Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä v!ttua? Joku uniikki lumihiutale oli koulussa riehaantunut ja potkaissut mun kepeillä konkannutta lasta polveen.

Vierailija
29.09.2022 |

Oli kävellyt vastaan ja potkaissut syystä x mun lapsen polvea. Mitään ei ollut tehnyt, konkannut vain tuon riehujan ohi. Leikattu polvi uudelleen paskana. Kaikkien lasten paikka ei todellakaan ole koulussa. Ei ainakaan tavallisessa koulussa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se lumihiutale nokeentunutta lunta?

Vierailija
2/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeää käytöstä. Seuraukset sitten sen mukaan. Yhteys lapsen vanhempiin ja vahingonkorvausvaatimus. Lastensuojeluilmoitus. Rikosilmoitus pahoinpitelystä, siihen myös vahingonkorvausvaatimus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se lumihiutale nokeentunutta lunta?

Ei ollut. Ilmeisesti joku erityinen tapaus pienluokalta. Ap

Vierailija
4/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella törkeää käytöstä. Seuraukset sitten sen mukaan. Yhteys lapsen vanhempiin ja vahingonkorvausvaatimus. Lastensuojeluilmoitus. Rikosilmoitus pahoinpitelystä, siihen myös vahingonkorvausvaatimus.

Kyllä kyllä. Tänään olen soittanut puhelun jos toisenkin. Tätä ei ohiteta päänsilityksellä. Pitää oppia ymmärtämään että ketään ei voi potkia vaikka kuinka itsellä on huono hetki. Mun lapsella on oikeus turvalliseen kouluympäristöön. Tuollainen riehuja pitää laittaa kuriin. Ap

Vierailija
5/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus ja lastensuojelu. Ei kenelläkään normaalilla ihmisellä tule mieleenkään satuttaa toista tuolla tavalla.

Vierailija
6/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sun lasta potki? Miksi sun lapsi oli käytävällä?

Vierailija
7/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo oli harvinaisen huono yritys provoilla.

Vierailija
8/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitus ja lastensuojelu. Ei kenelläkään normaalilla ihmisellä tule mieleenkään satuttaa toista tuolla tavalla.

Ei niin. Molemmat ilmoitukset teinkin. Ap

Vierailija
9/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä niinku vttua. Mä hajoon.

Vierailija
10/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä. Mites lapsi voi, kuinka pahasti Polvi meni?

Toivottavasti syyllinen saa ansionsa mukaan

Vierailija
11/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiselta ihmispazkalta, joka tuollaista tekee kepeillä kävelevälle pitäisi hakata hampaat kurkkuun ja pieksää sen verran urakalla, että saa rullata hampaattomana seuraavat kuukaudet rullatuolissa. 

Voi olla vakavasti mielisairas kyseessä myös, niin olisi aika radikaalia tuollainen.

Vierailija
12/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä siihen meni kun sai päähänsä potkaista mun lasta. En todellakaan ymmärrä. Mun lapsi oli menossa tunnille, kun tuo toinen päätti käydä hänen kimppuun. Aika raukkamaista jopa erityislapselta. Ap

Vierailija
13/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sivusta: kun minä (aikuinen) polvileikkauksen jälkeen käytin kyynärsauvoja, minua tönittiin marketin käytävillä enemmän kuin koskaan muuten. Tai siis normaalisti ei tönitä, joku saattaa vahingossa hieman hipaista. Mutta sauvoilla liikkuva ilmeisesti herättää jotain piileviä aggressioita, joka saa aikuisetkin ihmiset käyttäytymään huonosti.

Vierailija
14/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi mitä v#####a @?!? :0

Tälläisiä vastaavia tarinoita olen valitettavasti kuullut (ala)koulumaailmasta viimeaikoina jo useamman! Tää on hälyttävää, miten paljon meillä on huonosti käyttäytyviä, pahoinvoivia lapsia! Ja ei, en puolustele tuon ap:n lasta potkaisseen lumihiutakeen tekoa mitenkään, Sanonpahan vain että meininki on muuttunut tosi älyttömäksi viimeisen 15 vuoden aikana!

Olen itse kasvanut pk-seudun yhdellä "pahamaineisimmista" ghettolähiöisrp, koulu oli täynnä "sekopäitä" kuten joku opettaja aikanaan sanoi. Silti KUKAAN ei siellä todellakaan käynyt kepeillä klenkkaavan kanssakoululaisen kimppuun! Jotkut käytösstandardit oli silti!

Siis miten tuollaista paskapäitä saadaan nykyään kasvatettua ?!

N33

Vierailija
15/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiselta ihmispazkalta, joka tuollaista tekee kepeillä kävelevälle pitäisi hakata hampaat kurkkuun ja pieksää sen verran urakalla, että saa rullata hampaattomana seuraavat kuukaudet rullatuolissa. 

Voi olla vakavasti mielisairas kyseessä myös, niin olisi aika radikaalia tuollainen.

Ei mitään merkitystä. Avuttoman potkiminen ja täysin tahallinen tuhoaminen on niin kaukana kaiken normaalin ihmisyyden ulkopuolella, ettei tuollaiseen syyllistyvä ansaitse mitään armoa.

-eri

Vierailija
16/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja sen yli. Harvoin saa murha syytettä vaan pääsee kuolemantuottamuksella ja pienehköllä sakolla.

Vierailija
17/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. Harvemmin järkytyn, mutta siitä järkytyn jos puolustuskyvyttömän kimppuun käydään. Varsinkin tuollaisessa tilanteessa kun toinen toipuu vielä leikkauksesta.

Olet hyvä vanhempi kun lähdet puolustamaan lastasi. Varsinkin tuo, että teet rikosilmoituksen. On järkyttävää kuinka nykyään joutuu tuollaiseen turvautumaan.

Vierailija
18/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään merkitystä. Avuttoman potkiminen ja täysin tahallinen tuhoaminen on niin kaukana kaiken normaalin ihmisyyden ulkopuolella, ettei tuollaiseen syyllistyvä ansaitse mitään armoa.

-eri

Hyvähän se on nojatuolin pohjalta käsin tuomita. Emme tiedä sitäkään, että onko tämä sauvoissa ollut kiusannut potkaisijaa aiemmin. En usko, että AP:kaan tietää.

Vierailija
19/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hyi mitä v#####a @?!? :0

Tälläisiä vastaavia tarinoita olen valitettavasti kuullut (ala)koulumaailmasta viimeaikoina jo useamman! Tää on hälyttävää, miten paljon meillä on huonosti käyttäytyviä, pahoinvoivia lapsia! Ja ei, en puolustele tuon ap:n lasta potkaisseen lumihiutakeen tekoa mitenkään, Sanonpahan vain että meininki on muuttunut tosi älyttömäksi viimeisen 15 vuoden aikana!

Olen itse kasvanut pk-seudun yhdellä "pahamaineisimmista" ghettolähiöisrp, koulu oli täynnä "sekopäitä" kuten joku opettaja aikanaan sanoi. Silti KUKAAN ei siellä todellakaan käynyt kepeillä klenkkaavan kanssakoululaisen kimppuun! Jotkut käytösstandardit oli silti!

Siis miten tuollaista paskapäitä saadaan nykyään kasvatettua ?!

N33

Minulla on resepti. Niille annetaan jo pienenä käteen kännykkä, kaukosäädin ja karkkipussi ja sanotaan, että äiti/isi käy vaan yhdellä ja tulee viimeistään aamulla kotiin.

Vierailija
20/39 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeetä. Mites lapsi voi, kuinka pahasti Polvi meni?

Toivottavasti syyllinen saa ansionsa mukaan

Kipeä se on ja pahasti turvonnut. Kuvissa kuitenkin kaikki tilanteeseen nähden ok. Ensi viikolla uusi lääkäriaika, sitten nähdään paremmin miten potku vaikutti. Toivottavasti ei tullut nyt mitään pysyvää vaivaa. Ap