Helvetti! 18-vuotias tyttäreni oli tuonut minun kattoni alle firmamme työntekijän pojan, jonka kanssa nukkui viime yön!
Meinasi tänä aamuna mennä kahvit väärään kurkkuun, kun tulivat aamulla tyttäreni huoneesta esiin. Käskin sitä juippia lähtemään ja vähän äkkiä, onneksi ymmärsi puhetta! Mutta sitten alkoikin vakava keskustelu tyttären kanssa! Tytär sanoi, että hän on jo täysi-ikäinen, eikä enää mikään pikkutyttö, joten hän päättää itse kenen kanssa seurustelee. Eikä ole kuulemma ollenkaan tykännyt siitä, että minä olen yrittänyt tutustuttaa häntä toisten työnantajien poikiin tai patistanut häntä etsimään sellaisen pojan itselleen, koska tykkää tuosta pojasta. Sanoi, että he seurustelevat, eikä meillä ole muuta mahdollisuutta kuin hyväksyä se asia.
Ei käy! Ei todellakaan käy! Niin kauan, kuin tyttäreni asuu minun kattoni alla, hän EI SEURUSTELE tuon pojan kanssa!
Voi hyvä helvetti, kun tyttäreltä oli fritsukin kaulassa. Kyllähän sitä tietää, mitä sitä on viime yönä tehty, nukkumisen lisäksi.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Satutäti taas vauhdissa......
Henna.
Onko se tytär j ä n n ä t y t t ö