Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ystäväni lainaa rahaa minulta, vaikka on muiden ystäviensä seurassa?

Vierailija
03.10.2022 |

On lainannut jo tosi usein, 10 kertaa ainakin. Samalla kun on matkoilla tapaamassa muita ystäviä. Miksi hän ei lainaa niiltä, joiden seurassa on? On maksanut kyllä tähän asti takaisin, vaikka joskus vasta pitkän ajan kuluttua muistutukseni jälkeen. Hän on kuitenkin ostanut minulle hienoja synttärilahjoja yms niin siksi lainaan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos silti näistä mahdollisista syistä. :) Itse veikkaan kiltin ihmisen hyväksikäyttöä.

Vierailija
42/46 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ystävä porukassa yksi sellainen henkilö joka käy kaikki läpi ja yrittää saada lainaksi rahaa. Siis jos minä en pysty lainaa niin seuraavaksi kysyy toiselta kaverilta. Joskus on tullut jopa samaan aikaan tältä tyypiltä tekstiviesti minulle ja kahdelle muulle kaverille, kun satuttiin olemaan samaa aikaa reissussa. Tää lainaaja ei tiennyt, että oltiin reissussa. Kyllä hän aina takaisin on maksanut ja siksi aina lainaankin. Ja nää määrät on jotain tyyliin 5-15 euroo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mun on oli pakko lainata yhdelle matkaseuralaiselle 2003 kun sillä loppu raha kesken. Summa oli 130e nykyrahassae ehkä 200e. No sillä kesti vuosi maksaa takaisin se. vaikka mun oli pakko lainaa koska muuten se ois kuollut nälkään. Joka viikonloppu pommitin ja nolasin sen sukulaisten edessä. Lopulta rahat tuli, euro euroineen.

Vierailija
44/46 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukka hullu lainaa aina vain uudestaan?

Vierailija
45/46 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: mikset kysy siltä kaveriltasi?????

Ei me mitään Delfoin oraakkeleita olla

Vierailija
46/46 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse salit hänen käytös. Laita stoppi. Sano et ole pantti toimisto! Mikä estää sanoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän