Te jotka ETTE käytä Foodoraa tms. KUINKA USEIN KÄYTTE RUOKAKAUPASSA?
Kommentit (60)
kerran viikossa, joskus harvoin pitää käydä kahdesti
Asun Kalasatamassa. Käyn ostamassa Hakaniementorilta kalaa ti, to ja la. Hallista ostan myös kanat ja muut lihat .Kaupassa Lidlissä tai K-superissa käyn pari kertaa viikossa.
En koskaan tule käyttämään mitään ruokalähettiä. Ne ovat ylihintaisia ja saman ruuan saa halvemmalla, kun tilaa suoraan ravintolasta tai hakee kaupasta.
Kerran viikossa kun ollaan tytön kanssa kaksin, kaksi kertaa viikossa kun poika on luonani.
Joskus joka päivä. On tossa naapurissa.
Tilaan ruuat kotiin kerran viikossa
Kaupassa käyn 2-3 krt viikko. Kauppa talon takana joten ei pitkä matka.
Ikinä en antaisi kenenkään euokakuskin valita omenoitani ja vihanneksiani!
Pari kertaa viikossa. En ole koskaan tilannut ruokaa kotiin ja paljon mieluummin kävelen sinne kauppaan ja teen ostokset henkilökohtaisesti. Pieni kävely piristää kivasti ja usein on tarjouksia ja alennuksia. Minua ei hävetä ostaa niitä halvempia ja punalaputettuja tuotteita, vaikkei rahasta olekaan pulaa :)
Tilaan viikon ruokatarpeet kerättynä Prisman noutopisteeseen ja 1 kerran täydennetään viikolla jos tarvitsee (salaatti, tuore leipä tms)
En tiedä miten noi muut toimii. Onneksi on jalat, auto jne joten selviän itse kauppaan
Kerran viikossa haetaan keräillyt ässältä.
Ennen koronaa kävin joka päivä ruokakaupassa, koronan alettua kaksi kertaa viikossa. Nyt joka toinen päivä, mutta välillä taas joka päivä. Salaatti ja hedelmät on aina loppu. Olen tyytyväinen, jos joka toinen päivä onnistuu. Tosin ruoka kauppa, jossa käyn, on pieni lähikauppa.
Käyn ruokakaupassa lähes joka päivä vaikka ei tarvitsisi. Pidän kaupoissa käymisestä. En ymmärrä mihin kotiinkuljetuspalveluita tarvitaan kaupungeissa missä kaupat ovat lähellä. Kuljetuspalveluista olisi hyötyä haja-asutusalueilla mutta siellähän niitä ei ole.
N56v, ikisinkku
Yksin asuvana käyn viimeistän silloin kun jääkapissa on pelkkä valo enää. Kun en duunissa on mahdollisuus katsoa tarjoukset ja juosta niiden perässä. Minulla on vuokra asunto johon kuulu kiinteänä kalusteena jääkaappi pakastin. Joten hyödynnän pakastinta aina ja sen käyttöä.