Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulla on mitä joku saattaa kadehtia?

Vierailija
29.09.2022 |

Ev

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyttä, rahaa, ehjä ja onnellinen perhe, innostava työ

Vierailija
62/81 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroonista sairautta kadehtittiin työelämäni aikana, sain nimittäin pinnata töistä, kun minua leikeltiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kikkeli ja hyväpalkkainen työ. Naista ei onneksi ole

Vierailija
64/81 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vapaa-aikaa ja tarpeeksi rahaa. En joudu uupumaan töitä tehdessä, että saan itseni elätettyä. 

Vierailija
65/81 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt koskaan mieti, että mistä joku kadehtisi. Jos itse jostain kadehdin, mietin yleensä syytä ja tarvittaessa toimin sen asian eteen.

Itselleni joskus alle 30 vuotiaana entinen kaveri mökötti ja tiuski tavatessamme kotipaikkakunnallani. Tuntui oudolta nähdä ja jotenkin väkinäiseltä. Kun aloin ottamaan välimatkaa, hän kertoi kadehtivansa elämääni. Kai hän sai lapset sitten niin nuorena, ettei ehtinyt toteuttamaan itseään. Tiemme erkanivat, joten en tiedä, mitä hänelle kuuluu. Nyt lapset ovat jo aika isoja joten toivon, että hän on saanut uudet unelmat ja mahdollisuuden toteuttaa niitä.

Eikä se kadehdittava toisen elämä niin hienoa päivästä toiseen ole. Itse matkustelin paljon nuorena, mutta pääosin koin tarvetta päästä pois ja koin ahdistuneisuutta. Kasvoin myös aikuiseksi keskimäärin myöhemmällä iällä, joten joo, kaikkea jännä toteutin, mutta satutin myös lapsellisuuttani ja vastuuttomuuttani paljon hienoja ihmisiä. Olen joutunut pyytämään paljon anteeksi.

Vierailija
66/81 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa jos joku tosissaan luulee muiden olevan kateellisia KISSOISTA! Eiköhän ne kateelliset voisi ihan hyvin sitten itsekin ottaa kissan jos haluaisivat. Nehän ei mitään edes maksa. 

Vierailija
67/81 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ja menestys opinnoissa.

Vierailija
68/81 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terve.

Vierailija
69/81 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa jos joku tosissaan luulee muiden olevan kateellisia KISSOISTA! Eiköhän ne kateelliset voisi ihan hyvin sitten itsekin ottaa kissan jos haluaisivat. Nehän ei mitään edes maksa. 

Huvittavaa tässä on se, että joku tosissaan luulee näiden viestien olevan ihan tosimielellä kirjoitettuja. Se on vain rakkautta kissaa kohtaan, ystävä hyvä.

Vierailija
70/81 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että nyt kateutta herättävät muiden halvat sähkösopimukset. En ole sitten viitsinyt asiasta puhua. Itselläni alkaa pian 4.14 senttiä kilowattitunti ja nolla euroa perusmaksu. Tätä lystiä riittää vuoden '24 kesäkuuhun. Eipä minulla muuta sitten olekaan.

Vierailija
71/81 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelupaikka lääkiksessä

Vierailija
72/81 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisivako

Vierailija
73/81 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteellinen lahjakkuus

Vierailija
74/81 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu penis.

Vierailija
75/81 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat kadehtii eniten toisten naisten ulkonäköä :D

Vierailija
76/81 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampi yliopistotutkinto, terveet ja ihanat lapset, terve keho, asunto hyvällä ja kauniilla paikalla. Osaan puhua neljää kieltä sujuvasti.

Vierailija
77/81 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan upea vaimo.

Vierailija
78/81 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä esimerkiksi en voi kissarakkaana ottaa, koska mies on aivan käsittämättömän allerginen niille. :-(

Vierailija
79/81 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RTX 3090

Vierailija
80/81 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietystikään tiedä, mutta voisin kuvitella joidenkin olevan kateellisia mielenrauhasta, josta nautin. Ja siitä, etten todellakaan välitä muiden mielipiteistä, varsinkaan sellaisista, jotka kohdistuvat minuun. Ihan yks ja hailee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi