Kosketatko kumppaniasi julkisilla paikoilla
Toisesta ketjusta ajatus. Kosketatko kumppaniasi/osoitatko hellyyttä julkisilla paikoilla ja miltä sinusta tuntuu, jos kumppani tekee itsellesi samoin? Enkä tarkoita nut julkisessiota tai kieli kurkussa imuttelua.
Olen itse hyvin fyysinen ja minusta on luontevaa jakaa miehelleni pieniä kosketuksia. Ne voivat olla vaikka käden tai parran hipaisu, pyllylle taputtaminen, kädestä kiinni ottaminen tai suukko. Nautin myös itse noista pienistä eleistä.
Kommentit (36)
En missään nimessä. Kävelen aina vähintään viisi metriä edellä, olen kuin en tuntisikaan ja teen katoamistemppuja kuten normaalin aikuisen ihmisen kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Epävarmoilla ihmisillä on hirvittävä tarve tehdä itsensä näkyväksi. Ulospäin suhde pitää saada näyttämään paremmalta mitä se oikeasti on.
Miksi kukaan vaivautuisi esittämään mitään ventovieraille? Ymmärtäisin, jos läheisten edessä haluttaisiin pitää kulissia pystyssä suhteen olessa huono, mutta mitä lisäarvoa se toisi vieraiden kohdalla?
Ap
Huvittaa välillä seurata miten yritetään kävellä kainaloikkain vaikka se näyttää melko hankalta.
Vierailija kirjoitti:
Somessa on paheksuttavaa julkaista pusukuva, mutta julkisesti pussailu on ok? Eikö ne viesti samaa asiaa?
Ai on. En julkaise mitään somessa, joten en tuota tiennyt. Miksi pusukuvat ovat pahoja?
En tiedä. Ehkä joskus tulee spontaanisti hipaistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen näyttävä nainen ja naisilla on hirvittävä tarve alkaa koskella miehiään minun lähteisyydessä ja he katsellaan varmistaa näethän varmasti, että tämä on mieheni.
Ei ehtisi muuta tekemäänkään kun roikkumaan miehen käsipuolessa, jos jokaisesta kauniista naisesta heräisi noin kova omistushalu. En koe kauniita kanssasisaria minään uhkana. Saatanpa jopa todeta miehelle, että siinäpä meni kaunis nainen 😁.
Ap
Hih hih
Kauniit ihniset ovat yleensä ilo niin naisten kun miestenkin silmille. Enkä nyt tarkoittanut, että ketään osotetaan sormella ja suhistaan kovaan ääneen "kato, kato". Ihan yhtä lailla ihailen upeita autoja, moottoripyöriä, koiria kuin kukkiakin.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa välillä seurata miten yritetään kävellä kainaloikkain vaikka se näyttää melko hankalta.
Se kainalokkain ei kyllä onnistu (eikä tunnu kivalta). Tuntuu kun olisin jossain ihmeellisessä hallintaotteessa (olen huomattavasti miestäni lyhyempi) ja jos ei muuta, niin ainakin jompi kumpi kolhisi toista jaloillaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä. Kävelen aina vähintään viisi metriä edellä, olen kuin en tuntisikaan ja teen katoamistemppuja kuten normaalin aikuisen ihmisen kuuluu.
Moikka rakas vaimoni😘. Pitäisi marketissa laittaa seurantapanta että löytäisi edes poislähtiessä samaan kassajonoon.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ehkä joskus tulee spontaanisti hipaistua.
Tämä. En ainakaan mitenkään tietoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole mitään tarvetta näyttää maailmalle miten rakastuneista olemme. :D
Ei meilläkään maailmalle, mutta toisillemme on! 🥰
Ei, se on laitontakin. Ainakin Dubaissa.
Kyllä. 10 vuotta yhdessä. Ei olla teinejä eikä haluta "näyttää mitään muille". Tulee ihan luonnostaan tuo toisen huomiointi ja kosketus.
Vierailija kirjoitti:
Sujautan joskus sormet hänen pimpsaansa julkisella paikalla esim kaupassa hyllyjen välissä. Kiihottavaa.
Haiseeko sormet sen jälkeen sillille?
Hih hih