Mitä sinulla on mitä joku saattaa kadehtia?
Kommentit (81)
Kroonista sairautta kadehtittiin työelämäni aikana, sain nimittäin pinnata töistä, kun minua leikeltiin.
Iso kikkeli ja hyväpalkkainen työ. Naista ei onneksi ole
Paljon vapaa-aikaa ja tarpeeksi rahaa. En joudu uupumaan töitä tehdessä, että saan itseni elätettyä.
En nyt koskaan mieti, että mistä joku kadehtisi. Jos itse jostain kadehdin, mietin yleensä syytä ja tarvittaessa toimin sen asian eteen.
Itselleni joskus alle 30 vuotiaana entinen kaveri mökötti ja tiuski tavatessamme kotipaikkakunnallani. Tuntui oudolta nähdä ja jotenkin väkinäiseltä. Kun aloin ottamaan välimatkaa, hän kertoi kadehtivansa elämääni. Kai hän sai lapset sitten niin nuorena, ettei ehtinyt toteuttamaan itseään. Tiemme erkanivat, joten en tiedä, mitä hänelle kuuluu. Nyt lapset ovat jo aika isoja joten toivon, että hän on saanut uudet unelmat ja mahdollisuuden toteuttaa niitä.
Eikä se kadehdittava toisen elämä niin hienoa päivästä toiseen ole. Itse matkustelin paljon nuorena, mutta pääosin koin tarvetta päästä pois ja koin ahdistuneisuutta. Kasvoin myös aikuiseksi keskimäärin myöhemmällä iällä, joten joo, kaikkea jännä toteutin, mutta satutin myös lapsellisuuttani ja vastuuttomuuttani paljon hienoja ihmisiä. Olen joutunut pyytämään paljon anteeksi.
Huvittavaa jos joku tosissaan luulee muiden olevan kateellisia KISSOISTA! Eiköhän ne kateelliset voisi ihan hyvin sitten itsekin ottaa kissan jos haluaisivat. Nehän ei mitään edes maksa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa jos joku tosissaan luulee muiden olevan kateellisia KISSOISTA! Eiköhän ne kateelliset voisi ihan hyvin sitten itsekin ottaa kissan jos haluaisivat. Nehän ei mitään edes maksa.
Huvittavaa tässä on se, että joku tosissaan luulee näiden viestien olevan ihan tosimielellä kirjoitettuja. Se on vain rakkautta kissaa kohtaan, ystävä hyvä.
Olen huomannut, että nyt kateutta herättävät muiden halvat sähkösopimukset. En ole sitten viitsinyt asiasta puhua. Itselläni alkaa pian 4.14 senttiä kilowattitunti ja nolla euroa perusmaksu. Tätä lystiä riittää vuoden '24 kesäkuuhun. Eipä minulla muuta sitten olekaan.
Mammat kadehtii eniten toisten naisten ulkonäköä :D
Minulla on useampi yliopistotutkinto, terveet ja ihanat lapset, terve keho, asunto hyvällä ja kauniilla paikalla. Osaan puhua neljää kieltä sujuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Minä esimerkiksi en voi kissarakkaana ottaa, koska mies on aivan käsittämättömän allerginen niille. :-(
En tietystikään tiedä, mutta voisin kuvitella joidenkin olevan kateellisia mielenrauhasta, josta nautin. Ja siitä, etten todellakaan välitä muiden mielipiteistä, varsinkaan sellaisista, jotka kohdistuvat minuun. Ihan yks ja hailee.
Älykkyyttä, rahaa, ehjä ja onnellinen perhe, innostava työ