Depeche Mode saapuu Suomeen 8.8.2023
Kommentit (33)
Liput tulee perjantaina myyntiin, mutta ei mulla ole rahaa ostaa lippuja. :(
Vierailija kirjoitti:
Liput tulee perjantaina myyntiin, mutta ei mulla ole rahaa ostaa lippuja. :(
Joutuu kyllä miettiin tarkasti, pystyykö irrottamaan lippurahoja nyt.
Onko joku ostanut liput? Mä toivon, että olisi vielä lippuja myynnissä tammikuussa kun on parempi rahatilanne.
Miten siellä voidaan järjestää iso konsertti? Ei siellä ole mitenkään valtavaa avointa tilaa.
Kävin hakemassa liput yhdestä Ticketmasterin myyntipisteestä heti silloin perjantaina 7.10. kun myynti alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Kävin hakemassa liput yhdestä Ticketmasterin myyntipisteestä heti silloin perjantaina 7.10. kun myynti alkoi.
Sairasta nämä lipunmyyntiajat, kun kaupitellaan lippuja vuosi etukäteen. Kuten on nähty maailma voi muuttua nopeastikin, mutta lippukaupat kyllä nauravat matkalla pankkiin. Hei, mä keksin hyvän bisneksen? Maailman kaikki ykkösbändit ja artistit saapuvat suomeen 15.11.2023. Lipun myynti alkaa MA:na. Otan välityspalkkiona vain 15€ per lippu....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta nämä lipunmyyntiajat, kun kaupitellaan lippuja vuosi etukäteen. Kuten on nähty maailma voi muuttua nopeastikin, mutta lippukaupat kyllä nauravat matkalla pankkiin. Hei, mä keksin hyvän bisneksen? Maailman kaikki ykkösbändit ja artistit saapuvat suomeen 15.11.2023. Lipun myynti alkaa MA:na. Otan välityspalkkiona vain 15€ per lippu....
Tiiätkö, sun ei ole mikään pakko ostaa lippua keikalle, jos se on noin vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten siellä voidaan järjestää iso konsertti? Ei siellä ole mitenkään valtavaa avointa tilaa.
Hyvin siellä ovat rokanneet mm. Mötley Crüe ja Hollywood Vampires jotka olen siellä käynyt katsomassa.
Tottakai menen katsomaan maailman parasta bändiä! Olin 2018 Hartwallilla ja edelleen muistelen sitä kaihoten.
En tiiä mut jotain samaa nois modeis on, ehkä jeesuskompleksi.
Menisin, muttei viihti yksin lähteä Pohjanmaalta.
Tietääkö kukaan mikä on DM:n varsinainen showtime? Joka paikassa sanotaan vaan että ovet klo 17. Ja joku lämppärikin kai on?
Samis! Hartsu on ollut simppeli, kun on se paikkalippu ja selkeä meininki. Istumapaikkaakin olen arvostanut. 20 000 muun keskellä samalla kentällä seisoskelu kuulostaa vähän epämukavalta.