Onko tuo Jeffrey Dahmer sarja todella pelottava?
Onko liian pelottava? Tykkään lukea ja kuunnella true crime juttuja, mutta en uskalla katsoa kauhuelokuvia. Näkyykö sarjassa hyvin yksityiskohtaisesti, kun ihmisiä murhataan?
Kommentit (320)
On hyvä ja jännitävä. Jonkin verran kuitenkin ennalta-arvattavissa, varsinkin jos tuntee Dahmerin murhahistorian. Mulla 8. osa menossa.
Ei se musta pelottava ole, ahdistava ehkä. Ei ole yksityiskohtaisia murhia. Hyvä sarja.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy yksityiskohtaisesti mitään tappamista, mutta tunnelma on kyllä todella pelottava.
On siinä yksi kohtaus jossa kuristaa miehen hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä ja jännitävä. Jonkin verran kuitenkin ennalta-arvattavissa, varsinkin jos tuntee Dahmerin murhahistorian. Mulla 8. osa menossa.
Onko taas väkisin venytetty Netflix -sarja?!
Milloin tekevät Andrei Chikatilosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko taas väkisin venytetty Netflix -sarja?!
Ei minusta.
Mua oksettaa ne hajukohtaukset. Happoon säilöttyjä ruumiita ym raajanpalasia. Mutta ei pelota. Ennemmin ahdistava.
Vierailija kirjoitti:
Mua oksettaa ne hajukohtaukset. Happoon säilöttyjä ruumiita ym raajanpalasia. Mutta ei pelota. Ennemmin ahdistava.
Mua oksetti se kun joi veripussista ihmisen verta ja sitä valui hänen kropalleen.
Yksi Dahmerin uhreista oli amerikansuomalainen Steven tuomi.
Ei ole pelottava, enemmänkin surullinen.
Dahmerin isä on muka-tiukka ja muka-vaativa, mutta kuitenkaan ei pelkästään anna periksi, vaan kannustaa tietynlaisen käytökseen eri tavoilla, mm. järjestämällä kodin mummolasta, jossa on kätevästi kellari, jonne mummo ei pääse. Ja jättää kuukausiksi lukioikäisen kotiin yksin juomaan kaljaa.
Jotenkin ristiriitaista tuo isän käytös. On olevinaan tiukka isä, mutta sitten kuitenkin tuuppii eteenpäin valinnoissa, jotka eivät ole hyväksi.
Ehkä vähän venytetty. Ne jaksot uhrien perheistä ja siitä naapurin rouvasta olivat tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Dahmerin isä on muka-tiukka ja muka-vaativa, mutta kuitenkaan ei pelkästään anna periksi, vaan kannustaa tietynlaisen käytökseen eri tavoilla, mm. järjestämällä kodin mummolasta, jossa on kätevästi kellari, jonne mummo ei pääse. Ja jättää kuukausiksi lukioikäisen kotiin yksin juomaan kaljaa.
Jotenkin ristiriitaista tuo isän käytös. On olevinaan tiukka isä, mutta sitten kuitenkin tuuppii eteenpäin valinnoissa, jotka eivät ole hyväksi.
Tuosta isästä ovat jotkut arvelleet, että olisi ollut narsisti. Siis todellisuudessa.
Mutta jos isän hahmo perustuu kirjaan, jonka hän itse kirjoitti, niin ehkä siinä sen takia esitetään ristiriitaisesti kuin olisi ollut tiukka ja asiaan puuttuva (oma ideaalikuva), mutta tosiaan todellinen käytös osoittaa ettei juurikaan välittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tekevät Andrei Chikatilosta?
Eivät pysty koska oli sen verran hurja mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta isästä ovat jotkut arvelleet, että olisi ollut narsisti. Siis todellisuudessa.
Mutta jos isän hahmo perustuu kirjaan, jonka hän itse kirjoitti, niin ehkä siinä sen takia esitetään ristiriitaisesti kuin olisi ollut tiukka ja asiaan puuttuva (oma ideaalikuva), mutta tosiaan todellinen käytös osoittaa ettei juurikaan välittänyt.
Kannattaa katsoa youtubesta Jeffrey Dahmerin haastattelu. Siinä on hänen isänsä myös mukana. Jos siitä miehestä saa narsistin aikaan, niin on kummallista. Rakastava hiljainen isä. Se on hyvä haastattelu.
Ahdistavinta on, että se perustuu tositapahtumiin, eikä siis ole fiktiota. Ikävin kohta se 14-vuotiaan palautus asuntoon aivovammaisena
Hyvä sarja. Jäi mietityttämään, mikä tekee ihmisestä hirviön?
Tässä ainakin oli monta asiaa jotka olivat menneet pieleen jo murhaajan lapsuudessa. Ehkä jo sikiöaikana (äidin lääkkeet).
Ahdistava ja surullinen tapaus kaikenkaikkiaan.
Kaikista karmein ikinä on poliisi kertoo- kirjasarja autenttisten rikospaikkakuvien kera. Aargh ja öörgh. Ja ajatus että nää on totta- se hannibal lecter- todellisuus ei olekaan fiktiota ja kaukana itsestä. Tämä tieto ei lämmitä kauheesti.
Ei näy yksityiskohtaisesti mitään tappamista, mutta tunnelma on kyllä todella pelottava.