Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tiedätte partiolaisista? Miksi heillä on niin kova kilpailu ja jopa panettelu muita partiolaisryhmiä kohtaan?

Vierailija
24.10.2006 |

Ihan pienillä sudenpennuillakin vetäjät puhuvat pahaa muista ryhmistä.

Eikö pitäisi puhaltaa yhteen hiileen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa harrastus, jossa on kilpailua toisten ryhmien kanssa, vetää puoleensa myös niitä aikuisia jotka tahtovat lasten taistelevan vaikka verissäpäin. Oli harrastus sitten jalkapallo, baletti tai partio.

Valtaosa aikuisista (vanhemmat, valmentajat, ohjaajat) ovat normaaleja ja ymmärtävät että harrastus on hauskanpitoa varten, mutta joukkoon mahtuu aina niitä jotka tahtovat lapsen olevan PARAS. Ja juuri nämä ihmiset ovat se kovaääninen joukko, joka saa helposti luotua negatiivisen kuvan kaikista lajin harrastajista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla