Epäiletkö aina parrakasta miestä pienleukaiseksi?
Kommentit (52)
Eipä ole tullut koskaan tuollaista mieleen.
Keanu Reeveskin pitää sitä risupartaa nykyään jolla koettaa piilottaa leukahelttansa. Ei sekään mies sentään ikinuorena pysy.
Parta + kasvomaski siihen asti kunnes saan kerättyä rahat leukaleikkaukseen. Ehkä minustakin joskus tulee tiiliskivileukainen alfa ja kehtaan vihdoin liikkua leuka pystyssä.
Olispa naisillakin parta, sais kaksoisleuan piiloon kätevästi. Miettikäää nyt miten hienoja ne vois olla. Vois värjätä niitä eri värisiksi ja koristella
leuka kirjoitti:
Parta + kasvomaski siihen asti kunnes saan kerättyä rahat leukaleikkaukseen. Ehkä minustakin joskus tulee tiiliskivileukainen alfa ja kehtaan vihdoin liikkua leuka pystyssä.
Onpa maailma sairas.
Mitä jos kaikki laitettais vaan naamarit naamaan ja kaikki ois tyytyväisiä?
Ei se pallinaamalook sovi aikuiselle miehelle, vähän pitää olla partaa, varsinkin jos kiloja kertynyt,
Parralla piilotellaan kaksoisleuat myös.
en mieti parrakkaita miehiä, ne on kuvottavia.
Vierailija kirjoitti:
Parralla piilotellaan kaksoisleuat myös.
Kyllä. Leuaton monileukaisuus (taikinaleuka) joka jatkuu silmien alta yhtenä massana nivusiin saakka.
Vierailija kirjoitti:
en mieti parrakkaita miehiä, ne on kuvottavia.
Parrattomat miehet on vauvakasvoja. Niitä nyt ei ainakaan kukaan mieti
Kyllä. Aika usein. Ei muutenkään näe minkälainen henkilö on parran alla tai mitä piilotellaan. Silti saa pitää parran. Tulee pappalook, risukkoa.
En epäile, eikä kiinnosta, mutta kysymyksestä päätellen tiedän aloittajan olevan aikamoinen idiootti. Otahan parituhatta selfietä eri filttereillä ja tunge instaasi..
Eipä ole koskaan tullut mielen parakaasta miehestä: Mitä paran alla on? Isoko vai pieni leuka? Psorjasko vai pahana akne?
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt elämäni miehiä parralla ja ilman. Nykyään ovat parrakkaita, mutta tiedän, että siellä alla on ihan normaalit leuat. Joten en epäile.
Yleensä se tiettyjen miesten parrakkuus johtuu pikemminkin siitä että heillä on suhteellisen voimakas parrankasvu ja he ovat kyllästyneet joka aamu tapahtuvaan parransängin ajamiseen. Etenkin tummahiuksilla lyhyempikin sänki erottuu helposti. Osa karttaa parranajoa ihon ärtymisen takia.
Tosin parrakkuuden yksi etu tai haitta on myös siinä että sama kaveri voi näyttää hyvin paljon samalta kaksikymppisenä kuin nelikymppisenä parran peittäessä suuren osan kasvoista. Niinpä se ikä voidaan arvioida yli- tai alakanttiin parran perusteella.
Parta on tosiaan helpompi pitää kuin höylätä sitä joka aamu.
Eikä iho ärry.
Alapään parta voi peittää peniksen melkein kokonaan.
No en tietenkään. Ihmeellinen ajattelutapa ap:lla.
Vierailija kirjoitti:
:D kuka tollasia miettii ja miksi?
Vauvapalstan provot.
Ei keksi muuta tekemistä.
Mun mies on aina pitänyt omaa nenäänsä isona. Itse kun olen isonenäisestä suvusta, niin lähinnä naurattanut tuo, niin keskikokoinen on mieheni nenä!