Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni kauhukakarat

Ursula
03.10.2022 |

Ystävälläni on kolme lasta. Kukaan heistä ei osaa käyttäytyä. Teini-ikäinen poika näpistelee, pinnaa koulusta ja kaljoittelee. Varhaisteini tytär saa hallitsemattomia raivokohtauksia, jos ei saa tahtoaan läpi. Nelivuotias poika kiroilee, kuin merimies, lyö ja potkii. Pahinta on se, että ystäväni on itse varhaiskasvatuksessa töissä, mutta omia lapsiaan ei saa kuitenkaan kuriin. Kaikki huono käytös vain ohitetaan olkia kohauttamalla. Lapset eivät ole erityislapsia vaan heidät on vain kasvatettu huonosti. Haluaisin ottaa asian esille ystäväni kanssa, mutta miten kerrot, ettet osaa kasvattaa lapsiasi ja olet vielä niiden kanssa suurissa ongelmissa muutaman vuoden päästä? Tai olet jo nyt. En haluaisi lapsia edes kylään luoksemme sillä aina joko rikotaan, sotketaan tai vai sitten haistatellaan minulle jos kiellän tekemästä jotain kiellettyä. Nelivuotias lupasi viimeksi antaa minulle turpaan, kun sanoin, että laita takki päälle, kun menet ulos. Edellisellä kertaa sain haistatukset haista v***u. Melkoista menoa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin hulluinta se onkin. Miksi otan tai kutsun. En vain pysty sanomaan ystävälleni, että pidän sinusta, mutta lapsesi ovat niin hirveitä, että he eivät voi tulla. Ystävänihän ne on kasvattanut lähes yksin, miehen ollessa aina töissä tai harrastuksissaan.  Hänen vikahan se on.  Nyt sanoin tänään, kun eilisen vierailun jälkeen poika oli käynyt ottamssa jäätelön omin lupineen pakastimesta ja heittänyt pakastimen päällä olevat tavarat jossa oli pesuaineita lattialle ja nämä  olivat vuotaneet pitkin poikin. Liaten koneellisen viikattua puhdasta pyykkiä. Sanoin, että ensi viikon vierailu on pojan takia peruttu. Olen niin kiukkuinen tästä.

Kakara olisi tarvinnut jonkun seuraamuksen tuosta. Olisit napannut jäätelön pois, laittanut hänet siivoamaan ja vaatinut anteeksipyyntöä. Loppuvierailun olisi saanut istua hiljaa paikallaan.

Vierailija
22/23 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on. Eikö lapsia enää saada asettumaan, ?? Miten pitkällle päästetään kaikki tuollaiset temput.

Toisaalta mikä minä olen sanomaan, -70 luvulla ystäväni penskat kylässä ollessaan, (poikani ei ollut kotona)

Leikkivät muka hänen leluilaan ja annas olla kun menin katsomaan, itsekulkevasta sähköautosta

oli revitty pyörät irti, auto maksoi siihen aikaan n 300 mk ja muitakin leluja väännelty, nämä pojat oli 7 ja  10 vuotiaita, että minä

suutuin, äitinsä sanoi, ei ne ole särkeneet, ne ollu jo sellaiset. Helvetti otatti, no ei ollut omena

kauas puusta puhdonnut, äiti meni jääkaapille kuin tein kahvipöytään apetta. Huusi miehelleen;

H... täällä on täysi gotler pötky ja otti sen esiin, silloin kimpaannuin ja sanoin että teen voileipiä kun ennätän. Sen jälkeen loppui vierailut kun neuloin heidän lapsilleen kalliista langasta villasukat ja lapaset,

rouva lupas maksaa ja vieläkään maksu ei  tullut 30 vuoden jälkeen. Välit laitoin poikki.

Soitti pomolleni ja haukkui koko perheeni, mutta se olikin yllätys kun satuin olemaan pomon paras kaveri ja yhdessä käytiin vapaa-ajalla jumpat ym. näin kiero voi olla ihminen. Pomo sanoi että tämä ihminen ei koskaan tule saamaan työtä tästä isosta laitoksesta, jonne oli kysynyt peräti minun paikalle. Ei olis pärjänny sillä paikkani vaati koulutusta ja työni osasin nurin ja oikein. Tässä teille ihmisista joista voi odottaa mitä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä ettei äidilläkään ole kaikki muumit ihan laaksossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi