Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noita täytepukamahuulia on inhottava katsookin!

Vierailija
01.10.2022 |

Tulee surullinen fiilis, miten joku voi olla niin pinnallinen.
Kertoisitteko täytehuulet, mitä te halusitte, kun niitä vasta suunnittelitte?
Katsoitteko ranskalaismallien kuvia, jossa aidot töröhuulet katsovat suloisina kaihosilmin kaukaisuuteen?
Mutta lapset, ne on syntymähuulet ja sopivat naamaan.
Teidän irvikuvat ovat irvokkaan näköisiä ja aika kivasti rikkoo symmetriaa kasvoissanne.
Sanonpa vaan, ne silleen halventavat jos näin voi sanoa, vievät makua.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan hesarissa juttu kuinka nuoret naiset poistattaa täytteitä huulistaan. Eihän niitä huulia enää alkuperäiseksi saa.

Vierailija
22/27 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Pitkänen on kuuma 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että tosi monella venäläisellä turistinaisella on tuollaiset överihuulet. Missähän vaiheessa se sielläkin alkoi leviämään? Aivan koomisen näköisiä kun sitten vielä laittavat litran jotain huulikiiltoa siihen.

Vierailija
24/27 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet voi tehdä oikein tai väärin. Katso missä käyt täyteainehoidossa. Lopputulos voi olla upeaa ja kauniin luonnollista. Anna vain sairaanhoitajan pistää.

Vierailija
25/27 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa pitäisitte turpanne kiinni ja antaisitte henkilön itse päättää mitä tekee keholleen.

Vierailija
26/27 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne täytteet valuu alaspäin ja tulee venynyt ylähuuli. Pahin on sellanen kamelinkuono kun nenänpielet on täytetty liikaa.

Vierailija
27/27 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia kommenttia narsisteilta. Se että joku tekee ulkonäölleen jotain, ei kuulu kenellekään. Toisekseen henkilö joka arvostelee toisten tekemisiä kärsii liian usein itse jonkinlaisista mielenterveysongelmista. Tervepäinen ihminen ei hauku eikä arvostele, ikinä.

Peiliin katsomisen paikka, ap +muut kipuilijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi