Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hanne väsyi siihen että hänen autopaikalleen pysäköitiin luvatta tämä temppu ratkaisi ongelman

Vierailija
01.10.2022 |

Hän meni ja otti tussin ja lappuja ja liimaili aanelosia auton ikkunoihin.

Lapuissa luki: MYYDÄÄN, 200 EUROA.

Lisäksi hän laittoi puhelinnumeroksi auton omistajan numeron. Hän oli selvittänyt asiaa Trafilta.

-Auto lähti vauhdilla mun parkkipaikalta eikä enää ilmestynyt.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, totta.

Mut en itse jaksais kysellä trafi sta niin siksi....

Ahaa, siis laittaisit oman numerosi siihen lappuun, joopajoo

Vierailija
22/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun autopaikalle pysäköi kerran joku urpo. Pysäköin oman autoni urpon auton taakse niin, että hän ei päässyt enää ruudusta pois. Soitti sitten nöyränä ovikelloani, kun oli lähdössä pois.

Näin olen minäkin tehnyt ja että vahingonilo on paras ilo ;D Mä vaan jäin pihalleni istuksimaan, kun autopaikkani oli ihan parin metrin päässä patiostani, rivarissa asuin tuolloin.

Katselin aikani autolleen palanneen kaverin epätoivoista pään raapimista, kunnes kysyin, että kuinka pitkäksi ajaksi olet aikonut ottaa mun maksaman paikan käyttöösi? Ei paljon pullistellut, mutta eipä enää näkynyt tyyppiä.

Olen usealta taholta kuullut, ettei näin saa toimia, vaan poliisi sakottaa, jos estät lähtemästä. Tietääkö joku asian oikean laidan?

Kun itse pysäköin paikkavarkaan auton taakse estääkseni lähdön ennen soittamani Parkkipirkon saapumista, hän kertoi, ettei niin saisi tehdä. Selvisin siis nuhteilla.

Eli sakon tai ainakin pysäköintivirhelapun voi saada. Siinä takanahan ei ole pysäköintipaikkaa vaan pahimmassa tapauksessa jopa pelastustie = pysäköintikielto.

Täällä pikkukylässä ei ole parkkipirkkoja eikä poliisiakaan näe kuin satunnaisesti, joten sakkoja ei ole tulossa.

T. Motittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, totta.

Ahaa, siis laittaisit oman numerosi siihen lappuun, joopajoo

Miten tähän päätelmään tulit, Einstein?

Vierailija
24/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, totta.

No sitten ei koko hommalla ole mitään merkitystä, koska mitään haittaa ei tuosta auton omistajalle ole.

Vierailija
25/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loistava veto!

Vierailija
26/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun autopaikalle pysäköi kerran joku urpo. Pysäköin oman autoni urpon auton taakse niin, että hän ei päässyt enää ruudusta pois. Soitti sitten nöyränä ovikelloani, kun oli lähdössä pois.

Samoin tein minä kerran.

Vierailija
27/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan usein toimi. Minusta ei ainakaan saa mitään tietoja trafilta autoni kautta.

Vierailija
28/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies teki kerran saman 👍

Moni romuautollaan sitten kolhisi väkisin auton pois tieltä.

Vierailija
29/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on oma talli.

Kerran tosin kotipalvelu oli pysäköinyt autonsa oven eteen, enkä päässyt sairaalaan katsomaan sairasta äitiäni.

Kerrostalo.

Vierailija
30/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse todistin joskus tilannetta, kun rivitalossa joku pysäköi toistuvasti asunnon oven eteen, kulku muihin asuntoihin oli siis tämän ensimmäisen edestä, joten vähän oli autonsa haitolla siinä.

Noh, tuntui se kismittävän myös pihan auraajaa, joka kerran aurasi tuon auton taakse korkean vallin.

Nauratti kyllä katsoa sitä, ja myös tuota naapuria lapioimassa pihan lumia autonsa takaa jotta pääsi lähtemään...

Vierailija
31/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite joskus kenkäsin sivupeilin irti, heivasin bensaluukun hankeen ja vedin avaimella koko kyljen pitusen naarmun tollon autoon, joka toistuvista sanomisista huolimatta jatkoi pihaan parkkeerausta (ei kuulemma halunnut vieraspaikalle jättää, koska kävi meidän taloyhtiössä pettämässä vaimoaan ja kuulemma heidän tuttuja asui jossain lähistöllä)

Kävi se sitten vielä pari kertaa peili jesarilla teipattuna, jättäen auton tien varteen, ilmeisesti kuvitellen että ei hänen autonsa siinä yksinäisenä oudossa paikassa ollessaan erotu kuten vieraspaikalle laittaessa.

Sitten heräsit ja veit koiran lenkille.

Vierailija
32/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool stoory broe.

Vierailija
33/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIHER DEMARIT EIVÄT YMMÄRRÄ MUIDEN OMISTUSTA

Vierailija
34/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan usein toimi. Minusta ei ainakaan saa mitään tietoja trafilta autoni kautta.

No, sitten toimii plan B. Vetää ilmastointiteippiä auton ikkunat ja muutkin pinnat täyteen. Kun omistaja niitä tuntitolkulla raaputtelee irti, ehtii samalla mietiskellä kannattaako jatkossa parkkeerata toisten paikoille.

Vierailija
35/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalinpoistajan roiskiminen on kanssa hieno metodi, pullollisella saa koko auton maalipinnan tuhottua.