Kysy röökimuijalta
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että tupakan tumppi on maailman yleisin roska?
En mut voi ollakin Ei kiinnosta
"Maailman yleisin roska ei häviä luonnosta koskaan – suomalaiset heittävät miljardeja tupakantumppeja maahan joka vuosi
Tupakantumppi sisältää muovia ja sisältää vaarallisia myrkkyjä."
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan Venäjän nykyhallinto vielä kestää, mikä on ennusteesi?
En usko mihinkää äkilliseen muutokseen
Venäläiset ei ole niinkun me länkkärit
Ne kestää yllättävän paljon (esmes Leningradin piiritys ja Stalinin vainot)
Sikstoiseks Venäjä on heille pyhä, ihan eri juttu kuin länsimainen valtiokäsitys
Siks vallankumous tapahtu Venäjällä eikä Englannissa niinku Marx uskoi
Eli en laittas fyrkkaa likoo Venäjän luhistumiseen
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla lapsia? Polttavatko hekin?
Ei oo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko ikinä niitä valtavia sademetsiä ja kaikkia niiden tuhansien lajien yksilöitä, jotka julmasti tuhotaan, jotta sillä alueella voidaan viljellä tupakkaa, jota sinä poltat?
Sjatteletko ikinä niitä valtavia työpaikkoja ja kaikkien niiden miljoonien työntekijöiden perheitä, jotka julmasti tuhotaan, jotta sinä vihervassari saat tuntea moraalista ylemmyyttä?
TUPAKKATEOLLISUUS, GLOBAALIT- JA YMPÄRISTÖVAIKUTUKSET
Tupakointi on maailmanlaajuisesti yhä tärkein syy ennaltaehkäistävissä oleviin kuolemiin. Tupakointi aiheuttaa vuosittain noin 6 miljoonaa ennenaikaista kuolemaa, joista 5 miljoonaa on seurausta suorasta tupakoinnista ja yli 600 000 passiiviselle tupakoinnille altistumisesta. Arvioiden mukaan vuonna 2030 tupakkaan liittyvien kuolemien määrä nousee jopa 8,3 miljoonaan.
https://fressisedu.fi/materiaalit/globaalit-vaikutukset-tupakkateollisu…
Stna vammaset röökaajat ,suksikaa kuuseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kMistä voisin saada miehen vierelleni?
M 45
Kun tarpeeksi paljon polttaa, niin noin 40-vuotiaalle naiselle tulee sellainen möreä miehen ääni. Hiuksetkin menevät tupakoinnista niin huonoon kuntoon, että kannattaa leikata ns. poikatukka.
Heh mut toi oliki mies
Mitä sekoilet
T. Röökimuija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet siitä, että jatkuvasti kuolee eläimiä ja eläinten poikasia niiden nielaistua vahingossa tupakan tumpin ruokaa etsiessään?
Voitko vähä täsmentää??
Nyt tuli aika paksu väite : )
Muuten mulla on paljo eläimiä
Tiedän aika lailla niistä
"Maahan heitetty tupakantumppi koitui koskelonpojan kuolemaksi – lintuyhdistys muistuttaa roskaamisen vaaroista
Tupakantumpit, karkkipaperit ja muut roskat voivat tappaa, kun ne joutuvat eläimen elimistöön."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla lapsia? Polttavatko hekin?
Ei oo
Hyvä!
fhjyukl kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan saatanan paha haju tupakassa ja tupakoitsijoissa. Ymmärrätkö itse miten vastenmieliselle haiset esim. kauppakeskuksessa röökin jälkeen kassajonossa?
Rööki haisee ihan hiton hyvälle
Paras tuoksu mailmassaVaikka kissan kusen haju on järkyttävä, niin ennemmin asuisin semmoisessa kämpässä, kun kämpässä missä vedetään röökiä jatkuvasti.
Mulla haisee kotona eläimet enempi ku rööki
Kolme hevosta pihapiirissä, koiria ym
En polta sisällä kun hyvin harvoin
Mulla on veranta jossa polttelen yleensä
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi on kivaa hommaa t ex polttelija
Niin onki
Tykkään myös sikarien hajusta ja piipu
Mies polttaa piippuu, parasta ikinä
Vierailija kirjoitti:
Maksoitko aikoinaan hakijoille luonnossa?
:-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet siitä, että jatkuvasti kuolee eläimiä ja eläinten poikasia niiden nielaistua vahingossa tupakan tumpin ruokaa etsiessään?
Voitko vähä täsmentää??
Tiedän aika lailla niistä
Tupakointi voi tappaa lemmikin
Eihän lemmikkisi tuoksu röökiltä? Saahan koirasi hengittää puhdasta ilmaa?
"Ei ole hyväksyttävää tupakoida lapsen lähellä, koska niin pieni olento ei voi päättää itse, onko tupakansavussa vai ei. Yhtä epäreilua on polttaa eläimen lähellä. Vaikutuksetkin ovat yhtä karmaisevat. – Tupakansavu vaikuttaa eläimiin moninkertaisesti ihmisiin verrattuna. Herkät tuntoaistit altistuvat tehokkaasti myrkylliselle savulle ja turkki pahalle hajulle, kertoo Suomen eläinyhdistysliitto SEY:n viestintäpäällikkö Maria Lingqvist.
