Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies uhkailee rahalla/rahan puutteella

Vierailija
02.10.2022 |

Meillä on isot tuloerot, olen itse työttömänä ja mies tienaa min. n. 30.000 € per kk.

Tilanne on kärjistynyt miehen puolelta kauheaksi uhkailuksi siitä, etten saa käyttää enää ns. yhteisiä, eli tietysti niitä mieheni tienaamia rahoja.

Olen käyttänyt hänen rahojaan ilmeisesti liikaa ruokaan (tykkään leipoa monenlaista ja hoikkana syön paljon miestä enemmän) ja nyt syksyn tullen jouduin ostamaan uusia lämpimiä vaatteita sekä pahojen niskakipujen vuoksi uuden sängyn & tyynyn itselleni (miehen kova kuorsaus ajaa eri sänkyihin).

Lisäksi sairastin koronan pahana vieläkin jatkuvana kuumeflunssana, kuten mieskin, eikä meillä siksi ole voimavarojen puuttumusen vuoksi ollut miehen "vaatimaa" seksiä tai läheisyyttä hetkeen (pitäisi olla juuri sellaista, mitä hän haluaa, mutta kun minäkin olen ollut nyt niin karmean väsynyt).

Mies sanoo kokevansa nyt, että hän ei saa tässä parisuhteessa itselleen yhtään mitään, menettää vain rahansa, eikä halua sitä enää.

Suuri suru itsellä, jos se seksi on ollut ainut, mitä mies on ikinä saanut, enkä saisi sairastua tai sairaana käyttää rahoja. En oikein jaksaisi tätä, vaan eipä omat tulotkaan päätä huimaa.

Meneekö tämä näin, ja hetkeksi kuvioista jäänyt seksi vain väistämättä tekee asiat tällaisiksi muillakin? Mielestäni yritän siinä parhaani, enkä koskaan pyydä itselleni mitään, kun tiedän että on miehelle niin tärkeä juttu.

Olisin vain toivonut, että muutakin olisi välillämme ja tämä kokoaikainen uhkailu on kauheaa.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailu on kauheaa. Jätä se.

Vierailija
2/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sun pitää elättää itse itsesi omilla tuloilla eikä siipeillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei edes erikoislääkäri tienaa 30 000 euroa kuukaudessa.

Vierailija
4/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan noin hyvätuloinen eläisi ap:n kaltaisen kanssa?

Vierailija
5/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on meillä myös yleensä se, joka joutuu joka toinen päivä käymään kaupassa, kun minulla ei ole autoa - kannan kyllä kaiken sen kaupasta minkä vaan jaksan, mutta meillä useampi km matkaa kauppaan.

Tätä hän inhoaa, aina huutaen & valittaen lähtee kauppaan ja sanoo, että koska minä vaadin hänen käyvän kaupassa, niin hänellä on oikeus vaatia ja saada seksinsä juuri niinkuin haluaa & yhtä usein, olin väsynyt, kuumeessa tai en.

Onhan se toki niin, että syön paljon miestä enemmän. Olen sellainen, joka ei liho mistään ja vielä tykkää liikkua paljon, hoikka kuin mikä, miehellä taas isot ongelmat ylipainosta, eikä hän voi käsittää, että joku syö kuin minä.

Mies myös väittää, että olen syypää hänen lihavuuteensa, kun hän kuitenkin kaupassa käydessään joutuu ostamaan sitten herkkuja itselleenkin.

Jotenkin olen syypää tähän kaikkeen, mikä miehen elämässä on pienessä hänen mielestään, siltä tuntuu.

Ap

Vierailija
6/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä nyt kelalta jotain saat? Jos saat asua ilmaiseksi niin tuet riittävät kyllä. En kyllä haluaisi tuollaisen miehen rahoja. Se voi ostaa sen selsin huo ril ta jos kerran se on ainoa johon haluaa laittaa rahaa. Olisin mieluummin yksin köyhä kuin tuollaisen miehen kassa. Voit mennä myös töihin jos haluut enemmän rahaa jos tuollainen miehesi tarjoama elatus ei ole mieleesi.

Vierailija
7/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan noin hyvätuloinen eläisi ap:n kaltaisen kanssa?

Saadakseen alistaa ja uhkailla. Ei ole edes kovin harvinainen kuvio.

