Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tempur tyynyt vs kopiot

Vierailija
02.10.2022 |

Onko kokemuksia? Onko esim jyskin wellpur tyynyt ihan yhtä hyviä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskin Wellpur ei ole ihan yhtä hyvä, mutta riittävän hyvä. Kotona Tempurin tyyny, mökillä Wellpur. Ihan hyvältä tuntuu Wellpurkin, mutta ei tosiaan ihan samanlainen.

Vierailija
2/13 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin saanut kuvattu hyvän "mainoksen" tempurille.

Taapero tarrasi kaksin käsin ja paiskaa pään yli lattialle: "Kova!"

Wellpur on 90% halvempi ja paaljon mukavampi. Patjoissa myös. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut kuin timpurin kahta mallia. Kumpikaan ei ollut mulle sopiva, vaikka sinnikkäästi yritin.

Lisäksi sain tempurilta liian pehmeän patjan. Ei tue ollenkaan. Aiempi temput tuki. Ne huijasivat myymällä helteillä surkean löysän patjan, kun luulin, että johtuu lista lämmöstä. En luota timpurin. Ei ole hintansa väärti. Ja sen tajuaa jo siitä, että liiketilat on parhaillaan paikoilla keskustassa ja tuotteita esillä vähän. Vetävät välistä valtavasti.

Vierailija
4/13 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempurtyyny kivikova, korva kipeädsi, mäkeen jouti.

Vempur mukavam pehemiä.

Vierailija
5/13 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ensin Jyskin tyyny, mutta ei ollut hyvä. Sitten ostin Tempurin Ombracion ja sen kanssa olen nukkunut nyt vuoden. Mies otti omaan käyttöönsä sen Jyskin tyynyn ja on ollut siihen ihan tyytyväinen. Eli riippuu ihan ihmisestä.

Vierailija
6/13 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös kokeillut kahta erilaista Tempur tyynyä eikä sopinut. Fyssari suositteli Blackroll tyynyä ja yhä yli puolen vuoden käytön jälkeen tykkään tästä kovasti - ei oo enää aamuisin niskat kipeänä!

https://www.partioaitta.fi/blackroll-tyynyt-pillow-grey-3003382/?sku=42…

Vierailija
7/13 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut vuosien varrella useita erilaisia Tempur-tyynyjä ja myös halpisversioita. Oma kokemukseni on, että parasta on vaihdella tyynyä välillä sen mukaan, miltä niskassa tuntuu. Usein Tempurin tyyny on miellyttävin, koska se tukee hyvin, mutta välillä se tuntuu liian kovalta ja tarvitsen pehmeämpää, ettei tule päänsärkyä. Minulla on ollut aina niskavaivoja ja Tempurin tyynyt ovat usein helpottaneet kipuja tai poistaneet ne kokonaan, mutta jos nukkuu aina samalla tyynyllä, sekään ei ole hyvä. Hyvälaatuiset vastaavat tuotteet ovat varmasti hintansa väärti!

Vierailija
8/13 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia on ollut ja hyvin ovat asiansa ajaneet. Tavallisilla tyynyillä niskat menee jumiin eli iso apu näistä on ollut.

Vierailija
9/13 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskin tyyny on ollut käytössä, tää on sellainen mistä sai vähennettyä täytettä ja tosiaan sai ottaa melkein puolet pois että tuli sopiva nukkuu...

Vierailija
10/13 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan.

En pysty noilla nukkumaan lainkaan.

Vierailija
11/13 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin saanut kuvattu hyvän "mainoksen" tempurille.

Taapero tarrasi kaksin käsin ja paiskaa pään yli lattialle: "Kova!"

Wellpur on 90% halvempi ja paaljon mukavampi. Patjoissa myös. 

Haha! Wellpur on kyllä Tempuriin verrattuna kuin tiiliskivi pään alla. Wellpurilla oli yksi hyvä tyyny, jota käytin vuosikaudet, mutta menivät sitten muuttelemaan noita malleja ja sopivaa ei ole sen jälkeen löytynyt. Wellpurit on tosiaan Tempuriin verrattuna niin kuin tiiliskiviä, korvatkin puutuu.

Vierailija
12/13 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wellpur on ihana. Ei ole niin kova ja tiivis kuin Tempur.

Vierailija
13/13 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä väittelyä kun ei ole mitään yhtä tempur-tyynyä vaan monta erilaista ja samastakin mallista esim. S, M ja L koot.

Itselle ainoa tyyny jolla enää nukun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi