Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmä kysymys isänpäiväkorteista?

Vierailija
01.11.2006 |

Meillä ensimmäinen isänpäivä tulossa ja vähän mietityttää nämä kortti-asiat :)



Eli saako miehenne kortin lapseltaan? Meidän poika on 4kk eikä oikein voi itse korttia kirjoittaa :) Laitatteko oman nimenne?



Entä sitten oma isänne..laitatteko hänelle esim. pappa-kortin ja siihen itsenne? Vai kaksi korttia, toisen itseltänne ja toisen lapselta?



Heh, vähän tyhmiä kysymyksiä mutta ei ole oikein kokemusta ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon oli painettu sormiväreillä vauvan jalanjälki. Ja allekirjoituksena tietysti lapsen nimi.



Omalle isälle kortti papalle ja allekirjoituksena lapsi ja minä.

Vierailija
2/4 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni korttiin olen laittanut vain lasten nimet ja joskus jonkin eri toivotuksen itseltäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

6:

Isän päivä on ihan turha keksintö.

Vierailija
4/4 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulusta, pääsiäisestä, vapusta ja juhannuksestakin voisi luopua.

Parempi ettei olisi mitään turhia juhlia!