Mistä keski-ikäiselle naiselle sisältöä elämään?
Olen keski-ikäinen nainen ja päällisin puolin kaikki on kunnossa. Parisuhde ja työ on, lapset aikuisia ja pärjäävät omillaan, (ei vielä lapsen lapsia).
Mutta elämäni tuntuu hyvin tyhjältä, merkityksemättömältä.
Mistä te ikätoverit saatte iloa elämäänne?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Kirjat ja äänikirjat. Saa elää montaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen juuri Emma Hambergin Je m'appel Agneta. Siinä pohditaan viidenkympin kriisiä. Olen itse tosin vasta 40, joten taidan olla pikkuvanha..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen juuri Emma Hambergin Je m'appel Agneta. Siinä pohditaan viidenkympin kriisiä. Olen itse tosin vasta 40, joten taidan olla pikkuvanha..
Et ole vielä keski-iässä
Istu alas. Juo teetä/kahvia. Katsele lintuja ja oravia pihalla. Aah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole vielä keski-iässä
Kyllä on.
Ainakin itselläni kotityöt vievät kaikki voimat ja kuormittavat valtavasti. Vaikka tekisi kotitöitä kuinka paljon tahansa niin näyttää siltä kuin mitään ei olisi tehty. Eilenkin tein varmaan 5 tuntia kotitöitä ilman mitään kiitosta. On ensi olen työtön. En millään jaksaisi käydä töissä ja tehdä kaikki kotityöt vielä tuohon päälle. Siistiä kotia toivoisin, mutta se on ihan mahdotonta. Ei tässä ole mitään mahdollisuuksia harrastuksiin tai vastaavaan tai miettiä mikä kiinnostaa. Kotityöt vievät kaiken ajan ja voimat.
Kyllä. Mammojen elämä on niin sisältörikasta ettei tämmöisiä tarvitse miettiä.