Onko teillä ollut ikinä pakkomiellettä johonkin julkkikseen joka ei vaan meinaa mennä ohi?
Kommentit (41)
Julkisuuden henkilöt eivät niinkään, mutta fiktionaaliset hahmot aiheuttavat välillä pakkomielteen.
Mulla oli kova ihastus yhteen julkkikseen mutta sitten se aika lailla lopahti, koska olin laittanut itseni tilanteeseen, jossa olisimme voineet kohdata jos se olisi ollut "kohtalomme" mutta niin ei käynyt. Lisäksi olin kovin stressaantunut tuota ennen ja tajusin, etten ehkä kestäisi niitä ulkonäköpaineita.
Pari ihastusta lopahti, kun tajusin, etteivät luonteet / arvot kohtaa. Eli kannattaa kuunnella heidän podcastia jos heillä on ja selvittää poliittinen suuntautuneisuus.
Nyt on taas päällä yksi ihastus, joka tullut takaisin, mutta koetan muistuttaa miksi tyyppi ei olisi minulle hyvä. Nyt on kihloissakin! Silti eilen luin horoskoopeista, miten minun ja ihastuksen merkit sopivat paremmin yhteen kuin ihastukseni ja hänen kihlattunsa...
Eli vinkki on kai vain, että yritä tavata tyyppi, niin voit päästä pois ihastuksesta, tai koeta saada realistisempi kokonaiskuva tyypistä, niin vikoja alkaa ilmaantua.
Vierailija kirjoitti:
Julkisuuden henkilöt eivät niinkään, mutta fiktionaaliset hahmot aiheuttavat välillä pakkomielteen.
Ne ihastukset ovat silti lähellä toisiaan - henkilö on julkisuudessa yleensä eri hahmo kuin julkisuuden ulkopuolella.
Rakastan Sannaa! Antaisikohan se mulle?!
Vierailija kirjoitti:
Vastustan Venäjän sotaa, mutten voi sille mitään, että Vladimir Putin saa minut todella kuumaksi. Hänessä on jotain selittämätöntä, seksuaalista vetovoimaa. Siis kiihotun ihan fyysisesti.
Unohdit Josifin, Aatun ja Muammarin ihan hänen takiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski. Kaikki av-kirjoittelijat näkevät hänestä märkää unta, vaikka eivät suostu sitä myöntämään.
No Tauski oli kieltämättä lähes yhtä kuuma kuin Renny Harlin tai Bruce Willis ysärillä. Harmi vaan että kukaan heistä ei vanhentunut kuin vanha viini.
Miten niin, onhan viinissäkin sakka pohjalla.
Samu Haber oli aika 24/7 mielessä ainakin 2017 Vain Elämää aikoihin noin 2 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kova ihastus yhteen julkkikseen mutta sitten se aika lailla lopahti, koska olin laittanut itseni tilanteeseen, jossa olisimme voineet kohdata jos se olisi ollut "kohtalomme" mutta niin ei käynyt. Lisäksi olin kovin stressaantunut tuota ennen ja tajusin, etten ehkä kestäisi niitä ulkonäköpaineita.
Pari ihastusta lopahti, kun tajusin, etteivät luonteet / arvot kohtaa. Eli kannattaa kuunnella heidän podcastia jos heillä on ja selvittää poliittinen suuntautuneisuus.
Nyt on taas päällä yksi ihastus, joka tullut takaisin, mutta koetan muistuttaa miksi tyyppi ei olisi minulle hyvä. Nyt on kihloissakin! Silti eilen luin horoskoopeista, miten minun ja ihastuksen merkit sopivat paremmin yhteen kuin ihastukseni ja hänen kihlattunsa...
Eli vinkki on kai vain, että yritä tavata tyyppi, niin voit päästä pois ihastuksesta, tai koeta saada realistisempi kokonaiskuva tyypistä, niin vikoja alkaa ilmaantua.
Kysehän on siis niistä omista mielikuvista ja ihastumisesta niihin omiin mielikuviin toisesta ihmisestä.
Näin aikuisena sitä hyvin vähän enää kosketuspintaa sellaiseen teini-iän fanittamiseen, joten itse koetan välttää julkisuuden ihmisten tapaamista. On ihan mukava pitää omat mielikuvat toisista ihmisistä esim. taiteen pohjalta, minkä toisesta on luonut.
Mulla on sellainen womancrush erästä tieteen tekijää kohtaan. Älykäs aikuinen nainen, jota seuraan haastatteluista, kun huomaan hänen olleen ohjelmissa kertomassa mielipiteitä aiheista. Haluan pitää tuon mielikuvan hänestä ja siksi olla tapaamatta, koska hän saattaa olla oikeasti ihan m@#€&% ;)
Vierailija kirjoitti:
Candy Candyssä oli se joku tummatukkainen perijä joka vei minulta jalat alta lapsena:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Candy Candyssä oli se joku tummatukkainen perijä joka vei minulta jalat alta lapsena:D
Anthony?
On lukematon määrä naisjulkkiksia. Haaveilen usein miten ne piereskelisi mun naamaan ja suuhun. Pissaisi, kakkaisi ja sylkisi mun suuhun. Mun olis sit pakko niellä niiden kaikki ihanat eritteet
Ei ole kukaan jäänyt eteen seisomaan, kyllä ne ohi kulkevat.
Ihmetyttää miksi ap:lla julkkikset jäävät eteensä olemaan, eikö ne kotiinsa halua?
Ei. Lyhytaikaisia ihastuksia. En ole stalkkeri.
Vierailija kirjoitti:
Putin , joka naisen kostea päiväuni , on niin karismaattinen ja komea ja kunnon karhumies
Mikäs siinä jos pitää simpansseista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putin , joka naisen kostea päiväuni , on niin karismaattinen ja komea ja kunnon karhumies
Mikäs siinä jos pitää simpansseista.
Älä loukkaa simpansseja, ne ovat hienoja eläimiä.
Putin on kuuma !!! paidattomat kuvat hänestä , huh
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pakkomielle mun pojan päiväkotitäteihin. Kaikkiin kolmeen. Kiihottaa ajatus siitä miten ne piereskelisi vuoronperään mun nenään ja suuhun. Sit sais sylkeä, pissaa ja kakkaa niiltä kaikilta suuhun. Sen jälkeen ne raiskaisi mut kimpassa.
Haha. Rauhotu ny vähä
John Lennon. Menee polvet veteliksi aina kun näen hänestä kuvan tai videon. En ole edes ollut hänen kanssaan elossa samaan aikaan, joten varsinainen kaukoihastus.
No Tauski oli kieltämättä lähes yhtä kuuma kuin Renny Harlin tai Bruce Willis ysärillä. Harmi vaan että kukaan heistä ei vanhentunut kuin vanha viini.