Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?
Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.
Kommentit (3385)
Ensinnäkin sä et oo mun paras ystävä. Sulla on pakkomielteen tasolla jo tuo deittailu ja parisuhteen saaminen, vaikka entinen lähisuhdeväkivaltaa sisältänyt suhteesi on vasta kuopattu. Opettele ensin tulemaan itsesi ja omien mielenterveysongelmiesi kanssa toimeen, ennenkuin sekoitat siihen soppaan ketään muuta. Sä oot ärsyttävä ja en jaksa sua ja sun seuraa, kuin rajoitetusti. Miksi muuten kuljet kaupassa ja kirppareilla aina edellä ja oon jo vuosia kyydittänyt sua joka paikkaan ilman mitään korvausta, varsinkin näillä bensan hinnoilla. Moukka mikä moukka.
Olen sanonutkin, että suihku ja hampaiden pesu, ei vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt päättää ystävyytemme jo silloin, kun kerroit näpäyttäväsi toista, vanhaa ystävääsi viestimällä harvemmin, ja vastaamattomuudella. Mietin silloin, ettei kuulosta normaalilta, ystävää arvostavalta käytökseltä. Nyt teet samaa minulle, enkä tunne enää edes surua.
Naurettava ajatus
Minä ainakaan en ikinä osaisi ajatella näpäytyksenä, jos joku harventaa vastaamisia tai yhteydenottoja. Jos edes huomaisin sen, ajattelisin, että hän on kiireinen, väsynyt tai ei halua muuten vaan pitää yhteyttä
Outoja pelejä.
Ihan kuin joku tappelisi täällä mielikuvitusystävän kanssa
Synttärisi olivat todella tylsät. Olit hehkuttanut niitä etukäteen kovasti, mutta laskin minuutteja, että juhlaohjelma loppuisi ja kehtaisin lähteä kotiin. Ei, minulla enkä usko että muillakaan, ollut hauskaa. Sori. Ja tarjoilut olivat myös melko köykäiset. Sori siitäkin.