Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies panee transnaista hanuriin, lasketaanko se homo- vai heteroseksiksi?

Vierailija
30.09.2022 |

Vai ollaanko ns. harmaalla alueella?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos transnainen on leikkaamaton, niin se on homoseksiä, jos taas leikattu eli ei penistä, niin heteroseksiä. Eihän nyt kahden peniksellisen välinen seksi ole heteroseksiä millään.

Se sinun transnaisesi on ihan yhtä paljon tai vähän nainen oli siltä silvottu sen omat sukupuolielimet tai ei.

Kyse on ihan puhtaasti siitä tunteeko kyseinen henkilö olevansa nainen ja riittääkö tämä tunne sinun mielestäsi muuttamaan sen naiseksi vai ei.

Kaikki hormonihoidot, kumitissit ja sukupuolielimien silpominen ovat enää pelkkiä kosmeettisia muutoksia jotka eivät vaikuta varsinaiseen asiaan enää mitenkään.

Vierailija
22/32 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans kokenut kovimmat orkut transnaisen kanssa ! Panin suuhun ja peppuun sekä itse otin suihin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseeseen paneminen on aina homoseksiä. Trsnainen on mies. Jos oikeaa naista panee perseeseen, se on kaappihomoilua.

Vierailija
24/32 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on homoseksiä. Ei hetero kiihotu jos toisella on väärä värkki. Tietysti voi olla myös bi ja tykätä vähän kaikesta. 

Mutta en minä esim heteronaisena kiihottuisi sentin vertaa jos joku nainen jolla olisi tekopen*s lykkisi menemään.

Vierailija
25/32 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on yksi kokemus. Hommeli kiehtoi ja kiihotti ajatuksena 'salaa' niin paljon että olen kauniin ja seksikkään transnaisen kanssa kerran sängyssä ollut. En tiedä mitä seksiä se oli, mutta huhhuh kun se kaikki sai kiihotuksen niin äärimmilleen kun ei oikein tiennyt että onko ok vai eikö ok se kosketus. Olen ihan aikuinen ja ns 'homokammoinen' ollut  - en edelleenkään tiedä mitä seksilajia tai edes minkä sukupuolen kanssa nautintoni sain, mutta hyvältä tuntui. Onhan se nyt ihan kumma tunne, jos toinen näyttää, tuntuu ja vaikuttaa naiselta ääntä myöten kauniine rintoinen, pusuhuulineen, paksuine hiuksineen ja lantioineen/peppuineen... ja sitten siinä vartalossa jöpöttää kulli täydessä erektiossa.  Menee niin sanotusti overload tilaan ja jos uskaltaa antaa mennä niin kyllä nautinto on kaikki se mitä fantasioissa salaa kukin voi haaveilla. Luulisin, että naisetkin olisivat yhtä sekaisin tuossa tilanteessa.

T: tiedemies, kliininen koe

Homokam*oinen tarkoittaakin usein että on salahomo, kuten sinä olit 

Vierailija
26/32 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos transnainen on leikkaamaton, niin se on homoseksiä, jos taas leikattu eli ei penistä, niin heteroseksiä. Eihän nyt kahden peniksellisen välinen seksi ole heteroseksiä millään.

Se sinun transnaisesi on ihan yhtä paljon tai vähän nainen oli siltä silvottu sen omat sukupuolielimet tai ei.

Kyse on ihan puhtaasti siitä tunteeko kyseinen henkilö olevansa nainen ja riittääkö tämä tunne sinun mielestäsi muuttamaan sen naiseksi vai ei.

Kaikki hormonihoidot, kumitissit ja sukupuolielimien silpominen ovat enää pelkkiä kosmeettisia muutoksia jotka eivät vaikuta varsinaiseen asiaan enää mitenkään.

Niin, mutta sen leikellyn panijalla voi olla mitä tajansa ajatuksia siitä henkilöstä. Riippumatta siitä, mitä tämä itse ajattelee ja miten kokee itsensä. 

Vierailija
27/32 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on homoseksiä. Ei hetero kiihotu jos toisella on väärä värkki. Tietysti voi olla myös bi ja tykätä vähän kaikesta. 

Mutta en minä esim heteronaisena kiihottuisi sentin vertaa jos joku nainen jolla olisi tekopen*s lykkisi menemään.

Aivan.  Suorastaan ällöttävä ajatus, että joku selvästi naisen näköinen tekopeniksellä pökkisi.  Ns. transmiehetkin näyttävät järjestään joltain sirkuksen friikeiltä, eivät oikeilta miehiltä.

Vierailija
28/32 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseeseen paneminen on aina homoseksiä. Trsnainen on mies. Jos oikeaa naista panee perseeseen, se on kaappihomoilua.

Onko se nainenkin sen jälkeen homo?

Vierailija
29/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stanan kaappihomot ja homojen jatkeet. Homot vaan hekumoi perserei'illään että sais sinne täytettä. 

Vierailija
30/32 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaan mt-ongelmaksi!😝

Vierailija
31/32 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut sekä leikattua, että leikkaamatonta. Naisena nämä näin. On kaksi myös minua pannut, kerran junassa kahden transnaisen kanssa - panin yhtä, toinen minua.

Vierailija
32/32 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei bi tarkoita sitä, että kaikki automaattisesti käy. Joillekin käy, ja silloin puhutaan ehkä enemmän panseksuaaleista. Tosin joku tuossa laittoi jo viestin, että mieltymyksiä on niin paljon, että jossain vaiheessa luokittelukin muuttuu hyödyttömäksi. 

Tuskin heteroita ja homojakaan kaikki eri- tai saman sukupuolen ihmiset sytyttävät. Tämä on erityisesti joidenkin miesten kanssa ikuisuusaihe, koska luulevat, että homo tai bi haluaa panna juuri heitä. Ja useimmiten nämä ovat vielä sen näköisiä, että ei niitä juuri kukaan haluaisi panna 😂

Transnaisista puhuttaessa varmaan riippuu, missä kohtaa prosessia mennään. Kyse on identiteetistä, ja skaala menee suorastaan överin naisellisesta ja kauniista turvonneeseen mieheeni jolla hieman meikkiä ja naisten vaatteet.

Sitten on erikseen vielä nää femboy-, cd- ja sissy-kategoriat, jotka vähän monimutkaistaa kuviota. Kyse on cis-miehistä/pojista, jotka ovat feminiinisiä ja/tai pukeutuvat naistyypillisiin vaatteisiin. Tässäkin skaala on suurehko.

Bi-miehenä kumpikaan kategoria ei ole mieleinen sen enempää kuin vaikka butch-naiset. Joillekin varmasti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi