Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraako teidän muiden keski-ikäiset miehenne koko ajan sotaa netin kautta?

Vierailija
03.10.2022 |

Mun seuraa. Alkaa jo vähän häiritä. Liiallista. Siis esim youtuben kautta yms.

Ei hän ole ollenkaan pelokas, vaan päin vastoin. Ärsyttää naapurimaamme toimet niin paljon, että siksi seuraa vissiin.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on monia sotia käynnissä.

Vierailija
42/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota ajaa ihmiset puolustamaan "omaa laumaansa" tai ainakin seuraamaan sotaa. Muistan kuinka Persianlahden sodan aikaan lehdet luettiin tarkkaan ja liittouman sodanjohdon lehdistötilaisuudet kuunneltiin lyhytaaltoradiolla joka ilta. Olisiko jonkinlainen joukkopsykoosi? Itse seuraan päivittäin sotaa, painottaen tetsaamisen asemesta isoon kuvaan eli poliitikkojen ja sodanjohdon lausuntojen arviointiin. Minulla ei ole resursseja analysoida jokaista tykistökeskitystä tai ilmaiskua ovatko tiedot oikein. Todennäköisesti ei. Mielestäni on hyvä että ihmiset ovat kiinnostuneet seuraamaan sotaa, toivottavasti mediakriittisellä asenteella. Olen siis 55 v miespuolinen res ylik.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seuraan netistä just ja just täysi-ikäisiä kaunokaisia, jotka hetkuttavat pyllyään bikineissä ja iskevät sedälle silmää. Ovat paljon hauskempia kuin sotajutut.

M52

Vierailija
44/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa uutisia mutta ei suomen lehdistön kautta

Media on niin yksipuolinen😫

Onneksi netteristä löytyy kansainväliset uutiset

Vierailija
45/65 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei seuraa juurikaan.

Vierailija
46/65 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on monia sotia käynnissä.

Mutta jokainen käsittää, mistä sodasta nyt puhutaan.

Ne muut sodat eivät ole Suomelle merkityksellisiä.

Vierailija
47/65 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän puliukot siis työttömiä?

Vierailija
48/65 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei seuraa, mutta minä seuraan. Minä olen myös perheen survivalisti/prepperi.

N52

Vierailija
49/65 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä seuraan netistä just ja just täysi-ikäisiä kaunokaisia, jotka hetkuttavat pyllyään bikineissä ja iskevät sedälle silmää. Ovat paljon hauskempia kuin sotajutut.

M52

Aivovammaisenkin libido saattaa toimia, vaikkei potenssia olisikaan.

Eikä ne sulle iske silmää, hönökki. Se on illuusio.

Vierailija
50/65 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei seuraa, mutta minä seuraan. Minä olen myös perheen survivalisti/prepperi.

N52

Ja koulutus on parturi-kampaaja. Harrastus: viininmaistelu kolmen litran tonkasta.

Vierailija
51/65 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa "koko ajan", samoin minä. Asialliset hommat, kotityöt ja lapset eivät tietenkään jää paitsioon. Tieto ei lisää tuskaa vaan tietoa.

Vierailija
52/65 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N52

Ja koulutus on parturi-kampaaja. Harrastus: viininmaistelu kolmen litran tonkasta.

Nyt hieman erehdyt. Minulla, joka seuraan sotauutisia ja harrastan varautumista, on yliopistotutkinto ja olen johtavassa asemassa työelämässä.

Miehelläni, joka ei seuraa, on keskitason tutkinto ja pienempipalkkainen työkin. Olen joskus kysynyt, että miksei häntä niin kiinnosta, niin kuulemma siksi, että jos sota koskisi Suomea jossain vaiheessa, niin hän vain menisi sinne, minne Puolustusvoimat käskee, eikä siihen tarvitse varautua.

Itse koen olevani vastuussakoko perheen eli itseni, lasten ha suvun vanhusten selviytymisestä ja varaudun siihen. Olen myös käynyt valtakunnallisen maanpuolustuskurssin, jossa on päättäjiä ja liike-elämän johtoa.

N52

Vierailija
53/65 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postita se Ukrainaan.

Vierailija
54/65 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se varautumista, jos itse joutuu vielä sotatoimiin.

Vierailija
55/65 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postita se Ukrainaan.

En taatusti postita!

Vierailija
56/65 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mitä paskamiehiä. Kyllä niiden pitäis katsoa saippuasarjoja meidän naisten kanssa. Pian alkaa tempparit jne!

Vierailija
57/65 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievittää ahdistusta, kun on perillä rintamatilanteesta. T. Nainen

Vierailija
58/65 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa tosi paljon, ja olen välillä huomauttanutkin. Saan kyllä itsekin siinä samalla tietoa missä rintamalinja menee. Mies on aina ollut kiinnostunut maailman asioista ja kävi aikoinaan armeijan pitkän kaavan mukaan, joten ymmärrän toisaalta. Käy myös melko vastuullisessa työssä, mutta näköjään aikaa riittää seuraamiseen.

Vierailija
59/65 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraa ja mittani alkaa olla täysi näitä raatokuvailuja, vihaa ja väkivaltaa. Sota on sota eikä mikään kiva viihdeohjelma, jollaisena hän tuntuu sitä pitävän. 

Sama juttu ja olen sanonut asiasta. En jotenkin jaksa tai ymmärrä tuota. 

Vierailija
60/65 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on perimässä. Taisteluun pystyvät miehet ovat saaneet jälkikasvunsa pysymään paremmin elossa?

Eli kai se sota kiinnostaa siksi, että se voi olla itsellä jossain vaiheessa edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi