Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jollain peitto kuten näkee joissain sarjoissa

Vierailija
01.10.2022 |

Tai leffoissa. Siis nukkuessa jalkopäästä käännetty sinne patjan alle? Kuinka pitkä se pitäisi olla jotta yltää edes, joku puoli metriä yli sängyn vähintään?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on pidemmät sängyt kuin muualla. itse asun työsuhdeasunnossa Englannissa ja mulla on Queen size sänky. Pitäisi olla extra length, että olisi saman pituinen kuin Suomessa.

Kunhan saan siirron ja muutan poikaystäväni kanssa yhteen, on tarkoitus hommata King XL sänky, koska näin 180 cm pitkänä normipituinen sänky on hieman lyhyt.

Ai se pituus tekee tuon queen/king-koon? Olen ajatellut että leveys. No huh, jos lyhyempiä kuin nämä meidän2-metriset. Jopa näin 174-senttiselle just sopivia.

Tyyny vie jo sen 20 senttiä pois sängyn mitasta, ylikin jos iso tyyny.

Vierailija
22/28 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petaan, siihen olen oppinut kun olen asunut Lontoossa melkein koko elämäni. Tuo on siis Englannissa ja Skotlannissa hyvin tavallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään hoitajilla on niin kiire, että antavat vain pussilakanan. Toki pyydettäessä sitten saa sen ison froteisen kylpypyyhkeen Kyllä niitä rantapyyhkeiksikin vissiin myydään sillä muutamassa on ollut se lenksu, mistä pyyhe ripustetaan naulakkoon.

Lämpöisempää olisi kun se frotee laitettaisiin pussilakanan sisään. Pussilakan jalkopään taittavat patjan alle.

Minäkin revin sen pois. Olen myös niin pitkä, ettei se millään ulotu peittämään hartioita ellei revi vapaaksi.

Vierailija
24/28 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi ulkomailta tilattu pussilakana mikä on 50cm ylimittainen, sen laitan päiväksi petarin alle ja otan pois yöllä

Vierailija
25/28 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, ei tosin peitto taida olla ihan patjan alla mutta tiiviisti kuitenkin tuolla patjan ja sängyn jalkopäädyn välissä.

Vierailija
26/28 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, että pussilakanan ja peiton saisi patjan alle, mutta tällöin se on liian lyhyt.

Nyt on sitten pakko nukkua sukat jalassa, kun muuten palelen.

Eikö se riitä että kääntää peiton sivuilta ja jalkopäästä alle? On siellä sitten ikään kuin pussissa. Näin minä teen mutta ohuet sukat toki silti usein jaloissa.

En usko, että pystyisin tuolla tavalla pitämään jalkani sen pussin sisllä koko yön kääntyilessäni.

Jos saisin käännettyä patjan alle, olisi eri juttu. Siellä sisällä olIi vapaampi kääntyillä.

Vierailija
27/28 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään hoitajilla on niin kiire, että antavat vain pussilakanan. Toki pyydettäessä sitten saa sen ison froteisen kylpypyyhkeen Kyllä niitä rantapyyhkeiksikin vissiin myydään sillä muutamassa on ollut se lenksu, mistä pyyhe ripustetaan naulakkoon.

Lämpöisempää olisi kun se frotee laitettaisiin pussilakanan sisään. Pussilakan jalkopään taittavat patjan alle.

Minäkin revin sen pois. Olen myös niin pitkä, ettei se millään ulotu peittämään hartioita ellei revi vapaaksi.

En tarkene tuollaisella friteerattu plus sen umpärillä pussilakanan-systeemillä.

Kun olin synnyttämässä, mulla oli 5 niitä froteita pussilakanan sisällä.

Kotona mulla on täkki.

Vierailija
28/28 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkene tuollaisella friteerattu plus sen umpärillä pussilakanan-systeemillä.

Kun olin synnyttämässä, mulla oli 5 niitä froteita pussilakanan sisällä.

Kotona mulla on täkki.

Siis frotee ja sen ympärillä pussilakana.