Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraako teidän muiden keski-ikäiset miehenne koko ajan sotaa netin kautta?

Vierailija
03.10.2022 |

Mun seuraa. Alkaa jo vähän häiritä. Liiallista. Siis esim youtuben kautta yms.

Ei hän ole ollenkaan pelokas, vaan päin vastoin. Ärsyttää naapurimaamme toimet niin paljon, että siksi seuraa vissiin.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummeli Lohjalta kirjoitti:

Mieheni kertoo seuranneensa jo taaperona päivittäin Biafran, Vietnamin, Lähi-idän ym. sotia. Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.

Täällä meillä varmaan sama juurisyy. Mun siippani siirtelee nuppineuloja Ukrainan kartalla. Sanoin, että et tuo sitä olkkariin. Siirsi sen onneksi kellarin takkahuoneeseen.

Vierailija
22/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla samat tyypit jotka seuraa sekä sotajuttuja että netin rikospalstojen rikos- ja katastrofiuutisketjuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla samat tyypit jotka seuraa sekä sotajuttuja että netin rikospalstojen rikos- ja katastrofiuutisketjuja.

Oon huomannut saman! Samat tyypit ne on

Vierailija
24/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on 30v ja ei tee mtn muuta kun käy töissä, ja seuraa sotaa 10 eri uutislähteestä. Oltiin matkalla ja katsottiin sielläkin tunti jotain uutislähetystä.

Vierailija
25/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei seuraa mitään muita rikos- tai katastrofiuutisketjuja.

Ei ole kiinnostunut muista fakta rikos ja väkivalta-asioista. Sen sijaan seuraa fiktiivisiä rikossarjoja telkkarista.

26/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 54-vee eli odotan, mitä keski-ikäisenä sitten teen. Ilmeisesti vaimokin/puoliso tulee, onko se yhteiskunnan toimesta?

Vierailija
27/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei seuraa mitään muita rikos- tai katastrofiuutisketjuja.

Ei ole kiinnostunut muista fakta rikos ja väkivalta-asioista. Sen sijaan seuraa fiktiivisiä rikossarjoja telkkarista.

Tää oli ap

Vierailija
28/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seuraan oikeaa, se on täysin eri kuin valemedian. ;-)

Vierailija
29/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Onneksi. Enkä minäkään. Riittää uutisotsikot tästä ja koronasta.

Vierailija
30/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyttää mitä hän tekee netissä.Ei kinosta.Kuhan on tyytyväinen elämänsä.

Vierailija
31/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa. Haluaa pysyä kärryillä sodan etenemisestä ja jotenkin kai henkisesti varautua mahdollisuuteen sodan laajenemisesta. Ei suoranaisesti pelkää, mutta nyt esim. on sitä mieltä, että pitäisi ostaa kotiin suuremmat varmuusvarastot koska sota pitkittyy. Seuraa myös Suomen tapahtumia tiiviisti.

Vierailija
32/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyttää mitä hän tekee netissä.Ei kinosta.Kuhan on tyytyväinen elämänsä.

X

Etkö muka ohi kulkiessasi huomaa?

Vierailija
33/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: onko missään kuvattua materiaalia hyökkäystilanteista.

En tykkää raakuuksista ollenkaan, mutta haluaisin jotenki totuttautua (jos se tulee tänne joskus)

Vierailija
34/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä seuraan oikeaa, se on täysin eri kuin valemedian. ;-)

No niin ja palstan helpoiten kusetettavakin ilmoittautui...

Vierailija
35/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierastan tosi paljon sitä, että sotaan suhtaudutaan viihteenä. Koska sitähän se monille näyttää tosiasiallisesti olevan. Jos uutisia tykkää seurata, niin kartalla tapahtumista voi pysyä ilman sellaista fiilistelyäkin ja jatkuvaa seurannan päivittämistä. Ymmärrän, että ollaan iloisia jos Ukrainalla menee hyvin ja niin olen minäkin, mutta tämä viihdekulutus on eri asia. Äidistäni huomasi tämän varsinkin Venäjän hyökkäyksen alkuvaiheessa. Muusta ei puhunutkaan.  Vasta, kun omat vastaukseni aiheeseen olivat kautta linjan "jaa" tai "niin" tai "mmh"  ja totesin myös että en jaksa aiheesta puhua, niin vähensi hetken kuluttua aiheesta taivastelua. Äitini on myös true crime -fani ja minulle todella tuli tunne, että sota Euroopassa on parasta viihdettä vähään aikaan. Vierastan kyllä myös true crimen viihteellistämistä. Minusta ei tunnu hyvältä, että toisten ihmisten kärsimys tuottaa jännää sisältöä päivään, mutta kukin kai tavallaan. Uskon myös, että ihmisen psyykelle ei tee hyvää, jos viihde koostuu pääasiassa murhista, väkivallasta, sodasta ja muusta kamalasta. Varmaan epäsuosittu mielipide.

Vierailija
36/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
37/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurataan molemmat yhtä paljon/vähän. Haluan olla suurin piirtein kartalla siitä, mitä tapahtuu. En kuitenkaan lue jokaista uutista sotaan liittyen.

Toisaalta en ihmettele, jos ihmisiä kiinnostaa. Kyllähän moni harrastaa sotahistoriaa muutenkin. Ja historiaa tässä tehdään koko ajan.

Vierailija
38/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies seuraa youtubesta sotaan liittyen joka päivä jotain. Itse en halua ollenkaan seurata ja ärsyttää se niin paljon että pyysin käyttämään kuulokkeita.

Vierailija
39/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutiset kuuntelen radiosta ja se saa riittää.

Vierailija
40/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et seuraa itse? Ja miksi teet tästä jonkun sukupuolikysymyksen? Olisit kysynyt, että miksi joku seuraa, etkä vetänyt tähän ukkoasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä