Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako kaikki naiset klitoris-orgasmeja?

Vierailija
31.10.2006 |

Itse en saa, en sitten millään, en kenenkään kanssa, en yksin, en apuvälineillä. Ainoastaan niitä emätinorgasmeja ja vain päällä ollessa. Hieman yksitoikkoista...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kai ne klittaorkut on helpommat saada kuin yhdynnässä tapahtuvat... hmm... etkö saa edes " väkisin" klittaa kiihottamalla esim. hierontasauvalla, käsisuihkulla? Kestää kyllä sen 20min tulla, maltatko tarpeeksi kauan?

Vierailija
2/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse en saa, en sitten millään, en kenenkään kanssa, en yksin, en apuvälineillä. Ainoastaan niitä emätinorgasmeja ja vain päällä ollessa. Hieman yksitoikkoista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa ko. orgasmeilla on? Hölynpölyä koko juttu, kunnon orkkuun tarvitaan sekä klitorista että emätintä.

Vierailija
4/6 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi minä saankin VAIN klittaorkkuja ja VAIN oman käden kautta... onneksi se ei ole tylsää tai syö mieheni itsetuntoa ja pilaa seksielämäämme... huh...

Juu anteeksi. En vaan tajua mikä ihmeen ongelma tuo on...

Vierailija
5/6 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on todellakin eroa : )

Vierailija
6/6 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en saa pelkästään emätintä kiihottamalla (siis muna sisällä), pitää hieroa klittaakin. samalla...olis kiva saada ilman klittaärsytystä orkku, kun miehen muna sisällä-se olis varmaan miehestäkin kivaa..vinkkejä,kiitös...........