Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Auttakaa! Miten loppui tämäniltainen Pako? Näin siihen saakka kun uhkailivat poikaa aseella.
Kommentit (2)
ja voin vaan sanoa että on kyllä perkeleen hyvä sarja!!! niin paljon käänteitä et huh huh! :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ampujat lavastivat pojan syylliseksi, poika lähti karkuun.
Joku sivullinen vanki lavastettiin syylliseksi sen vartijan murhaan. Bellick (?) kiristi sitä vanhaa miestä vasikoimaan ja kun ei murtunut, tappoi sen kissan. :/
Ärsyttää jo koko sarja, kun ne uhkailutemput ovat niin halpoja ja inhottavia.