Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasinko eilen miehen kanssa?

Vierailija
01.10.2022 |

Olen tapaillut nyt jonkun viikon tämän miehen kanssa ja eilen illalla oli seksiä ekaa kertaa - ja tämä oli minun ihan ensimmäinen kerta.
Ja se oli suoraan sanottuna kamalaa.
Sattui hirveästi ja jälkeenpäin oli ihan hemmetin vaivaannuttavaa, kumpikaan ei puhunut tai sanonut mitään.
Lopulta oli niin ikävä olo että sain itkua purra, joten sanoin että ehkäpä lähden nyt kotiin.
Näin tein, en ole miehestä kuullut mitään, en minäkään ole ollut yhteydessä.

Koko juttu harmittaa, mutta en oikein tiedä mitä sanoisin hänelle, vai odotanko että hän ottaa yhteyttä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä nykymeininki on, että mennään ekaa kertaa jonkun randomin kanssa.

Kyllä uskisten tapa on parempi eli ensi kerta tutun papin tai isän kanssa.

Vierailija
22/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olsi yksinketaistavaa sanoa nyt, että teineille ja nuorille nyt sattuu, vaan mistä sitä sillä on väljä minkä ikäsiä olette..  Sillä mies tai nainen, joka ei tajua, että eka yhteinen seksi kerta uuden kumppanin kanssa ei aina suju ja luonnsitu kuin hattaran keveissä ja unelmissa, niin tuskin on kumppanina sellaienn, jota kannattaisi ihan hirveästi jäädä kaipaamaan. Mutta ymmärään sen, jos nyt on vain erinomaisen sekava olo, eikä tiedä miten etenisi. 

Sinkkumies

Tää on kyllä hyvä pointti, että totuus on, että ensimmäinen kerta uuden kumppanin kanssa on harvemmin mitenkään erityisen hyvä. Paranee pikkuhiljaa, kun oppii tuntemaan toista ja tietämään, mistä toinen tykkää ja syttyy ja mikä tuntuu kellekin hyvältä. Ei auta vaikka olisi kymmeniä kumppaneja takana, kun jokainen on erilainen.

N38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä liukuvoidetta käytetty ?

Vierailija
24/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä nainen sentään, älä harmittele. Tuo oli selkeästi teidän molempien ensimmäinen kerta uuden ihmisen kanssa. Välillä myös kokeneilla on todella haastavaa uuden ihmisen kanssa ja tekee kipeää ja on vaikeutta saada sisään ja ihme säätämistä. Ora rauhassa. Toki nyt sinulla on pieni myllerrys päässä ja pelkäät, että mies ei halua sinua nähdä. Mies oli selkeästi yhtä hämmentynyt kuin sinä. Teillä oli hirmuiset odotukset luultavasti tuosta tapahtumasta. Mies luultavasti pitää itseäön tällä hetkellä jotenkin viallisena tai epäonnistuneena. Miehetkin haluavat, että nainen nauttii ja tykkää.

Laita viestiä ja sano, että haluat nähdä. Myös naiset voivat olla aloitteellisia keskustelussa. Kun keskustelette niin kerro tuntemuksistasi.

Samaa mieltä tämän kanssa. Jos kerran tapailettekin niin ota ihmeessä yhteyttä. Ja et varmasti ole ainoa jota se ensi

mmäinen kerta sattuu, voi sattua vielä muutama seuraavakin, mutta itse ainakin aloin jossain vaiheessa nauttia. Pitää vaan olla hyvä yhteys siihen kanssaharrastajaan, eikä mikään äkkiä sisään ja ulos.

Eli et mokannut

Vierailija
25/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Sun olisi pitänyt käyttää liukuvoidetta.

Mitä mä just luin

Etkö tiedä, miksi käytetään ? Ihan perusjuttu

Vierailija
26/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis ei tainnut mikään vuoden rakastaja olla se mieskään, jos et ollut kostunut tarpeeksi (puutteellinen lämmittely) tai ehkä olis liukkarikin ollut sitten tarpeen (jännitys on myös voinut olla esteenä kostumiselle). Ei sen kuuluisi sattua.

Mitä jatkoon tulee, niin jos tykkäsit miehestä muuten ja mies oli kokematon myös, niin ehkä tilanne oli vaikea ja nolo hänellekin, jos huomasi, että sinä et nauttinut yhtään. Siinä tapauksessa ehkä ottaisin yhteyttä vielä. Ehdota sitä liukkaria ensi kertaan ja sanot, jos sattuu. Jos mies oli kokenut, ja tuo vain itsekkyyttä, niin unohda koko tyyppi ja etsi joku huomaavaisempi.

Ihme neuvoja. Siis jos ei sen vertaa halua, että edes kostuisi...

Vierailija
27/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luullut että useille naisille eka kerta sattuu.

Ei tietty kaikille.

Vierailija
28/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Sun olisi pitänyt käyttää liukuvoidetta.

Mitä mä just luin

Olen eri, mutta miksi ei. Jos ei kostu riittävästi, niin sattuuhan se ja liukkarilla sitä paikataan. Toki jos johtuu puutteellisesta lämmittelystä, niin sitä sitten ensisijaisesti.

Vierailija
29/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis ei tainnut mikään vuoden rakastaja olla se mieskään, jos et ollut kostunut tarpeeksi (puutteellinen lämmittely) tai ehkä olis liukkarikin ollut sitten tarpeen (jännitys on myös voinut olla esteenä kostumiselle). Ei sen kuuluisi sattua.

