Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaalilaatikko uunissa. Tein pitkästä aikaa itse alusta loppuun.

Kotikokki
02.10.2022 |

Kaalinpään pilkoin, sipulit kuorin ja pilkoin, pari porkkanaa kuorin ja viipaloi. Jauhelihan ruskistin ja riisit sekaan laitoin, maustoin. Veden kiehautin johon lihaliemeen sulatin. Kaikki ainekset uunivuokaan ja neste sekaan. Voi nokareita päälle laitoin. Nyt uunissa. Hyvä maistuva syksynruoka.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten erottaa vauvapalstalaiset ja ylisläiset nykyisin? Ei mitenkään. Onko missään enää keskustelupalstaa joka ei olisi täynnä lapsena seinään heitettyjä sekopäitä? Torilauta taitaa olla ainoa..

Vierailija
62/67 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riisejä tarvitse esikeittää kun uunivuoassa on vaan tarpeeksi nestettä. Kyllä ne siellä uunissa kypsyy. Mä laitan siirapin lisäksi vielä vähän kermaa ja aina sikanauta jauheliha, tulee enemmän makua. Kaalilaatikko on sen verran työläs ette ihan pientä määrää kannata tehdä. Paranee vaan kun lämmittää. Puolukkahilloa kylkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten erottaa vauvapalstalaiset ja ylisläiset nykyisin? Ei mitenkään. Onko missään enää keskustelupalstaa joka ei olisi täynnä lapsena seinään heitettyjä sekopäitä? Torilauta taitaa olla ainoa..

Tuliko tämä väärään ketjuun? Olen samaa mieltä tästä palstasta yleisesti, mutta tämä ketju ei kyllä mielestäni ole erityisen sekopäinen.

Vierailija
64/67 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko tämä väärään ketjuun? Olen samaa mieltä tästä palstasta yleisesti, mutta tämä ketju ei kyllä mielestäni ole erityisen sekopäinen.

Ei tullut, rupesi vain naurattamaan että vain Suomessa on mahdollista saada vääntö aikaiseksi KAALILAATIKOSTA! :D

Vierailija
65/67 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut, rupesi vain naurattamaan että vain Suomessa on mahdollista saada vääntö aikaiseksi KAALILAATIKOSTA! :D

No ei se nyt mielestäni ole kovin erikoista, että ruoasta saa aikaan kunnon väittelyn. On täällä väitelty paljon oudommistakin asioista. Esim. siitä, kuuluuko puolukan tunnistaminen yleissivistykseen :D

Vierailija
66/67 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se nyt mielestäni ole kovin erikoista, että ruoasta saa aikaan kunnon väittelyn. On täällä väitelty paljon oudommistakin asioista. Esim. siitä, kuuluuko puolukan tunnistaminen yleissivistykseen :D

Miten jos oltaisi onnellisia siitä että edes on sitä ruokaa. Huomaa kyllä että täällä on ihmisillä asiat aivan liian hyvin.

Vierailija
67/67 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän aina ohraa enkä ikinä laita liemikuutioita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi