Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli puolet venäläisistä ahdistuneita, vihaisia tai peloissaaan liikekannallepanosta

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vingutte?  Tottakai maan kansalainen kannattaa maan toimia, oli ne ulkopuolisesta sitten mitä hyvänsä.  Katsotte asiaa aivan liikaa pelkästään länsimaisen kannan mukaisesti, ettekö yhtään mieti Venäjän näkokantaa.

Ei kukaan tykkää rotista ja pettureista.

Totta. Venäjä = Apinoiden planeetta. Siellä pätee aivan erilainen logiikka ja arvojärjestys.

Vierailija
22/34 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kaikki venäläiset tulee karkoittaa Suomesta. Menköön sinne ihanaan Putinlandiaan Putinia palvomaan. Suomi eikä suomalaiset tarvitse venäläisiä mihinkään.

Kerro sama vaikka seuraavalle sua tai läheistäsi hoitavalle venäläistaustaiselle lääkärille. Ettet tarvitse häntä mihinkään.

Onneksi ei ole tullut vielä venäläistaustaisia lääkäreitä omalle kohdalle. Se vielä puuttuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa urheilijoita lähetetään surutta kohti turhaa kuolemaa.

Ampumahiihtäjät osaavat ampua. Sotaan tietenkin heti. Melko huvittavaa. 

Vierailija
24/34 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkööt sitten tunteensa oikeasti sille perkeleen Putte possulle tai moisella tunteilulla ei ole mitään merkitystä. Aika käy vähiin, lännen kärsivällisyys loppuu jonain päivänä ja sitten tulee lähtö.

"Jonain päivänä"  :DD   Ai saatana te mikkihiiret olette naurettavia tuossa uhossanne.  Samaa olette jauhaneet vuoden 2015 tapahtumista ja miten länsimaisen ihmisen mitta on ihan just kohta täynnä ja sit lähtee... 

No vieläkin odotetaan. Milloin se tapahtuu?

Luuletko sinä pikkupoju uhoamisellasi saavasi jotain aikaan? Tule sanomaan päin naamaa mikkihiireksi.

Vierailija
25/34 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kaikki venäläiset tulee karkoittaa Suomesta. Menköön sinne ihanaan Putinlandiaan Putinia palvomaan. Suomi eikä suomalaiset tarvitse venäläisiä mihinkään.

Kerro sama vaikka seuraavalle sua tai läheistäsi hoitavalle venäläistaustaiselle lääkärille. Ettet tarvitse häntä mihinkään.

Voin sanoa niille jo ennen sitä. Painukoot takaisin rssälään helvetin keskiajalle juuttuneet barbaarit. Mene sinäkin sinne ali-ihminen.

Vierailija
26/34 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä eroa, murrrhaako ukrainalaisia naapurikylän rikollinen vai ikioma poika.

Vierailija
27/34 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkööt sitten tunteensa oikeasti sille perkeleen Putte possulle tai moisella tunteilulla ei ole mitään merkitystä. Aika käy vähiin, lännen kärsivällisyys loppuu jonain päivänä ja sitten tulee lähtö.

"Jonain päivänä"  :DD   Ai saatana te mikkihiiret olette naurettavia tuossa uhossanne.  Samaa olette jauhaneet vuoden 2015 tapahtumista ja miten länsimaisen ihmisen mitta on ihan just kohta täynnä ja sit lähtee... 

Rysytrolli on kova poika nimittelemään toisia netin välityksellä. Tule iivana henkilökohtaisesti ilkkumaan niin katoat.

Vierailija
28/34 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotakaan porukkaa ei haitannut sota pätkääkään ennekuin joutuivat siihen itse osalliseksi. Vähemmistöryhmänsä olisivat olleet valmiita uhraamaan viimeistä henkeä myöten kuten jo sodan alusta lähtien.

Vierailija
29/34 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotakaan porukkaa ei haitannut sota pätkääkään ennekuin joutuivat siihen itse osalliseksi. Vähemmistöryhmänsä olisivat olleet valmiita uhraamaan viimeistä henkeä myöten kuten jo sodan alusta lähtien.

Minä olen sitä mieltä että näytetään niille etteivät ole tänne tervetulleita. Jos eivät hyvällä tajua lähteä niin sitten pahalla.

Vierailija
30/34 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Sen takia en tunne sääliä.

Vierailija
31/34 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USA kaatoi Irakin n. 2 viikossa NATO liitolaisineen ja teki heidän koko armeijansa puolustuskyvyttömäksi, ennen sotaa heidänkin piti olla varteenotettava armeija joilla on lähes miljoonan miehen reservi. 2 viikkoa ja Baghdad ja hallinto oli lyöty. Puhutaan pikkuisen eri kaliberin armeijoista jos NATO lähtisi mukaan.

Tuo naurettava lapsellinen uho on se syy miksi Venäjä on tässä kusessa, harhaiset kuvitelmat itsestään ja omista kyvyistään, eikä mitään ymmärrystä muiden kyvyistä.

Vierailija
32/34 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sitä mieltä että näytetään niille etteivät ole tänne tervetulleita. Jos eivät hyvällä tajua lähteä niin sitten pahalla.

Luulenpa vaan että sinä itket ja kontaat ensimmäisen venäläismiehen jaloissa kun menet heille uhoamaan?

Siinäpähän luulet haiseva rssä.

Vierailija
33/34 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa vaan että sinä itket ja kontaat ensimmäisen venäläismiehen jaloissa kun menet heille uhoamaan?

Pelokkaita pikkupoikia nuo rajanylityspaikat tuntuu olevan täynnä, kaltaisesi ei vain tajua lopettaa machopullistelua joka ei perustu yhtään mihinkään. Soijapoikia ja narukäsiä, siellä ne odottaa pois pääsyä Venäjältä.

Vierailija
34/34 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USA kaatoi Irakin n. 2 viikossa NATO liitolaisineen ja teki heidän koko armeijansa puolustuskyvyttömäksi, ennen sotaa heidänkin piti olla varteenotettava armeija joilla on lähes miljoonan miehen reservi. 2 viikkoa ja Baghdad ja hallinto oli lyöty. Puhutaan pikkuisen eri kaliberin armeijoista jos NATO lähtisi mukaan.

Tuo naurettava lapsellinen uho on se syy miksi Venäjä on tässä kusessa, harhaiset kuvitelmat itsestään ja omista kyvyistään, eikä mitään ymmärrystä muiden kyvyistä.

Eikä rssän armeijaa voida edes verrata saddamin armeijaan. Saddamin joukot olivat koulutettuja sotilaita eikä puliukkoja kuten rssät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän