessään jo heti alkuunsa, jolloin olisin säästynyt monelta sydänsurulta ja pettymykseltä. Yritin kuitenkin hampaat irvessä pitää suhteen kasassa ja kärsin vuosia, ennen kuin havahduin. Parempi kai kuitenkin myöhään kuin ei silloinkaan.

Nyt kaikki onneksi hyvin ja uusi parisuhde, jossa luottamus toimii puolin ja toisin.

Vierailija
29/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃

Vierailija
30/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli aikoinaan vähän samanlainen tilanne. Mies syytti vierasta naista vaikka itse oli flirtillään ja lepertelyillään sen naisen hurmannut. Sitten esitti viatonta uhria. Heitin välittömästi ukon pihalle. Ei tuollaisilla mitään tee.

Millä tavalla hän siis syytti? Minua ihan oikeasti kiinnostaa, millä sanoilla ja argumenteilla ihminen voi edes yrittää saada oman pettämisensä kuulostamaan toisen naisen syyltä? Mikä hänen puolustuspuheensa oli, jonka mukaan hän siis oli viaton ja uhri? Tämä on niin hämmentävää että haluaisin todella kuulla.

Vierailija
31/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sietävät naisten seuraa yhdestä syystä. Naisia on maailma puolillaan.

Vierailija
32/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut osaavat manipuloinnin jalon taidon niin hyvin, että uskovat itsekin olevansa viattomia ja saavat näin syyllistettyä kaikki muut.

Vierailija
33/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Ei näin typeriä tapauksia voi olla

Vierailija
34/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan vielä keksinyt syyttää omasta pettämisestä ihmisiä jotka ei liity asiaan, omia vanhempia, kaverin kummia, naapuri Hilma mummoa vitos kerroksesta, työnantajaa, lähikauppiasta tai kaupungin johtajaa.

Jos ei halua ottaa vastuuta niin eikö tuo ole sama ketä syyttää.

Vierailija
35/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sysää sinä se mies sille toiselle naiselle ja löydä parempi tilalle.

Vierailija
36/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muista mitään? Kaatui ja vahingossa pani vierasta reikää?

Vierailija
37/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "jotain mahdollisesti saattoi tapahtua"? Kyllä pettävä mies tietää, juokseeko se vieraissa vai ei. Miksi annat miehen viedä itseäsi kuin litran mittaa? Tyyppi käy ryskyttämässä vierasta naista ja heittäytyy uhriksi, sinä menetät mielenrauhasi ja hyväksyt miehen uhriutumisen. Miksi haluat jatkaa mokoman vätyksen kanssa? 

Jätä se sika.

Vierailija
38/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä todisteita voi löytyä pettämisestä?

Ulko joku ollut kinnasmiehenä ja myöhemmin laverrellut?

Ei tuon takia kannata miestä heittää pihalle, jos mies muutoin on hyvä.

Vierailija
39/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuun välttelijä, joka vaan ajautuu toisen naisen syliin. Pystyy valehtelemaan ja pettämään silmää räpäyttämättä. Tuskinpa oli ensimmäinen tai viimeinen kerta.

Todennäköisesti mies on itse sinnikkäästi vongannut ja vielä valehdellut tuolle salanaisellekin.

Ei sääliä, eikä armoa, vaan heipat ääliölle. Hän ei rakasta sinua, joten älä sinäkään tuhlaa enää tunteitasi.

Vierailija
40/84 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa miestäsi raiskattu on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan