Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ähäkuttipino

Vierailija
01.11.2006 |

Piristäkääs mua tarinoilla, joissa " paha on saanut palkkansa" . Tai muuten vaan mulkvisti saanut kynsilleen. Ittellä sellainen tilanne, että tuo paha taitaa vaan saada palkankorotuksen...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(melko korkealla pallilla työskentelee...) sai potkut väärinkäytöksien takia virassaan. Siis tipahti pallilta, heh.

Vierailija
2/3 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan aina kehumaan vapaa-aikaansa. Olin yh ja tukiverkostoni oli olematon. Sanoi vaan, että jos pentuja tekee niistä pitää itse huolehtia.

Olin tuolloin vielä tosi nuori ja ystäväni 3-vuotta vanhempi.

6- vuotta myöhemmin hän on samassa tilanteessa. Minulla jostain syystä aina meoa. Ja kun valittaa raskautta niin sanon " kai aikuisen ihmisen luulisi tietävän, että jos lapsia tekee niistä huolehtii"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan ilkeä ja pahnsuova täti-ihminen loukkasi ylikilttiä sukulaistani sukuriidan tuoksinassa sanomalla tälle, että sinun kaltaisesi ihmiset kuuluisivat Törnävälle, eli paikalliseen mielisairaalaan. Sukulaiseni loukkaantui niin verisesti, ettei puhunut täti-ihmiselle kahteenkymmeneen vuoteen sanaakaan. Jokin aika sitten kuulin, että täti-ihminen oli loukannut itsensä kotonaan tai muusta syystä oli tilattu ambulanssi, ja täti-ihmisen selostus oli niin epäselvää, että hänet passitettiin ensin Törnävälle ennen kuin tilanne selvisi. :P. Pakko myöntää, että leveä virnistys löytyi meikäläisen naamalta kun tästä kuulin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi