Olen nyt taas 6kk tapaillut sellaista naista joka ei ole missään vaiheessa sykähdyttänyt, koska on neuvottu että "pitää ottaa se jonka saa"...Muutosta ei ole tapahtunut; Nainen on vieläkin yhdentekevä
Sitä on neuvottu näin että "kyllä sitä sitten kiintyy siihen tyyppin kun viettää aikaa sen kanssa"
No, nyt on 6kk tapailtu taas, eikä vieläkään minkäänlaisia tunteita.
Viikonlopun kun joutuu viettämään yhdessä, niin aina hengähtää helpotuksesta kun pääsee takaisin omaan rauhaan ja tekemään omia juttuja.
Mitä tässä oikein voi tehdä, kun ikinä ne eivät kiinnostu joista itse kiinnostuu, ja sama toisin päin??
En enää oikeasti tiedä.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Miksivitussa? Tuhlaat kaikkien aikaa.
Parempi sekin kuin olla kokonaan yksin.
Ja ehkä kiinnostus joskus voisi syttyä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten muka on vaihtoehto?
Minkä ikäinen ap olet? 15v? Ainakin tuosta aloituksesta päätellen joko hyvin nuori tai ihan vaan tyhmä. Omilla aivoilla ajattelu ei ole kiellettyä. Vai teetkö kaikki asiat ensin kyselemällä muitten mielipidettä? Että sellainen tapaus siellä sitten.
Läheisriippuvuus on sairaus. Nainen ei voi parantaa. Vaihda Better Helpiin.
Kuka sulle on sanonut että on pakko ottaa joku? Äitikö sanoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko on olla parisuhteessa? Ei ole pakko.
Tämän sanojat itse ovat poikkeuksetta itse parisuhteessa.
Ei ole mukavaa viettää koko elämää yksin...Eli vaikka 20v kun muuttaa lapsuudenkodista ja 90v kuolee.
70 vuotta yksinäisyyttä.
Pakkoko sen saman katon alla asujan on olla puoliso, entäs jos se olisikin kämppis - tyyliin tyttökullat tai frendit -sarja. Kyllä sillä yhdessä asumisella kämppiksenkin kanssa saa yksinäisyyden poistettua, tosin voi olla että tulee jonkintasoiset ketutukset mukaan kun kämppiksen elämäntapa ja vaikkapa siisteyskäsitykset eroaa kuitenkin omista. Siinä mielessä parisuhteessa on kyllä sama juttu, tosin sitten on ehkä enemmän niitä positiivisia tunteita, joiden vuoksi on valmis katsomaan tiettyjä ärsytyksen aiheita sormien lävitse?
Pakkomielle parisuhteesta? Kannattaa kokeilla sinkkuutta välillä ja unohtaa "tyytyminen" ja ei-sykähdettömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mukavaa viettää koko elämää yksin...Eli vaikka 20v kun muuttaa lapsuudenkodista ja 90v kuolee.
70 vuotta yksinäisyyttä.
70 vuotta sellaisen ihmisen kanssa, jota suunnilleen inhoaa ja jonka seurassa tuntee ahdistusta. Eipä kuulosta kivalle.
Itse olen kyllä tulkinnut tuollaiset neuvot niin, että jos hyvin käy siihen tyyppiin kiintyy ajan kanssa, vaikkei aluksi kiinnostunut ollutkaan. Ei kai kukaan voi olettaa, että ihan sama kenet valkkaat, niin automaattisesti jossain kohtaa syntyy se kiintymys.
Aapeen kaltaisten ongelmana on addiktio. Addiktion vallassa voidaan ostaa seksiä, avioitua rahasta ja kimpoilla sinne tänne masentuen entistä enemmän. Addiktioituneen tulisi ensin hoitaa pää kuntoon. Muutoin päätyy epätyydyttäviin suhteisiin. Terapian aikana saat rauhassa miettiä minkälaisen partnerin oikeasti tahtoo, vai tuleeko halu ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä tulkinnut tuollaiset neuvot niin, että jos hyvin käy siihen tyyppiin kiintyy ajan kanssa, vaikkei aluksi kiinnostunut ollutkaan. Ei kai kukaan voi olettaa, että ihan sama kenet valkkaat, niin automaattisesti jossain kohtaa syntyy se kiintymys.
Moni ottaa läheisriippuvuus kiimassa vaikka naapurin Peran. Ihmettelevät netissä miksei muut toimi samoin.
Kyllä hetken voi tapailla ja katsoa syttyykö se kiinnostus kun tutustutaan, mutta jos ei kuuden kuukauden jälkeen kiinnosta, niin jätä se jo joutuin. En ole kyllä koskaan kuullut moista neuvoa, että ota se jonka saat, vaikka sinkkuna joskus käykin mielessä että melkein kuka vaan ois parempi kuin yksin olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 vuotta yksinäisyyttä.
70 vuotta sellaisen ihmisen kanssa, jota suunnilleen inhoaa ja jonka seurassa tuntee ahdistusta. Eipä kuulosta kivalle.
Jos nuo on ne vaihtoehdot, mieluummin yksin.
Tämä on yleistä miehillä. Kun elämän aikana keskimääräisestä miehestä on hänen elämän aikana kiinnostunut 1-3 naista, niin suurimmassa osassa suhteissa mies on joutunut tyytymään.
Parasta miehelle on olla suosittu ja saada valita naisensa. Siihen perustuu onnelliset suhteet.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yleistä miehillä. Kun elämän aikana keskimääräisestä miehestä on hänen elämän aikana kiinnostunut 1-3 naista, niin suurimmassa osassa suhteissa mies on joutunut tyytymään.
Parasta miehelle on olla suosittu ja saada valita naisensa. Siihen perustuu onnelliset suhteet.
Sulla on outo kuva keskimääräisestä miehestä. Mun tuntemat miehet saa alle vuodessa ton verran kiinnostusta naisilta. Kaikki.