Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri vei mustan jätesäkin yöllä roskiin

Vierailija
01.10.2022 |

En uskaltanut yöllä käydä katsomassa, kun pelkään ääniä pimeässä, mutta aamulla kävin tyhjentämässä oman biojäteastiani ja samalla kurkistin mitä siellä säkissä on. No ei onneksi löytynyt ruumista, mutta järkytys oli suuri. Säkkiin oli työnnetty ihan kaikkea mahdollista sekaisin. Oli maalipurkkia, muovi/lasipulloja, vaatteita, elektroniikkaromua ym...
Siis mitä hittoa!
Pitääkö minun mennä vaatimaan naapuria lajittelemaan jätteensä? Nostin säkin pois roskiksesta.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa sen huomaa ihmisten välinpitämättömyyden jätteiden lajittelun suhteen. Harmillinen ilmiö.

Vierailija
22/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä ymmärrystä toisten roskasäkkien kyttääjille ja vielä mennä tutkimaan mitä siellä säkissä on. Hankkisitte jonkunlaisen oman elämän!

Meillä naapurin vanha mummo kävi tonkimasa ja kertoi sitten mitä sai laittaa minnekin. Laitettiin kerran biojätepussiksi erikoisemman näköinen pussi, joka oikeasti oli biojätepussi niin tuli heti ovelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurilla todennäköisesti tänään muuttopäivä. Oli yöllä vihdoin saanut kamat pakattua ja vei yöllä roskiin ne, joita enää ei väsyneenä jaksanut lajitella.

Palstan mallikansalaisten kuoro tietenkin tuomitsee. Minä en, sen verran tässä on tullut elämää nähtyä.

N 69 v

Vierailija
24/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt merkattu vihkoon kellonaika, päivämäärä, syyllinen ja valokuvat otettu todisteeksi? Käytkö tekemässä mittavat kuulustelut? Oletko jo muistanut itkeä tästä järkyttävästä hirmuteosta muille naapureille? Itkettääkö?

Taitaa olla sinullakin huono omatunto jostain jäterikoksista? 

Vierailija
25/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri vei yöllä koiran ulos. Sillä oli varmaan ripuli. Siis koiralla. Toivottavasti koira voi paremmin tänään.

Vierailija
26/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksistakin päätellen on todennäköistä, ettei Suomen kansa opi lajittelemaan ja kierrättämään poistoon menevää tavaraansa ennen maailmanloppua, jonka tuloa kommentaattorienkin toiminta vaan jouduttaa! Hukumme 'askaan!

Vierailija
27/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherfazismi kontrolloi yhteiskuntaa. Tässä esimerkki.

Vierailija
28/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun edellisessä kämpässä oli hauskaa, kun aina jos sinne vei mustan jätesäkin, oli tunnin päästä joku dyykkari/kyylä paikalla tutkimassa. 

Syvä Moolokin kita on hyvä keksintö roskia varten, sillä sieltä on erittäin vaikea yrittää tonkia mitään.

Vierailija
29/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein kerran mustan jätesäkin ihan laillista roinaa ja heitin kalanperkuu jätteet päälimmäiseksi

Oli kivaa naapurissa kun penkoi sen heinäkuun helteellä

Vierailija
30/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä litostän sen mustan jätesäkin mahd littanaksi ja teippaan tiukaksi, kätken iloisen väriseen ClasOhlsonin jättikesto-olkakassiin ja humpsautan sisällön sekajäteastiaan.

Problem solved.

Vierailija
31/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oikeesti näin olisi käynyt niin minä tottapuhuen kävisin viemässä sen jätesäkin naapurin oven taakse ja lappu siihen että "Nämä jäi sulta tonne roskakatokseen".  :D

Yllättävän välinpitämättömästi täällä ihmiset suhtautuu kierrätykseen. Tai ei se oikeestaan yllätä.

Vierailija
32/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otas hiekka pois pppillusta valitun vvvihervassari

Vvvittuako se sulle kuuluu mitä jätesäkissä on

Tosin toivon että menet ulisemaan ja saat satasella päähäsi

Yksi kkkusipää nurin, monta jäljellä

Vierailija
33/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos oikeesti näin olisi käynyt niin minä tottapuhuen kävisin viemässä sen jätesäkin naapurin oven taakse ja lappu siihen että "Nämä jäi sulta tonne roskakatokseen".  :D

Yllättävän välinpitämättömästi täällä ihmiset suhtautuu kierrätykseen. Tai ei se oikeestaan yllätä.

Eniten minua ärsyttää tuossa roskien kierrätyksessä se että jos 95 % ihmisistä jaksaa lajitella pahvit, paperit, muovit, lasit ja metallit oikeisiin jäteastioihin, niin sitten joku laittaa se oman sekajätepussin sinne varta varten lajiteltujen roskien kuten pahvien joukkoon. Samalla hän haluaa tehdä tyhjäksi kaikkien muiden näkemän vaivan eikä viitsi laittaa sitä roskapussiaan sinne sekajätteiden joukkoon, jolloin ainakaan se lajittelu ei menisi hukkaan.

Vierailija
34/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivuneet maalit purkissa sekajätteeseen.

Muoviastioita ei saa laittaa muovikeräykseen. Muovipakkaukset kyllä.

Kaikkea lasia ei saa laittaa lasikeräykseen. Suurin osa menee sekajätteeseen.

Onko taloyhtiössä likaisen/rikkinäisen vaatteen keräysastiaa? Entäs elektroniikkaromuastiaa?

Epäilempä, ettei ole.

Vierailija
35/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylä.

Vierailija
36/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätesäkkejä saa myös muissa, kivoissa väreissä.

Oranssi on mun makuun hieman räikeä, joskin siitä voi askaroida halloweenpuvun.

Kurpitsapuku jossa patsaana odotat karkkia pummaavia lapsia. Se on kaikkien mielestä hauskaa kun kaappaa lapsesta tai mummasta kiinni. Vanukkaitani ette saa. Ja menkää vaihtamaan puhtaat housut. 

Vierailija
37/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt merkattu vihkoon kellonaika, päivämäärä, syyllinen ja valokuvat otettu todisteeksi? Käytkö tekemässä mittavat kuulustelut? Oletko jo muistanut itkeä tästä järkyttävästä hirmuteosta muille naapureille? Itkettääkö?

Taitaa olla sinullakin huono omatunto jostain jäterikoksista? 

Ehei, ei yhtään. Tykkään nauraa ajatukselle, että naapurin urpo on fikkarin valossa tonkimassa roskapusseja silmät suurina ja kauhuissaan. Hyvänen aika miten kamalaa, täällä on hammastahnatuubin MUOVIKORKKI!!!! PELASTAJAT PAIKKALLE, ISÄNNÖITSIJÄ, POLIISI, HÄÄTÖ!! xD

Vierailija
38/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua ärsyttää tuossa roskien kierrätyksessä se että jos 95 % ihmisistä jaksaa lajitella pahvit, paperit, muovit, lasit ja metallit oikeisiin jäteastioihin, niin sitten joku laittaa se oman sekajätepussin sinne varta varten lajiteltujen roskien kuten pahvien joukkoon. Samalla hän haluaa tehdä tyhjäksi kaikkien muiden näkemän vaivan eikä viitsi laittaa sitä roskapussiaan sinne sekajätteiden joukkoon, jolloin ainakaan se lajittelu ei menisi hukkaan.

Tunnustan - olen juuri tämä ihminen, joka tarkoituksella pilaa muiden lajitteluilon. Lupaan tehdä sen myös jatkossa. Ai miksikö? Koska voin tehdä niin. Opettakaa myös lapsillenne, että maailma ei ole oikeudenmukainen paikka. Röyhkein voittaa aina.

Vierailija
39/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan siivonnut varaston?

Vierailija
40/42 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätteiden lajitteleminen ei vieläkään ole lain määrittelemä velvoite joten voimme jatkossakin käyttää yhden roskapussin systeemiä kotona sekä muualla.

Jos te tytöt koette kovaa maailmantuskaa te voitte leikkiä pelastavanne maailman jätteidenne lajittelulla mutta maailma kulkee omaa rataansa eteenpäin teistä riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan