Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko pyytää kumppanilta 500€ syntymäpäivälahjaa?

Vierailija
04.10.2022 |

Eikö tuo ole jo iso summa?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pyydä mitään, mutta mieheni on kyllä joka vuosi maksanut useamman tonnin syntymäpäivälahjastani kun tietää että rakastan matkailua, mutten niinkään halua perinteisesti viettää syntymäpäiviäni. On lähes joka vuosi vienyt minut syntymäpäivilläni ulkomaille, ensimmäisenä seurusteluvuotenamme vei järvisydämeen metsäsviittiin.

Vierailija
62/72 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvi mitään mitä en itse pysty maksamaan. Miehelle leivon aina sen mansikkakermakakun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahjaa yleensä pyydetä, jos nyt aikuisista puhutaan.

Vierailija
64/72 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pääsääntöisesti kehtaa ja miehet ei.

Vierailija
65/72 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan kysyttäessä kertoa oikeat toiveet. Sieltä sitten voi lahjan antaja valita tai ostaa vaikka ihan jotain muuta. Lahja on lahja.

Mutta olen saanut myös hyvin kalliin ja toivotun lahjan, en näe miksi ei omalta puolisolta kehtaa toivoa rehellisesti. Ei hän osta mitään yli varojensa enkä minäkään. 

Vierailija
66/72 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokerisuhteissa ok. Muutoin ei.

Hoora!

Vierailija
67/72 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies haluaa kyllä ostaa jotain tuota kalliimpaa: kello, koru, käsilaukku tms. En pyydä koskaan mitään (ennen kumppaniani en ole saanut elämässäni mitään lahjoja ja minut on kasvatettu niin että pyytää ei saa mitään, ei tavaraa ei apua) mutta käydään kyllä usein dialogia kaupoissa ja lentokentillä pyöriessä siitä mikä on minun makuun ja tyyliin sopiva ja hän sitten ammentaa ideansa niistä keskusteluista. 

Vierailija
68/72 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaisin. 

Tietää, etten pyytäisi mitään turhaa, vaan oikeasti tilaisuus ostaa jotain arvokasta minulle. Ongelmana on, että joutuu aina kyselemään lahjatoiveiden perään, kun en minä juuri mitään tarvitse. Herkästi tulee ostettua itse heti, jos jotain tarvitsee. 

500 euroa ei edes ole kovin suuri summa. Pariskunnan junat, laivat ja pari yötä hotellissa on jo sen verran.

Vierailija
69/72 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahjoja pyydetä, niitä saadaan jos saadaan.

Vierailija
70/72 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyydä vaan vihjaan niin että ymmärtää 

Vierailija
71/72 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 egellä miehesi saisi aika hyvää kyytiä ammattilaiselta. Saako sinulta parempaa?

Vierailija
72/72 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

500 egellä miehesi saisi aika hyvää kyytiä ammattilaiselta. Saako sinulta parempaa?

En usko, että mieheni saa minulta parempaa tai huonompaa kuin ammattilaiselta. Hän ei ole koskaan ollut kiinnostunut ammattilaisten palveluista, kuten ei huomattava osa miehistä ole. 

Harrastamme seksiä kun molemmat haluavat ja minä olen meistä se kinkympi eli jään tässä suhteessa ilman joitain juttuja. 

Olen silti saanut mieheltäni kalliin lahjan ja kalliit treffit kauan ennen ensimmäistäkään seksihetkeä. Jos hän ajattelisi suhdettamme seksin ostona niin varmaan tässä jäisi voitolle. 🤷

En minäkään ole vaatinut että mies tekisi seksissä jotain extraa mitä ei luonnostaan haluaisi jos olen hänelle jonkun kalliimman lahjan ostanut tai laskun kuitannut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä