Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaiset patjansuojat ja lakanat runkopatjasänkyyn?

Vierailija
15.03.2023 |

mitä teillä on käytössä? haluaisin suojata patjan reunatkin jotenkin, lisäksi olisi kätevää ehkä päälläkin joku suoja lakanan lisäksi, niin ei tarvisi pestä kuin lakanoita tai suojia ja itse sänky ja petari säilyisi puhtaina ja siisteinä. on jotain helmalakanoita, kosteussuojapatjansuojia, jotain petarinpäälle kumilenkeillä kulmista tulevia suojia, erilaisia lakanoita, tavallisia, muotoonommeltuja. kaikkea. miten te ootte varustelleet ja pedanneet runkopatjasänkynne? (tai tavallisen sänkynne?)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tarpeeksi isot suojat. Laita mitä haluat. Kai sinne käy samat muuten kuin puusänkyynkin, kunhan pysyy paikoillaan eikä luista. Kuminauhareunat?

Vierailija
2/11 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota tarpeeksi isot suojat. Laita mitä haluat. Kai sinne käy samat muuten kuin puusänkyynkin, kunhan pysyy paikoillaan eikä luista. Kuminauhareunat?

Joo siis käy varmaan samatkin, ellei runkopatjassa ole paksumpi se patjaosa, en tiedä. Mutta millaisia petaus- ja lakanasysteemejä teillä on hyväksi havaittu? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muotoonommeltu lakana joka peittää koko patjan (niitä saa erimittaisilla reunuksilla) ja sen alla ohut Ikean puuvillainen patjansuojus, joka on myös helppo pestä.

Vierailija
4/11 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISot

Vierailija
5/11 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla näin alhaalta ylöspäin: patja, ikean kosteussuojus, petari, ohut patjansuojus, lakana. noista tarvii pestä vain lakanaa ja silloin tällöin ylintä patjansuojusta (joka petarin päällä).

Vierailija
6/11 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkopatja, helmalakana (ei ole aina käytetty, se on lähinnä koriste ja peittää näkyvistä sängyn alla olevat säilytyslaatikot), paksu petari, ohut petarisuojus https://www.asko.fi/tuotteet/tuote/354/24692/air-sijauspatjansuoja-180-… jonka päällä sitten lakana. Petarinsuojusta pestään aika ajoin, samoin helmalakanaa. Varsinaisia lakanoita pestään sitten useammin.

Vierailija
7/11 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vaan patja ja lakana. ei ees petaria.

Vierailija
8/11 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain Jyskistä ostettiin patjan ja tyynyjen suojuksia, eivät ole kalliita ja hyvänä ovat  säilyneet.

Vierailija
9/11 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semmonen kunnon petari ja sen päällä vielä semmonen ohut sijauspatja ja lopuksi lakana. Hyvin nukuttaa untuvapeitolla.

Vierailija
10/11 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta suoraan inkontinenssisuojat. Ei sitten haittaa jos nussiessa alkaa kusi ja paska lentämään.

Vierailija
11/11 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

patjansuojus ja lakana. oon miettinyt semmoista helmalakanaa lisäksi, olisi kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän