Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa, nyt sataa lunta täällä ihan etelärannikollakin!!
Kommentit (5)
Vierailija:
Espoossa? Täällä iivisniemessä alkoi juuri tulla lunta :)
Etelärannikkoon taitaa kuulua muukin ranta-alue kuin Helsinki..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Noi helsinkiläiset on mahtavia :DDDD.
terveisin iivisniemeläinen
Masensi kun koko eilisen vaan satoi vettä, on tää lumi paaaljon parempi!
Espoossa? Täällä iivisniemessä alkoi juuri tulla lunta :)