Aapeenä en suostuisi tuohon enää hetkeäkään, työttömyystuella vuokrayksiössä voit paremmin.

Vierailija
8/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on täysi k*sipää ja sinä siipeilijä joka ei halua luopua miehen rahoista.

= molemmat onnettomia.

Erotkaa. Elätä itse itsesi.

Vierailija
9/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on meillä myös yleensä se, joka joutuu joka toinen päivä käymään kaupassa, kun minulla ei ole autoa - kannan kyllä kaiken sen kaupasta minkä vaan jaksan, mutta meillä useampi km matkaa kauppaan.

Tätä hän inhoaa, aina huutaen & valittaen lähtee kauppaan ja sanoo, että koska minä vaadin hänen käyvän kaupassa, niin hänellä on oikeus vaatia ja saada seksinsä juuri niinkuin haluaa & yhtä usein, olin väsynyt, kuumeessa tai en.

Onhan se toki niin, että syön paljon miestä enemmän. Olen sellainen, joka ei liho mistään ja vielä tykkää liikkua paljon, hoikka kuin mikä, miehellä taas isot ongelmat ylipainosta, eikä hän voi käsittää, että joku syö kuin minä.

Mies myös väittää, että olen syypää hänen lihavuuteensa, kun hän kuitenkin kaupassa käydessään joutuu ostamaan sitten herkkuja itselleenkin.

Jotenkin olen syypää tähän kaikkeen, mikä miehen elämässä on pienessä hänen mielestään, siltä tuntuu.

Ap

Jos miehelle on noin hankala käydä kaupassa niin mikset käy hänen autollaan?

Vierailija
10/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun köyhänä työttömänä asumaan vanhan ja sairaan vanhempani luona ja toimimaan käytännössä tämän omaishoitajana ja henkilökohtaisena assistenttina sekä kodinhoitajana.

Vierailija
11/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän suhde ei kuulosta miltään rakkaussuhteelta ainakaan.

Vierailija
12/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, olipa taas kerran hassu tarina!

On hauska lukea tällaisia tarinoita, kun itsellä asiat ovat mukavasti, rahaa on sopivasti, mies on ihana ja rakas vielä 25 vuoden yhdessäolonkin jälkeen ja ei ole hätää mitään. Vakka kantensa valitsee, jokainen on oman onnensa seppä ja mitäs muita sananlaskuja tähän nyt kirjoittaisikaan, niitähän löytyy.

Vierailija
13/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi ei vaan hommaa sellaista seksirobottia ja sinä mene töihin? Voisit leipomotyössä leipoa mielinmäärin ja siitä joka maksettaisiin eikä kukaan pudottaisi seksiä vastapalveluna.

Vierailija
14/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mies sietää naista yhdestä syystä ja sen puuttuminen johtaa eroon/pettämiseen.

15/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sellainen työ, jossa tienaa 30 000e/kk?

Vierailija
16/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, niin oletpa outo ihminen, kun vielä jaksat olla tuollaisen miehen lähettyvilläkään. Häivy nyt äkkiä ja pelasta viimeiset itsetunnunrippeesi. Kun olet päässyt omillesi, huomaat kyllä että niin on parempi ja voit alkaa kehittää itseäsi.

Vierailija
17/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos miehelle on noin hankala käydä kaupassa niin mikset käy hänen autollaan?

Ruokaa voi tilata myös kotiin. Sitä voi tilata niin, että on juuri syönyt ja herkkuja ei tee mieli yhtään.

Vierailija
18/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mies sietää naista yhdestä syystä ja sen puuttuminen johtaa eroon/pettämiseen.

Käynyt monille av-mammoille selväksi liian myöhään.

Vierailija
19/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei juuri tienaa Suomessa

30 000 € kuukaudessa.

Taas meni paska läpi palstalla, niin että suhahti vain.

Vierailija
20/60 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on totta, niin oletpa outo ihminen, kun vielä jaksat olla tuollaisen miehen lähettyvilläkään. Häivy nyt äkkiä ja pelasta viimeiset itsetunnunrippeesi. Kun olet päässyt omillesi, huomaat kyllä että niin on parempi ja voit alkaa kehittää itseäsi.

Ap nauttii tilanteestaan! Jos hän eläisi ja olisi itsekseen, olisi kaikki asiat huomattavan paljon kurjemmin.