Minkä ikäisenä aloitte kiinnostua vastakkaisesta sukupuolesta?
Kommentit (33)
Yhä odottelen että kiinnostuisin. Ikää jo 32. Omansukupuolisetkaan ei kiinnosta.
En koskaan. Sitten tajusin olevani lesbo.
Ekaluokalla jo viettelin luokan tyttöjä. Minulla oli sellainen haaremi siellä kun tytöt piiritti ja halusivat huomiotani. Pojat eivät olleet kateellisia, vaan nauroivat miksi olen ällöjen tyttöjen kaa.
Ensimmäinen ihastus taisi olla noin 5-vuotiaana yhteen vanhempieni kavereiden poikaan.
Muistan, kun jahtasin sitä ihastuneena pitkin taloa ja raukka ujopoika pakoili kauhuissaan minua. Mieleen on jäänyt kohtaus, jossa tuo poika on paennut pöydän alle ja natustaa paniikissa sukkaansa, kun minä nostelen pöytäliinaa ja kurkin sinne :D
Pari-kolmevuotiaasta asti ainakin. Ihailin poikien rentoutta, ronskiutta ja poikamaisuutta.
Parivuotiaasta asti olen jatkuvasti ollut ihastunut johonkin poikaan.
Päiväkodissa oli joku pieni taaperon ihastus, mutta ensimmäisen kerran taisin ihastua 9-vuotiaana.
Ensimmäiset ihastukset tyttöihin oli päiväkodissa arviolta 4-5-vuotiaana Säännöllisen masturboinnin aloitin 9-vuotiaana ja ensimmäisen tyttöystäväni sain vasta 25-vuotiaana, ujo kun olen. Nyt nelikymppisenä kokemuksia on ihan yhtä vaille riittävästi. Viimeistä kumppania siis etsin. Olen tosin etsinyt teinistä asti, että tuskinpa se tästä muuttuu. Naiset katsovat aikansa ja jättävät.
Kyllä sellainen vietti on ollut niin kauan kuin muistan, pienestä lapsesta asti.
About 15-vuotiaana. Omaan sukupuoleen ihastunut ensi kertaa joskus päiväkoti-ikäisenä.
5-vuotiaana yritin pussata poikaa, mutta pääsi karkuun.
Olin 10 tai 11 kun koin ensimmäisen, sanotaanko tykästymisen. Varsinaisen ensi-ihastukseni koin 12-vuotiaana.
Olen ihastunut poikiin aivan pienestä tytöstä asti. Pienenä en tosin tiedostanut ollenkaan omaa viehättävyyttäni ja kauneuttani. Mielsin itseni poikamaiseksi ja aika rumaksi. Eli minulla ei ollut itsevarmaa viehätysvoimaa, pidin ihastukset enimmäkseen omana tietonani.
Olen nyt 37v enkä vieläkään ole kiinnostunut miehistä.
Muistan, että noin 5-vuotiaana olin vähän ihastunut päiväkodissa yhteen poikaan. Sitt taas kotikadun leikkiporukassa yhdet kaksospojat, tai ainakin toinen heistä, oli minuun, kummassakaan tapauksessa tunteet eivät olleet molemminpuolisia... Tämä jatkui tokaluokalla, kun ihastuin ekaluokkalaiseen poikaan (pikku kyläkoulu, kaksi luokkaa yhdessä). Sitten seuraava "suuri rakkauteni" olikin Kurt Russell, joka Veljekset-sarjassa näytteli silloin (elettiin -70-lukua) ja supersöötti mielestäni, iik...:-)
N54
Varmaan joskus parikymppisenä yliopistolla opiskellessa, kun se oli vähän ulkopuolelta tuleva "normi" tai paine, että pitäisi jostain henkilöstä kiinnostua parisuhdemielessä.
En ole erityisen seksuaalinen ihminen ja saatan loppujen lopuksi kiinnostua ihan yhtä lailla niin miehistä kuin naisistakin. Tosin tätä tapahtuu äärimmäisen harvoin.
Vastakkaista sukupuolta olevaa henkilöä kohtaan tuli tunteita 19-vuotiaana, mutta fyysistä viehätystä ei ollut, joten juttu ei johtanut mihinkään. Samasta sukupuolesta olen ollut kiinnostunut 7-vuotiaasta asti.
Niin kauan kun muistan, tosi pienestä asti.