Oon ahminut Hesen vegejuustoja, tosi hyviä
Maksavat vain 1,50€ kpl!
Tosi edullisia kun vertaa että mäkkärin juustot jne nousseet.
2 kpl riittää täyttämään varsan. Ei tuu väsymystä kuten lihaversioista. Pian toki nostavat noidenkin hintaa :(
Kommentit (11)
Pihvi on härkistä. Ei oo täysin vege, cheddar.
Vierailija kirjoitti:
Onks nekin upotettu johonkin ällöttävään majoneesiin? Mäkkärin vegehampparissa se soijapihvi on niin sitkeää kengänpohjaa, että ei kyllä niitäkään syö ellei ole pakko.
Tosin ei noi taida ihan vegeä olla (?) jos on juustoa.
Hesen vege tuotteet myös paistetaan samassa öljyssä kuin esim. kananugetit. Joten senkään puolesta ei ole täysin vegeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks nekin upotettu johonkin ällöttävään majoneesiin? Mäkkärin vegehampparissa se soijapihvi on niin sitkeää kengänpohjaa, että ei kyllä niitäkään syö ellei ole pakko.
Hesen vege tuotteet myös paistetaan samassa öljyssä kuin esim. kananugetit. Joten senkään puolesta ei ole täysin vegeä.
Joo näin olen ymmärtänyt, enkä ole Hesellä ikiaikoihin syönyt, mutta toki käytännöt voivat muuttua (?), niin siksikin kyselin :)
Tietysti kiva, että vaihtoehdot laajenee, mutta taitaa pääosin olla näiden pikaruokaketjujen kasvistuotteet enemmänkin vaihtoehtoja sekasyöjille, ei niinkään varsinaisia vegetuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Pihvi on härkistä. Ei oo täysin vege, cheddar.
On vegeä, mutta ei vegaania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei mulla ainakaan vegenä oo tarkoitus saada äärimmäisen niuhouden pokaalia atomeja laskemalla.
"2 kpl riittää täyttämään varsan."
Täytyy niiden sit kyl melko isoja olla! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei mulla ainakaan vegenä oo tarkoitus saada äärimmäisen niuhouden pokaalia atomeja laskemalla.
Jokaisella on oma suhtautumisensa ja se on ok. Minä olen varmaankin niuhommasta päästä, mutta en kylläkään valita asiasta yrittäjälle, he ovat tehneet valmistustapojen suhteen omat päätöksensä. Minun päätökseni on vastaavasti se, etten osta heidän tuotteitaan, lopputuloksena kaikki voivat olla tyytyväisiä ja jatkaa elämäänsä :)
Kiva. Niistä kannattaa silti tutkia ravintoarvot, onko terveellinen, luomu tai alkuperä. Jos se sisältää pelkkää tyhjää ilman vitamiineja tai ei ole elimistölle rakenneaineita, hankalaa. Mitä niissä on.
Ai se oli Hesen, luulin että kaupasta ostettuja, sen mukaan kommentti.