Mitä jatkoon tulee, niin jos tykkäsit miehestä muuten ja mies oli kokematon myös, niin ehkä tilanne oli vaikea ja nolo hänellekin, jos huomasi, että sinä et nauttinut yhtään. Siinä tapauksessa ehkä ottaisin yhteyttä vielä. Ehdota sitä liukkaria ensi kertaan ja sanot, jos sattuu. Jos mies oli kokenut, ja tuo vain itsekkyyttä, niin unohda koko tyyppi ja etsi joku huomaavaisempi.

Ihme neuvoja. Siis jos ei sen vertaa halua, että edes kostuisi...

Sinusta on täysin mahdoton ajatus, että jännittäisi niin paljon ettei kostu? Se nyt kuitenkin on mahdollista, vaikket sitä uskoisi. Ei miehessä välttämättä ole naisen näkökulmasta mitään vikaa. Itse asiassa sekin voi olla ongelma, jos mies on liian upea. Liikaa paineita sellaisen kanssa.

Vierailija
30/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt uskonut että keskustelu menisi kosteuteen, mutta tässä sitä ollaan.

Kyllä minä kostuin, mutta se silti sattui.

Vierailija
31/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt uskonut että keskustelu menisi kosteuteen, mutta tässä sitä ollaan.

Kyllä minä kostuin, mutta se silti sattui.

Et kuitenkaan riittävästi ja siis liukkarin käyttö on tosiaan ihan tavallista (jotkut tarvii sitä aina, toiset ei koskaan). Joka tapauksessa ei huonosta ekasta kerrasta kannata luovuttaa, jos olet jo viikkoja tapaillut miestä ja olet ihastunut. Miehillä on usein tosi kovat suorituspaineet myös, joten hän on varmaan ihan hermona asian suhteen, eikä edes kehtaa ottaa suhun yhteyttä. Ajattelee, että hän oli tosi huono.

Sua ilmeisesti kiinnostaisi suhdetta jatkaa kuitenkin, niin laita vaan viestiä, siis ihan vaan kutsut häntä käymään tms. Ei välttämättä kannata viesteillä hirveesti ruotia tota asiaa, kun on aika arka aihe, että mieluummin ihan muina naisina vaan laittelet, että mitäs sulle, nähtäskö? Ja sitten kasvotusten sopivassa hetkessä juttelet, että se edellinen kerta sattui aika paljon, että ens kerralla pitää ottaa vähän varovaisemmin tms.

Voi myös sattua ihan siksi, että jännität myös lantionpohjanlihaksia ns. kramppiin asti/väärällä hetkellä tms. Teidän pitäisi vain saada tunnelma rentoutumaan.

Ja jos mies ei enää vastaa, niin unohdat koko jutun. Hän on sitten varmaan moraaliton pelimies tms. (ja kaikki miehet eivät onneksi ole sellaisia).

Vierailija
32/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin taas pysytty asiassa.

Tästä oli varmasti paljon apua.

Vierailija
33/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin taas pysytty asiassa.

Tästä oli varmasti paljon apua.

Miten niin? Hänellä on kaksi ongelmaa: seksi sattui ja ei osannut käsitellä asiaa miehen kanssa ja nyt ovat radiohiljaisuudessa. Molempiin on tullut ratkaisuehdotuksia. Lähes yksi mielisesti ollaan sitä mieltä, että laittaa nyt vaan vielä viestiä miehelle ja sattumista voi oikeasti lieventää vain annetuilla ohjeilla: rentoutukaa, riittävä lämmittely ja jos vielä tarpeen, liukkarit.

Vierailija
34/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kosteudesta tappeleminen oli outoa.

Useimmat keskustelivat vain toisilleen.

Vierailija
35/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää aihe ollu aiemminkin täällä juuri sama leipäteksti.

Eli nähty ja kuultu jo tää ennenkin.

Vierailija
36/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä eka kerta voi vallan hyvin sattua. Ja näin on käynyt myös itselleni, vaikka olin märkä ja valmis, mutta TIUKKA. Mies ei tajunnut yhtään tiedustella, että sattuuko vai ei, en voinut kuin olla paikallani. Hän oli esittänyt rakastunutta, mutta oikeasti halusi vaan panemaan ja yhtä katastrofaaliset tunnelmat oli seksin jälkeen kuin ap:lla. Lisäksi valuin reippaasti verta. 

Vierailija
37/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tulee upottaa kätesi rannetta myöden miehen peräsuoleen saadaksesi miehen nautintotahnan lentämään hänen pipppeliistä! 

Vierailija
38/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle ainakin eka kerta sattui, ihan sama kuinka taitava se mies ois ollu tai kuinka kostea itse on. Totta kai se sattuu kun immenkalvo puhkeaa.

Vierailija
39/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehestä jää paska fiilis, en ottaisi enää yhteyttä ajatuksella, että jomman kumman pitää. Siinä vaan helposti pitkittää kärsimystä. Hyvästä miehestä ei jää paska fiilis. Joillekin sopii tunteeton seksi, toisille ei. Ja niille, joille ei sovi, se tuntuu todella pahalta. 

Vierailija
40/43 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle ainakin eka kerta sattui, ihan sama kuinka taitava se mies ois ollu tai kuinka kostea itse on. Totta kai se sattuu kun immenkalvo puhkeaa.

Mulla oli seksissä 15 vuoden tauko ja se sattui paljon enemmän kuin neitsyyden menetys. Ja vertakin tuli ihan eri tavalla (repeämä). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan