Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko jäänyt ensimmäiseen kumppaniin?

Vierailija
01.10.2022 |

Mielenkiinnosta kysyn moniko on jäänyt kiinni ensimmäiseen seurustelukumppaniin ja suhde kestänyt? Itse rakastuin puolisooni teini-iässä. Hän oli aivan ensimmäinen sekä samalla ainoa ihminen jonka kanssa olen seurustellut. Ainoa ihminen jota olen suudellut. Seurasi kihlaus sekä avioliitto ja nyt kolmas vuosikymmen alkaa olemaan takana.

Onko muilla samanlaista kokemusta? Tuntuu, että nykyään arvostetaan enemmän kumppanien määrää eikä etsitä sitä oikeaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. 16-vuotiaana rakastuin, 18-vuotiaana naimisiin ja nyt 38-vuotiaana lähettelen teinejä opiskelemaan. Elämä on ollut rauhallista ja turvallista.

Kerran oli eroajatuksia kun ihastuin työkaveriini.

Mutta rakkaus on kestänyt. Mulla on ihana mies.

Vierailija
22/23 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että ensimmäinen seurustelukumppanini tulee olemaan loppuelmän kumppanini. Yksi tapailusäätösuhde on takana, mutta kyseinen ihminen ei koskaan ollut kumppanini ja oli minulle niin väärä kuin ihminen voi vaan olla. Ensirakkauteni hän kuitenkin oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsuudenystäväni kanssa yhdessä, ihana aviomies on ollut. Tosin olin kuutosluokalla yhdessä yhden ystävättäreni kanssa ja oli joku lepsovaihe päällä:D Hän vain ilmoitti että tykkää musta ja sainoin että tykkään hänestä vaikka en tykännyt. Siinä sitten oltii yhes. Eipä kyllä eronnut mitenkään siitä kaveruudesta. Seiskan alussa sanoin että joo ei tästä taida mitään tulla ja erottiin.Olin seurustellessani jo palavasti ihastunut nykyiseen mieheeni. Kerran taidettiin halata mutta se oli siinä, niin jäi pusut ja ekat kerrat sitten miehelle:) sanon aina, että olen seurustellut puolitoista kertaa:DVieläkin olen tämän naisen ystävä ja hänkin on mennyt tahollaan jo naimisiin.

N36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä