Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, nielettelö pillumehuja?

Vierailija
04.10.2022 |

Itse en. Suuseksi naisille on feminististä hapatusta ja kyllä minua yököttää. Naisen nautinto tuossa on sivuseikka, koska räin ja kaon tuota eritettä jota alapäästä tulee. YÖK! Nielisinkö sitä. No en tod.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajana ja provona, nielettekö naiset? Miten se nyt olisi niin eri asia?

Feminismikään ei tassä toimi kun tasa-arvon asialla ollaan. Miehet nielee eika valita.

Vierailija
22/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielen tottakai.ihanan makusta...kiihottavaa .tuntuu ett kaluni tulee kovemmaks siit maistelusta.M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kiihottavinta kun nainen istuu naamalla ja tuntee kuinka mehut valuu suuhun.

Vierailija
24/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitkään nuolet niin suurin osa siitä mehusta on sun omaa sylkeä. Mieti nyt vähän. Pillumehua:))

Vierailija
25/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nielen. Mielelläni. Mikään ei ole upeampaa, kuin nähdä naisen nauttivan suuseksissä. 

Välillä tuossa touhussa kyllä pilden karvoja jää hampaiden väliin tai kutittaa kurkussa.

Vierailija
26/38 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä pitäisi niellä, jos teidän mielestä miehen pitää päästä laukeamaan suuhun.

Aivan. Minä otan sinulta suihin 6,5min ja sen jälkeen sinä otat minulta suihin 6,5min.

Ps. Suuhun laukeaminen ei ole sama kuin pillumehun nieleminen. Huomaatko eron?

Helpompihan se on pillumehua juoda kuin kertarysäys lämmintä limaa (eli spermaa). 

No ei tuossa ekassa lainatussa kommentissa puhuttukaan sperman nielemisestä vaan pelkästään suuhun laukeamisesta. Siinä se ero oli.

Vierailija
27/38 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nielen. Rakastan nuolla, imeä ja juoda kiimalimaista pillua. Paras palkinto minulle hyvin tehdystä nuolennasta on saada naisen squirtti kasvoilleni ja suuhuni. *nami*

Vierailija
28/38 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin mieleeni että pitäisköhän tänään sitoa vaimo sänkyyn pyyhkeen päälle ja laittaa nesteet liikkeelle😋🤔

Vierailija
29/38 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP imisi milummin kullia

Vierailija
30/38 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään kusisuihkuja niele, mutta nuolen vaimon pillun puhtaaksi, kun hän on käynyt vieraissa ja vieras on täyttänyt pillun spermallaan.

Vierailija
31/38 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin alistua naisille niin että useampi nainen istuisi kasvoilleni nuoltavaksi sillä välin kun muut odottaisivat vuoroaan.. olisi niin kiihottavaa. Olisin vielä sidottuna niin etten pystyisi koskemaan kaluuni itse myöskään.

Vierailija
32/38 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki.

Vierailija
33/38 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnekkäs ne kiima nesteet muualle menis kuin suuhun. Kun nuolee 69. Ihana tunne ja maku. Kyllä nainen laukee nopeesti.

Vierailija
34/38 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kaiken

Vierailija
35/38 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä19370 kirjoitti:

Totta kai, mutta runsaasti ejakuloivat naiset ovat harvinaisia.

Juu, aika harvoin tulee vastaan. Itse tässä kesällä törmäsin sellaiseen ja olenki sen jälkeen nauttinu useasti pillun tarjoamista nesteistä. Sängyn päällä vuodesuoja ja sänky lainnehtii session lopuksi!

Vierailija
36/38 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on koko suuseksin paras osa. Itse pidän erittäin paljon vaimoni mausta.

Vierailija
37/38 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nielen. Mehut ja pissat.

Vierailija
38/38 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tavoitteena saada nainen ejakuloimaan antaessani naiselle suuseksiä. 69:n lisäksi suosikkini on saada nainen istumaan kaavoillani pillu suun kohdalla niin että samaan aikaan voin katsella rintoja. Tässä asennossa olennö saanut naiswn ejakuloimaan kaavoilleni ja suuhunkin.