Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hylkiikö jotkut hyvän fiiliksen tyyppejä?

Vierailija
02.10.2022 |

Asiat kunnossa, kaikki hyvin, elämä on ihanaa, aito onni eikä mikään someshow, jee. Reippailija, luova tyyppi, hymy herkässä. Nyt ei ole kyse esittämisestä, kulisseista tai feikkaamisesta, vaan oikeasti hyvistä ihmisistä joilla on hyvä elämä.

Koetko sinä nurjia tunteita sellaista ihmistä kohtaan? Voitko avata ajatuksiasi hieman?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä on täällä pilvin pimein. Paljastakaa itsenne.

Vierailija
2/6 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti hylji, mutta yleensä koen ettei meillä ole juuri yhteistä, niin en heidän kanssaan päädy enempää tekemisiin. Eivät hekään minun seuraani ole änkeämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se tuosta ole kiinni vaan siitä mikä nää tyypit tekee iloiseksi.

Työkaveri on juuri tuollainen ja ihan täpinöissään koirastaan ja iskelmämusiikista. Ihan mukava ihminen, mutta ei mua kiinnosta kumpikaan enkä jaksa noita juttuja koko ajan kuunnella. Niin ehkä vähän sitten "hyljeksin" häntä vaikken kyllä itse käyttäisi tuota sanaa. Valitsen vaan seurani toisin.

Vierailija
4/6 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä mistä reippailun energia tulee, koska muilla voi olla energiat hävinneet. Mutta muuten rauhallinen iloisuus on kiva, huumori, välillä neutraali.

Vierailija
5/6 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus?

Vierailija
6/6 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mielestäni oikein kelpo elämä ja luonteeltani olen ollut aina peruspositiivinen. En pidä mitään meteliä itsestäni, vaan olen lähinnä introvertti tai aavistuksen ambivertti, samoin ystäväni ja perheenjäseneni ovat.

En koe millään tavoin, että minua/meitä kohdeltaisiin nurjasti tai että joku hylkisi. Päinvastoin minusta tuntuu, että kaikkialla on samanlaisia hyväntuulisia ja mukavia ihmisiä. En esimerkiksi edes muista, että olisin saanut joskus huonoa palvelua. Toisaalta en edes ehdi miettiä turhia asioita jälkeenpäin. Jos joku on joskus sanonut jotain hieman tylsää, niin ok, se on pian historiaa ja en jää siihen jumiin. En myöskään etsimällä etsi itselleni jotain asiantynkää, mistä voisin mieleni ehkä pahoittaa. Sellainen ei vain ole kiinnostavaa millään tavoin.