No nyt oli kyllä hyllyissä vajausta!
Ihmettelin aiemmin muiden puheita tyhjistä hyllyistä kaupoissa, että minä en ole huomannut mitään poikkeavaa, jotain yksittäistä tuotetta lukuunottamatta, että mistä ihmiset oikein puhuvat.
Mutta nyt olen huomannut minäkin. Lähes joka hyllyssä on huomattavia aukkoja tai puutteita. K Lähikaupassa, Lidlissä, S marketissa. Vähän joka tavara käy vähiin.
Muita tilanteeseen heränneitä?
Kommentit (77)
Saarilenkki oli ainakin loppu marketeista.
Lappeenrannassa on kaupat ja pankkiautomaatit tyhjillään. Kuulemma.
Alkosta oli loppunut mangolikööri.
Vierailija kirjoitti:
Alkosta oli loppunut mangolikööri.
Karhuviina oli myös loppu
Vierailija kirjoitti:
Joo. Sato oli surkea kun ei ole lannoitteita.
Höpö höpö.
Eilen aamulla oli paljon tyhjää ja klo 15 tienoilla hyllyt täysiä. Myyjä sanoi, että heille ei ole saatu väkeä töihin, tavaroiden purkaminen on myöhässä, tuoretavarat pyritään saamaan myyntiin nopeasti, mutta muut tuotteet voi odottaa päiväkaupalla varaston puolella.
Vierailija kirjoitti:
Trolli yrittää lietsoa ruokapulapaniikkia.
Tai sitten vaan kertoo mitä kaupassa näkyy. Meilläkin on isossa kaupassa tavaraa vaikka kuinka mutta jostain syystä jotkut vaihtoehdot on ostettu loppuun tai uutta ei ole tullut tai jotain, eli pitää ostaa eri merkkiä/kalliimpaa vaihtoehtoa.
Luonnollinen selitys olisi, että ainakin Itä-Suomessa tyhjenevät hyllyt venäläisasiakkaiden ansiosta?
Ei ole ollut mitään aukkoja hyllyssä. Isohkossa kaupungissa asun.
Tuota ihmetellyt vuosia mikseivät laita kerralla tarpeeksi leipää hyllyihin kun niitä varastossa kuitenkin on.
Jotenkin sen ymmärtää vielä etteivät ehdi kaikkea hyllyttää aamuisin vaikka tavaraa on, mutta kun päivälläkin puutteita. Ei se tilastakaan kiinni ole, hyllyjä riittää ja paljon tuotteita joita ei osteta edes päivittäin niissä.
Mun lähimmässä S-marketissani oli ihan normaali valikoima.
Parsakaali ainakin on joka kaupasta loppu.
voi ei, nyt noin 30 tuhannesta riisimuro paketista vain 29 700 vaihtoehtoa tarjolla, apua, mihin tässä joutuu
No okei, irtokarkkihyllystä puuttui pari vaihtoehtoa. Tämän kanssa pystyn elämään. :)
Vierailija kirjoitti:
Luonnollinen selitys olisi, että ainakin Itä-Suomessa tyhjenevät hyllyt venäläisasiakkaiden ansiosta?
Arkijuusto usein lopussa. Eivät enää oltermannia osta.
Sammakot oli loppu prisman kala osastolla