Viiniin menevä pappi taas paikalla loppuillan
Muistatte varmaan, kirjoitin tänne jokunen viikko takaperin. Tällä kertaa viinit jäi ostamatta mutta muutaman oluen tässä kotosalla jo korkannut. Huomisen jumalanpalveluksen puheen valmistelin jo aamupäivällä.
Kysykää jos on jotain mikä mieltämme askarruttaa, vastailen jokaiselle. Pidetään kuitenkin keskustelu suht asiallisena.
Kommentit (229)
faarao kirjoitti:
ei papit nykyään lue Raamattua, vaan Setan seksuaalioppaita
Vielä on kirkkaitakin tähtiäihan isossakin kirkossa:). Kuitenkin liikaa mennään korvasyyhyn mukaan.
Semmoinen podcast Kujalla vastaa joihinkin kysymyksiin joita täällä on tehty.
Kurkatkaa you tuben kautta: kujalla podcast, ilmainen, en mainosta sitä heidän pyynnöstään vaan itse oon sieltä saanut tietoa.
Jos innostut kuuntelemaan niin tässä ajankohtaista asiaa kristillisin silmin:
papiksi ei enää vihitä jos ei ole setalainen, homo tai lespo
faarao kirjoitti:
Myös naiseudesta on merkittävä etu.
Kohta on koko kirkko "miehitetty" pelkästään Iisebeleillä. Paholaisen papittarilla.
Hyi!
Vierailija kirjoitti:
faarao kirjoitti:
Kohta on koko kirkko "miehitetty" pelkästään Iisebeleillä. Paholaisen papittarilla.
Hyi!
Ryömikö rappio, moraalittomuus, synti, pahuus ja vanha vihtahousu kirkkoon naispappien hameiden kätköissä?
Ainakin naispappeuden hyväksymisen jälkeen on evankelisluterilaisen kirkon alamäki muuttunut syöksylaskuksi kohti lopullista romahdusta.
Joka ei ole kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
faarao kirjoitti:
Hyi!
Ryömikö rappio, moraalittomuus, synti, pahuus ja vanha vihtahousu kirkkoon naispappien hameiden kätköissä?
Ainakin naispappeuden hyväksymisen jälkeen on evankelisluterilaisen kirkon alamäki muuttunut syöksylaskuksi kohti lopullista romahdusta.
Joka ei ole kaukana.
No olisi kyllä vuosituhannen sattuma, ollakseen pelkää sattumaa.
Raamattu varoittaa ajasta jolloin meitä "hallitsevat" naiset. Ei siis kiellä vaan varoittaa, joten siis tää on suunnitelman mukaista.
Jes. 3:12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.
Näin valtiollisesti kuin kirkollisestikkin.
Mari Leppänen (piispa) joogaa usein.
Pari viimeistä kommenttia on naiselta joka on ollut uskossa kohta 40v. (siis mie).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
faarao kirjoitti:
Hyi!
Joka ei ole kaukana.
No olisi kyllä vuosituhannen sattuma, ollakseen pelkää sattumaa.
Turha on naisia syyttää, jos on Hesekieliä uskominen ja miksi emme uskoisi.
"Minä kaitsen itse lampaitani ja vien itse ne lepäämään näin sanoo Herra Jumala." Hes. 34:15
"Minä panen yhden paimenen heitä kaitsemaan, palvelijani Daavidin. Hän kaitsee heitä, hän on oleva heidän paimenensa." Hes. 34:23
Joku täällä mietti ilmestyskirjaa, tässä yksi nopsa overview of it.
(eka osa) ( toka osa)Vierailija kirjoitti:
Kysynpä nyt tähän väliin, minkälaiseksi kuvittelette luterilaisen papin tänä päivänä?
Itse "pelkään" punaiseksi värjätyt hiukset, nenurengas ja pari tatuoinnit, istuu jooga studiolla muitten naisten jukossa (piispatar joogaa kuulemma). Kannattaa pridea ja kieltäytyy menemästä kouluihin.
Valitettavasti löytyy rappioituneessa kansankirkossamme myös tällaisia eksyttäjä "pappeja", jotka ihannoivat kaiken sen minkä Raamattu kieltää!
Vierailija kirjoitti:
Mari Leppänen (piispa) joogaa usein.
Jooga ei kuulu missään muodossa kristinuskoon! Mari Leppänen on eksyttäjä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
faarao kirjoitti:
Hyi!
Joka ei ole kaukana.
Siltä se vaikuttaa! Itse kuulun vielä toistaiseksi evl kirkkoon, koska seurakuntani on Raamatullinen.
Viimeistän jos sallitaan virallisesti homo/ lesbo avioliitoja, eroan kirkosta.
Kirillkin on saatananpalvoja ja KGB agentti, kuten Suomen feministipapitkin ovat saatanan synagooga, mitään uskoa ei heillä ole