Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tiedätte partiolaisista? Miksi heillä on niin kova kilpailu ja jopa panettelu muita partiolaisryhmiä kohtaan?
24.10.2006 |
Ihan pienillä sudenpennuillakin vetäjät puhuvat pahaa muista ryhmistä.
Eikö pitäisi puhaltaa yhteen hiileen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mikä tahansa harrastus, jossa on kilpailua toisten ryhmien kanssa, vetää puoleensa myös niitä aikuisia jotka tahtovat lasten taistelevan vaikka verissäpäin. Oli harrastus sitten jalkapallo, baletti tai partio.
Valtaosa aikuisista (vanhemmat, valmentajat, ohjaajat) ovat normaaleja ja ymmärtävät että harrastus on hauskanpitoa varten, mutta joukkoon mahtuu aina niitä jotka tahtovat lapsen olevan PARAS. Ja juuri nämä ihmiset ovat se kovaääninen joukko, joka saa helposti luotua negatiivisen kuvan kaikista lajin harrastajista.