Siiri-kissa oli vaihtanut väriä ”Suomalainen maatiaiskissa oli asunut koko elämänsä ketjupolttajan kanssa kerrostalossa tupakansavussa. Siirin tullessa huostaan eläinsuojeluyhdistykselle sen turkki oli keltainen. Vähitellen, kun kisu sai olla raikkaassa ilmassa ja sitä pestiin, turkki muuttui valkoiseksi. Samoin kävi korvien kanssa. Luulin, että kissalla oli korvatulehdus, mutta sen korvat olivatkin täynnä tervaa. Myös nenästä tuli ruskeaa töhnää”.
– Suomen eläinyhdistysliitto SEY:n viestintäpäällikkö Maria Lingqvist
Linnut kuolivat nikotiiniin
”Eläimet kärsivät tupakansavusta. Sisällä ei saa missään nimessä polttaa, sillä pahimmillaan eläin sairastuu ja kuolee. Näin kävi eräille undulaateille, kun niiden emäntä sauhutteli sisällä varoituksista huolimatta”.
– Helsingin eläinsuojeluyhdistys Hesy ry:n johtava eläinten-hoitaja Titta Koukkunen
Pennuille nikotiinimyrkytys!
Tupakansavu aiheuttaa samoja haittavaikutuksia eläimille kuin ihmisillekin. Tupakansavu altistaa kissan ja koiran keuhko- ja nenä-ontelosyövälle. Pitkäkuonoisen koiran nenässä tupakansavu viipyy kauemmin kuin lyhytkuonoisen. Pentukoirat voivat saada nikotiinimyrkytyksen syötyään tupakantumpin.
Lue lisää eläinten hyvinvoinnista Eläintaito-sivustolta."
https://www.fressis.fi/artikkeli/tupakointi-tappaa-lemmikin/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko vähä täsmentää??
Tiedän aika lailla niistäLemmikkieläimillekin on erittäin haitallista, jos omistaja polttaa. Esimerkiksi parvekkeella tupakoivakin kuljettaa syöpää aiheuttavia aineita sisälle. Jos ulkoiluttaa koiraa ja samalla polttaa tupakkaa, altistaa koiransa monille sairauksille.
Ajatella!!!
Ei sulla lähteitä olis
Vierailija kirjoitti:
Stna vammaset röökaajat ,suksikaa kuuseen
Vammainen-sanaa ei pitäisi koskaan käyttää haukkumasanana. Eikä kyllä haukkuminen varmaan auta juuri ketään lopettamaan tupakoimista.
P.S. En tupakoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö koskaan niitä indonesialaisia lapsia (nuorimmat ovat 5-vuotiaita), jotka poimivat sinun tupakkaasi tulevat tupakan lehdet?
En mieti enkä usko et totta
Raportti: Lapset poimivat tupakkaa Indonesiassa – ”Oksennan joka kerta”
Mä en polta Indonesialaista röökii
Problem solved or not an issue
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko vähä täsmentää??
Tiedän aika lailla niistäLemmikkieläimillekin on erittäin haitallista, jos omistaja polttaa. Esimerkiksi parvekkeella tupakoivakin kuljettaa syöpää aiheuttavia aineita sisälle. Jos ulkoiluttaa koiraa ja samalla polttaa tupakkaa, altistaa koiransa monille sairauksille.
Ajatella!!!
Ei sulla lähteitä olis
"Tupakka voi olla lemmikille jopa vaarallisempaa kuin lapselle
Lemmikkikin kärsii tupakansavusta."
Kauanko, siis montako vuotta olet polttanut?
Minä kohta 51 vuotta, terveenä olen pysynyt, joka vuosi en edes flunssaa sairasta. Tiedoksi teille terveysterroristeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että tupakan tumppi on maailman yleisin roska?
En mut voi ollakin Ei kiinnosta
"Maailman yleisin roska ei häviä luonnosta koskaan – suomalaiset heittävät miljardeja tupakantumppeja maahan joka vuosi
Tupakantumppi sisältää muovia ja sisältää vaarallisia myrkkyjä."
Joo ei koske mua
En roskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö koskaan niitä indonesialaisia lapsia (nuorimmat ovat 5-vuotiaita), jotka poimivat sinun tupakkaasi tulevat tupakan lehdet?
En mieti enkä usko et totta
Raportti: Lapset poimivat tupakkaa Indonesiassa – ”Oksennan joka kerta”
Mä en polta Indonesialaista röökii
Problem solved or not an issue
"Tupakkapelloilla raataa jopa yli miljoona lasta
Tupakkaviljelmillä lapsia uhkaavat sekä torjunta-aineet että nikotiinimyrkytys.
The Guardian on selvittänyt lapsityövoiman käyttöä tupakkapelloilla Malawissa, Meksikossa ja Indonesiassa."
Maistuisiko nortti kun oon saanut?