Miehet, nielettelö pillumehuja?
Itse en. Suuseksi naisille on feminististä hapatusta ja kyllä minua yököttää. Naisen nautinto tuossa on sivuseikka, koska räin ja kaon tuota eritettä jota alapäästä tulee. YÖK! Nielisinkö sitä. No en tod.
Kommentit (38)
Pimperomehu on vahvaa. Kieli puutuu siitä, joten en.
Pakosta sitä menee jatkuvasti kurkusta alas kun nuolee.
Totta kai, mutta runsaasti ejakuloivat naiset ovat harvinaisia.
Kyllähän sitä pitäisi niellä, jos teidän mielestä miehen pitää päästä laukeamaan suuhun.
Väkisin on myös kusta seassa, että nam vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä pitäisi niellä, jos teidän mielestä miehen pitää päästä laukeamaan suuhun.
Aivan. Minä otan sinulta suihin 6,5min ja sen jälkeen sinä otat minulta suihin 6,5min.
Ps. Suuhun laukeaminen ei ole sama kuin pillumehun nieleminen. Huomaatko eron?
Enpä muista koskaan vielä joutuneeni nielemään pillumehuja, vaikka käytännössä joka viikko nuollut 45v putkeen. Toisekseen sekoittuvat vielä omaan sylkeen joten piruko niitä erottelemaan. Kolmanneksi sylki hajoittaa pillumenun tuoksun, joten sekin katoaa aika tehokkaasti. Tämä vain pillua pelkääville nörteille tiedoksi.
Yhden ainoan kerran on vaimo spruitannut sormettaessa, vaikka on saanut satoja orgasmeja. Eikä silloinkaan tarvinnut niellä kun meni lakanalle.
Ihme valitusta pillumehuista. Hunajata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Minä otan sinulta suihin 6,5min ja sen jälkeen sinä otat minulta suihin 6,5min.
Ps. Suuhun laukeaminen ei ole sama kuin pillumehun nieleminen. Huomaatko eron?
Helpompihan se on pillumehua juoda kuin kertarysäys lämmintä limaa (eli spermaa).
....nieletkö itse sardiinipurkista ylijääneet liemet?
Vierailija kirjoitti:
....nieletkö itse sardiinipurkista ylijääneet liemet?
Kyllä
Tottakai nielen! Sekoittuu siihen toki sylkeä myös. Eihän sitä nyt lakanoille tai reisille anneta valua.
Sehän on etuoikeus päästä pimppiä nuolemaan!
kuka unohti mainita pilunkarvat mitä pitää sylkeä nielemisen ohella
No kai sitä nieluunkin menee? Pimpsaa on ihana nuoleskella.
Vierailija kirjoitti:
kuka unohti mainita pilunkarvat mitä pitää sylkeä nielemisen ohella
Metsä ja turve uusiutuvat. Pillunkarvat ei. Ne on aukkohakattu sukupuuttoon -80 lopulta lähtien
Aivan varmasti nuolen,maistelen ja nielen.Maistuu niin hyvältä ja sitä onneksi erittyykin reilusti,nam.Tykkään antaa nautintoa naiselleni,saada hänet kiemurtelemaan nautinnosta ja laukeemaan rajusti suutani vasten.
Eikun pyyhin herkut salin seiniin
Käyttäjä19370 kirjoitti:
Totta kai, mutta runsaasti ejakuloivat naiset ovat harvinaisia.
Kaiholla muistelen kun 30+ ikäisenä tapailin 50+ vuotiasta Naista joka ejekuloi sitten todella voimakkaasti ja tykkäsi todellakin nuolettaa pilluaan... oli siinä ajoittain suu aivan täynnä lemmennektaria ;)
Äläkä ihmeessä teekään mitään, mikä sinua ällöttää. Täytyy vain löytää kumppani, joka ei halua vastaanottaa suuseksiä. Seksissä tehdään juuri niitä asioita, jotka itselle ja kumppanille ovat mieluisia.