Elokuva Käpy selän alla
Onko tietoa, missä kuvattu elokuvan ranta kohtaus, jossa Kristiina Halkola juoksee järveen ja samalla laulaa lyhyen kipaleen? Kohtaus on elokuvan lopussa kun nuoret tulevat tanssilavalta. Olemme siis löytäneet muut kuvauspaikat Joutsan Puulajärven liepeiltä, mutta tätä edellä mainittua rantaa emme. Kiva jos jollakin olis tietoa. 547
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ainakaan ole mitään tietoa. Mikä elokuva se on?!
Yleissivistys, haloo!
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä vastasit tähän kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ystävällisyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kävi aloittaja sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ystävällisyyttään.
Onko sun mielestä ystävällistä vastata ettei tiedä yhtään mitään aiheesta? Miksi se ap:ta kiinnostaisi?
Onko tämä se leffa missä Jack Nicholsonnon on hullujenhuoneella?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se oli taas Rocky nelonen.
Onhan niitä ihmisiä, jotka haluavat nähdä jonkin elokuvan tai tv-sarjan tapahtumapaikkoja; ihan ymmärrettävää. Mutta en siis tiedä vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Puulajäven rannalla tai jonkin lähijärven.
Varmaan tämä kohtaus on sitten kuvattu myös jossain päin Puulajärveä.
Kuvauksista on aikaa 60 vuotta, joten miljöö on saattanut muuttua tunnistamattomaksi. Olikohan siellä aikoinaan oikeasti joku tanssilava?
Vierailija kirjoitti:
Kuvauksista on aikaa 60 vuotta, joten miljöö on saattanut muuttua tunnistamattomaksi. Olikohan siellä aikoinaan oikeasti joku tanssilava?
Ei ole 60 vuotta, vaan 56 vuotta. Kyllä kai minä tiedän kun olen syntynyt samana vuonna.
Käpy selän alla oli vielä tota viattoman Suomen maaseudun mullan makuista aikaa. Nyt pitäisi tehdä aiheesta elokuva Käytetty huumepiikki selän alla. ("Mikä mua pisti? Muurahainen?")
Vierailija kirjoitti:
Se on Puulavesi, ei Puulajärvi.
Elokuvan paras kohtaus on se kun nuoret ovat uimassa ja Pekka Autiovuoren näyttelemä poika nostaa etusormensa pystyyn ja sanoo jommallekummalle pimatsulle: "Hyppää tohon niin mä vien sut rantaan."
Usein tuolla Puulajärven rannalla Käpy-Keijo on selän päällä ja yrittää nytkyttää.
Tässä leffassa "nuoret" näyttävät joltain nelikymppisiltä...