Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko täällä joku kenen kanssa voisin jutella?

Vierailija
29.09.2022 |

Mua ahdistaa ja pelkään tekeväni jotain tyhmää. :(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä se siitä. Usko pois.

Vierailija
2/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa koska tunnen olevani huono kaikessa. Vertaan itseäni muihin enkä koe olevani minkään arvonen. Huono, ruma, saamaton. Se lopullinen ratkaisu pyörii päässä. En saa apua vaikka sitä olen yrittänyt hakea. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ahdistaa ja mä just tein jotain tyhmää. Ja se mua ahdistaakin.  Mitä tyhmää sä tekisit?

Vierailija
4/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin ahdistaa ja mä just tein jotain tyhmää. Ja se mua ahdistaakin.  Mitä tyhmää sä tekisit?

Satuttaisin itseäni jotenkin tai joisin liikaa viinaa. Ap

Vierailija
5/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa koska tunnen olevani huono kaikessa. Vertaan itseäni muihin enkä koe olevani minkään arvonen. Huono, ruma, saamaton. Se lopullinen ratkaisu pyörii päässä. En saa apua vaikka sitä olen yrittänyt hakea. Ap

Sun ei tarvitse olla hyvä missään ollaksesi arvokas.  Taitosi eivät määritä ihmisarvoasi.  Minkä sille edes voi, jos ei osaa jotain. On mentävä sillä mitä on.  Pitää ymmärtää että ihminen saa olla huono, saa tehdä virheitä.  Taitosi eivät yksinään määritä sinua ihmisenä. 

Vierailija
6/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satuttaisin itseäni jotenkin tai joisin liikaa viinaa. Ap

Joo ei kannata juoda viinaa. Juo mieluummin limpparia. Siitä tulee sentään hyvä olo ja ajatukset pysyy selkeinä.

-eri

Vierailija
7/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli ennustaja joka tiesi ja sekin poistettiin.

Vierailija
8/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MItä se ties?

Vierailija
9/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Olet hyvä sellaisena kuin oot, muista se.

Vierailija
10/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MItä se ties?

Kaiken.

Vierailija
11/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huono auttamaan ketään missään koska olen itsekin kovin ahdistunut tämänhetkisessä elämäntilanteessa. Lähetän kuitenkin ajatuksissani sulle hurjasti voimia ja rukoilen.

Siitä tuskin pahastut.

Vierailija
12/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuntuu ahdistavalta ja pelottaa, se on kuitenkin vain tunne joka menee jossain vaiheessa menojaan.

Sinä olet sinä ja itsessäsi tärkeä ja arvokas. Joskus me tehdään tyhmiä. Kaikki tekevät. Mutta niistä otetaan opiksi. Kukaan ei ole täydellinen mutta jokainen voi, elämän kivuista ja epävarmuudesta huolimatta tehdä hyviä valintoja joista saa iloa ja onnea elämäänsä.

Nauti nuoruudesta! Mutta ole harkitsevainen ja viisas mitä ikinä valitsetkin.

Vierailija
13/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:(

Vierailija
14/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään ikävää! Joskus on paha olla ja silloin kaikki tuntuu niin vaikealta, mutta juttelu usein jo auttaa saamaan vähän paremman olon. Upeaa, että pyysit jutteluseuraa täällä. Tämä foorumihan menee kiinni kohta, mutta mitä jos soittaisit nimettömänä apulinjalle. Suosittelen! Siellä on aivan ihania ihmisiä, jotka haluaa kuulla sua ja jutella sun kanssa. Mitään ei tarvitse hävetä tai pelätä. Ihmiset ovat siellä juuri sua varten.

Kriisipuhelin päivystää:

suomeksi 09 2525 0111 – auki vuoden jokainen päivä ja yö

Vierailija
15/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIELI ry:n Kriisipuhelin päivystää 24 tuntia vuorokaudessa joka päivä numerossa 09 2525 0111. Voit soittaa nimettömästi ja luottamuksellisesti.

Kriisipuhelin auttaa esimerkiksi silloin, kun

elämäsi on juuri muuttunut ja sinun on paha olla,

olet kokenut järkyttävän tapahtuman,

koet, ettet jaksa yksin pelon, huolen tai surun kanssa,

sinulla on itsetuhoisia ajatuksia tai

olet huolissasi läheisestäsi.

Oletko ap soittanut tuonne? 492

Vierailija
16/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko ap puhua jostain tietystä?

Vierailija
17/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ajatuksia vaihtaa iloosenpiin. Minkälainen huumori uppoaa.? Nyt vellot huonoissa ajatuksissa ja se pahentaa fiilistä. Mitkä asiat on ylipäätä jokus sytyttänyt? Jos olisi kesä neuvoisin menemään huvipuistoon johonkin johonkin hurjaan laitteeseen.

Vierailija
18/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen puolestasi ap <3

Vierailija
19/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet aivan super rohkea kun aloitit keskustelun ja osaat tosi hyvin kuvailla miltä susta tuntuu. Voi kun voisin halata sua. Soita tuohon edellisen neuvomaan linjaan äläkä usko tuollaisia itsestäsi. Se on se paha mieli kun puhuu. Kuulostat fiksulta ja tuntevalta ihmiseltä ja sun kaltaisia tarvitaan tässä maailmassa.

Vierailija
20/26 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi